Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
volt gyárilag G10T motorkód, 70 valahány lóerőt tudott azt hiszem, de csak amerikába lehetett kapni. Meg volt a japán turbos, az 82 lovat, de az nagyon ritka.
ha igazi disznót akarsz, akkor azt mondták 1.6 és rá a gti hengerfejet szívósorral együtt. Vagy mondjuk azok alapból ugye 16v-sek, rárakni az 1.316v szívósorát, mert az hengerenkénti injektoros, az 1.6 viszont központi. Meg kicserélni a dugattyúkat a vitaráéra, azoknak nagyobb a kompressziójuk. -
-
Davidof92
senior tag
sima 8v főtengellyel se lesz semmi baja, nem gyenge az oda. Aki a gti főtengelyt hagyja meg az többet tud kihozni belőle, az a különbség. 101 lovat simán elvisz a 8v-é is . nem törik el tőle.
kornelka: olvass utána a gáznak, mik a hátrányai a benzinnel/etanollal szemben. Az úgy jó, hogy 120 oktánszám, de más miatt nem jó. Inkább etanol, az 105-ös oktánszámú, azzal már lehet dolgokat csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
nem, nem erre gondoltam. Láng terjedési sebessége. Jóval lassabb mint a benzin vagy etanol, alacsony fordulaton ezért tud nagyobb nyomatékot adni, mivel nyugisabb az égés. De nagy fordulaton csak lohol a dugattyú után, csökken a hatásfok, nem képes felvenni a versenyt a benzin/etanol párossal. Ezért rossz tuningra az lpg/autógáz.
ez olyan hogy: bemész a szervízbe, hogy nem megy a kocsi, kijön a szerelő, megnézi, elmegy, visszajön a kalapáccsal, odaüt a motornak, a kocsi pöccre indul.
-15 ezer lesz.
-15 egy kalapácsütésért?
-de tudtam hova kell ütni![ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
gyári állapotban nagyon kicsike a különbség pl a 95 meg a szuperbenzinek között (98-100 oktánszám), vagy éppen etanol, viszont az etanolnál mehetsz simán 12:1 kompresszióviszonyhoz, vagy ez fölé, ott meg azért nő a nyomaték.
Egyébként meg próbálj ki egy Alfa JTS motort 95-ös meg szuperbenzinnel, és utána mond hogy nem megy jobban -
Davidof92
senior tag
ez mitől van? kapcsolható rendesen, simán veszi a fokozatokat, csak hát nem marad középen.
[link] -
Davidof92
senior tag
válasz BigBlackDog #9233 üzenetére
amit fényképeztél csati(2db) az a szabvány iso csatlakozó, ami előtte van az pedig a suzuki szabványról átalakító. Iso csatlakozóval bármilyen fejegység rámegy.
A linkelt MNC-vel csak az az egy apróság a bibi, hogy 2 csatornás, a hátsó hangszórók nem szólnának, egyébként tényleg okos kis cucc
-
Davidof92
senior tag
válasz BigBlackDog #9241 üzenetére
az a fekete kábel szerintem a testkábel, az másfajta csatlakozóból jön eredetileg is. Egyébként itt alapból gányolni kell valamennyit hogy iso-s legyen, csak van ahol szebben van ahol kevésbé szépen oldják meg. Ha eddig működött akkor ezentúl is fog, szóval no para
-
Davidof92
senior tag
én meg 1.6-ost szeretnék, nem látszik rajta de nagyon megy vagy olcsó gti-t. Vagy esetleg 3 ajtós 1.3-as és kidobálni a belét, igazi hülyegyerek autót csinálni belőle épített 50-es rendszer, havassyékkal csináltatni bele egy nagyobb tengelyt, meg esetleg egy hf optimalizálás. ja meg könnyített lendkerék
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
hálistennek felénk elég kicsi a forgalom, mivel falun lakok. Városba elgondolkodtató lenne.
A közeg mondjuk nem tudom mit szól az ilyesfajta módosításhoz, hogy nincs benn csak a 2 ülés meg semmi kárpit (ajtón azért van mondjuk). Bár ilyen célra lehet jobb volna egy lada samara, hisz az olcsóbb.régebbi totalcar adásba volt egy kadett, amibe alig volt cucc, na az elvarázsolt[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
ha hülyegyerek ladát építenék az csak kockalámpás lenne. Körlámpásokat ilyen célra soha! A ladával az a baj, hogy nincs belőle 3 ajtós, samarából van. meg a csacsi könnyebb, "modernebb", nem kell annyira építgetni örökké, csak öszerakja az ember és boldog. ja meg néha lakatolni
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9526 üzenetére
hát, én Texaco olajat tudom hogy jó, de hát japán autóba amerikai olajat?
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9582 üzenetére
szinkronizálatlan a hátramenet. Én akármelyik autó rükijét meg tudom recsegtetni kikuplungolva hidegbe melegbe
egyszerű a menet.
beül, beindít kinyomott kuplungal, nem felengedni!, be rükibe és tolatni.recsegtetés: álltó helyben kuplung felenged, ezáltal elkezd forogni a váltó hajtott tengelye, kupling kinyom, és behúz rükibe, ropognak a fogaskerekek mert a hajtó rész még forog, a hajtott pedig áll. Ezért kell kikuplungolni indításnál és kuplung visszaengedés nélkül rakni rükibe, vagy ha visszangeded akkor előbb valami fokozatba hogy megálljon a váltó.
-
Davidof92
senior tag
válasz Szplöttyy #9586 üzenetére
van nekem is hogy nem megy be, olyankor másik fokozatba be, de végig lenyomva a kuplungot, aztán beveszi, csak pont úgy állnak a fogak hogy nem megy be, de másik fokozat fordít rajta annyit hogy bemenjen.
télen érdemesebb inkább: beindít, kuplung fel, had forogjon kicsit ér törje az olajat, aztán kuplung be, mondjuk be 5.ikbe, annak a szinkronja kap legkevesebbet majd be rükibe. Vagy várni vagy 15 másodpercet hogy leálljon a belseje.Juteszembe, apum esztergályos, aztán van hogy kilöki a sebességet a váltója az esztergának, azt az istentelen recsegést amit az levág amikor visszatolja megvan benne egyből az összes fog. Cserében szép hangja van, mivel egyenes fogazású az összes benne.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz anonymus89 #9664 üzenetére
a 2x50% az nem 100% hanem 125% kamatos kamat
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9708 üzenetére
szerintem kuplung kinyomócsapágy lehet a hiba. Ha csak picit érsz hozzá a pedálhoz (hogy éppen hozzáérjen a csapágy a lamellákhoz) akkor is kell csinálja, talán akkor még jobban.
-
Davidof92
senior tag
válasz karakpecze21 #9710 üzenetére
mondjuk már megkérdőjelezném azt a kinyomócsapágyat. mindenesetre szerintem köze van a kuplunghoz mivel ha nyomkodod változik a hang
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen