Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz M_AND_Ms #28661 üzenetére
De azt meglehet tudni, hogy ha Winklerr azt mondja, hogy rövid az ülőlap, akkor vazze rövid, és ha szerinte szar a 4 évszakos gumi, mert 90-el tolja az orrát a körforgalomban, akkor szar
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"A 4 évszakos gumiról megoszlanak a vélemények, még az autós szakmán belül is.
Szerintem az a gumi, ami mind a 4 évszakra jó, az igazából nem jó egyikre sem.
De itthonra biztosan nem. Nyáron +40°C, télen akár -20°C is lehet. Olyan gumi, ami egyformán biztonságos ilyen szélsőségek között, szinte biztosan nem létezik. "1: az aláhúzott mondat az nem szerinted van, kb 17.300x ugyanígy leírták a nagyokosok mint Winkler és tsa. és ezt szépen bemagolta mindenki.
2: Nyáron van 2 hétig 40 fok, télen két hétig -20, egyébként tökéletes a 4 évszakos.
Ugyanezt be akarta mesélni az autószerelőm a páromnak, hogy azért nem tudott felmenni hozzá a hegyre február végén mikor az irdatlan jég volt, mert 4 évszakos gumija van. Közöltem vele, hogy a 40ezres téligumikkal (Michelin alpin5) 4 kerékkel csúsztam le ugyanezen a domboldalon, majdnem belementem a párom kocsijába. Egyébként állt az autó, de D-ben volt, és egy helyben forgott a kerék a jégen, ahogy a váltó olaj kúsztat. Ezen ...szhatod a téli gumit.
Azt az egyet kell kikalkulálni, hogy hány év alatt mész annyit, ami alatt elöregszik a gumi, vagy annyi km-t ami alatt elkopik, és kiderül megéri-e.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A négy évszakos gumi az év 365 napjából 320 napra biztosan tökéletes
A nyári kb 250 napra jó, a téli meg 100 napra, a matek meg a földrajz és a megeorológia nem ördögtől valóKornélka csak azért keres feleslegesen 4 évszakost, mert a szalonból mindenképp nyárival hozza ki a szekeret, és sokat fog bukni ha eladná
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A maradék 15 nap az amikor reggel fagy, délután meg 15 fok van, pont se téli se nyári
Akarsz még okoskodni, vagy gondolkozol is kicsit?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Nekem van véleményem róla, mivel az egyik autómon most is az van, negyedik éve, Kumho Solus vier
És két autómon használtam összesen 5 évig ilyet, a maradék 10+ autómon 99 óta, közel 1,5m km futás két szettel történt.Neked elképzelésed van róla a jelek szerint, teszt olvasásokból levont következtetésekkel.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
az indexes fórumon is ez megy nonstop, bár ott már igen el van hajtva, aki fel meri hozni a TPMS kiiktatása kérdést, de a SS kikapcsolás is agyrém, ami ott megy.
Semmi baja nem lesz se az önindítónak se a motornak a SS-tól, ha olyan a körülmény, hogy lenne, akkor nem áll le. (alacsony akku feszültség, túl meleg hűtőfolyadék, stb)
nem idióták tervezték meg.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
az esetek 90-95%-ban hamarabb megáll ABS-el mint nélküle, de valóban van minimális eset, mikor nem. De azt hiszem idióta aki erre a minimális rétegre épít.
És igaz, mindenkinek van egy ismerősének a barátjának az unokatestvére, aki az övtől halt meg. de ugyanígy 99% megvéd, 1% nem. Akkor a 99% a nyerőTPMS: multkor volt csavar a gumiban. Elindultunk BP-Szeged óton. Kecskemétnél beriasztott, hogy 2bar a jobb hátsó. Még mentünk 50km-t, 1,9bar lett. pl itt kb akkor vettem volna észre, hogy lapos, mikor már zajos, és elkezdi húzni az autót, vagy vészfékezéskor amikor megpördülök. Igenis jó a TPMS
Ez az üzemeltetési költségbe megy, mikor cserélni kell.Otthon is egyre több elektromos cucc van, egyre több a villanyszámla. Ez van.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #29285 üzenetére
teljesen felesleges felülni a fórumos rémhíreknek
Olyan fasságokat is képesek terjeszteni, hogy pl ne mosd le a kocsit 1 hónapig gépi mosóban, "mert még köt a festék", az persze b+ amit ráhőkezelnek, az még egy hónapig keményedikElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
én meg szivaccsal nem, hogy karistoljam végig a beleragadt homokszemcsékkel
vagy "spriccelem" nagynyomásúval, vagy megy fullos külső-belső mosásra kézibe
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #29362 üzenetére
ez nagyjából technológiai kérdés, ami minden ilyen motort érint, nem suzuki kiváltság.
ezért jó az A/T Tempomattal egy jó emelkedőn visszakettő és 6000-ig
Magyar vircsaft, kinek fogyaszt kevesebbet, és 2000-nél felváltok, 5-ben 45-el, ezeket kellene hanyagolni, és nem kokszolódik[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
régi trükk, az irányjelző rá van kötve ugye a riasztóra, kikoccolják az öveget, izzó ki, helyére elektroda, és rá a szigetelésvizsgáló pár kilovolttal
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #29687 üzenetére
haha... nyomod, megy. nem nyomod, nem megy.
1070kg 120LE nehogymá' ne legyen elég.
csak sokan élnak a 3000rpm alatti világban, és panaszkodnak, lomha, meg 50ről negyedikben nem húz. PErsze bmeg, benzinmotor, 4000-nél van nyomaték csúcs, 6000-nél teljesítménycsúcsElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Korábban már írtam, veztech pályán a vitara 8mérerrel hamarabb állt meg mint a szintén új passat
Mindkettőben vészfékasszisztens
Vitara 1070kg, 215/55/17 conti gumik, passat kb 1400kg 235/45/18 gumik, de linglong márka
Az két autó hossza ugye...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz kisza25 #30294 üzenetére
1,6 szívó Vitara, M0 nálam 120-122 órával, az kb 117-118 gps-el, pályán tempomat 146-147-re, az 139-142 pont belefér
Na ekkor kortyol rendesen, és nem kevésbé szélérzékeny,mint a wagonR+-om meg egy átlag nagy kombi.
Ez van
Ja, és ilyenkor kortyol rendesen. de én leszarom, kinek eszik 5,5litert a vitarája, mert nem érek rá. ja, automata is pályán így bő 7 litert eszik
de ha nagyon ráérek, elmegyek 6,5-el isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
biker
nagyúr
válasz roberto211 #30478 üzenetére
"Ha tudsz vezetéstechnikai tréninget intézni nagyon szívesen elmegyek"
Mit kell ezen intezni, gogsz 30-40-50e ft osszeget, es befizetsz ahol van kedved
Aztan majd szolj, hogy ment.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Tomics #30514 üzenetére
Varratni 125k nem 25
A méretpontos 36ezres is csak két hibával passzolt
Ami igazán jó az 60e-től indul, bőrhatású majdnem 80eElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz szabonagyur #30525 üzenetére
Az enyém bőr, azon nincs, de ha szövet lenne se lenne
A szervizes kollegáé szövet, és biza koszosan is fog benne ülni, ezért lett beleElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
az a baj, az 5éves tpms csere sem fix, hogy kell
a sablon "kb 5 év" élettartam az biza lehet 4 év, de 7 év is, használattól és elem szórástól függően
Ennyi erővel betehetnél egy felni görgőzés árat is random valahovaElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Tom1939 #32197 üzenetére
kimondtad a szót, amitől kiborulok: raktározni
ez egy magyar sport, mindenki cipeli az erkélyre, teraszra, padlásra a szaros gumijait. Könyörögöm, 1000Ft/gumi tárolási díj mellett én ugyan meg nem fogom a ganés gumit, nem alakítom át a csomagteret, hogy beférjen négy kerék, majd nem pakolom be, nem pakolom ki, és nem cűgölöm be a lakásba, majd szezon végén ismét.
bő egy órát dolgozzak ennyi spórolásért? naneeeee, 15 éve nem volt itthon csere szett tárolva, nem is leszElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #33365 üzenetére
Én már rég feladtam az ilyen dolgok megmagyarázását.
A vitarán/scrosson szar peres gumi van, mert a teszten ezt írták. pont. Akkor is ha annyira ballonos mint a WR+-on gumija, ez szar, mert azt írták. Mint ahogy szar erőtlen a 120 lóerős motor, és sorlhatnám.
10éve 100LE volt az alap, akkor az volt erőtlen, a 120LE szuper, 20éve meg a 70LE volt az átlag, 100LE az istenSokan megkérdezik, hogy "1,6 benzinre automata, nem gyenge hozzá?", és amikor pofán röhögöm, nem érti, majd megkérdezem, szerinted a 76LE 1,3 benzine wagonerpluszom automatát hogy hajtja meg?
Amúgy multkor keresgéltem jeep renegade teszteket, mert megtetszett, ott azt írták, hogy 2a kifejezetten terepre való ballonos 215/60 R17 gumikkal jó menni"
Nos, 8mm-el magasabb gumi az már kifejezetten terepre való ballonos, ez meg szar? Nem, csak ezt volt kedvük leírni.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Motion_Blur #33891 üzenetére
minden vitara/scross 20.000 periódusos, és a Startstp miatt 0W20 olajjal mennek
mármint a szívó, a turbó lehet más[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz tboldi #33894 üzenetére
megnéztem a vitara könyvét, nem ír külön turbós motorhoz semmit, benzines, gázolajos, ez a kettő van
és mindhez a 0W20 a javasolt, a helyettesítő az 5W30
és 20ekmElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Tegnap felkerült a téli, pilot alpin 5, esküszöm csendesebb mint a gyári nyári
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Motion_Blur #34824 üzenetére
"1.6 Vitya 5 literes fogyija komoly"
Nyugdíjasnak főtengelygyilkos üzemmódban igen. szigorúan 2000 alatt tartva, minimál olajnyomás maximum terhelés mellett.
A "normál" nekem 6,6 körül van fél éves átlagban, pályán tempomat 144km/h, oút dinamikusan város is így
automataegy hétig mentem öregurasan, 5.9 volt
Ja, a fél éves átlagsebességem 50km/h felett szokott lenni, most csak 48km/h sok a város
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ja, full autópálya (95%) Maglód-Grado-Maglód 1500km (ebből kb 150km oút) 7,5l hegyen völgyön 4 személy csomagok agyig rakva
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz SirKero #34836 üzenetére
ismerem, az "ahol amennyivel lehet" fogalmát
mutató szerint 130 ami kevesebb, nem idegeskedve, nem előzve. Lehet így is élni, max nyaraláskor.
Munkaeszköz, megyünk mint a gépAzért egy 1.6 motortól minden 7 alatti szám szuper, 2004-ben a szuper vvti 1.4-es corollánk evett 7-7.2-t, az 1.6-osok 8 felett
az 1.3-as 2003-as wagon automata ugyanezen terhelés mellett (3 évig ezzel dolgoztam) 8.5-9.5 közt eszik[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz focvis #34891 üzenetére
"Szerk2: ja, hogy úgy is marad! Akkor van benne ráció! "
persze, tehát AHELYETT hogy csak a start-stopot iktatná ki, kikapcsolja az automata klímát, mert azzal hogy szélvédő párátlanít és klíma ki, se az automata klíma nem megy, se a párátlanítás valójában, se a lábtér fűtés.
Tök logikus, tényleg.Lehet én vagyok a hülye, de nekem tök logikus a gombot megnyomni, bár nem szoktam, mert qrvára jól elvagyok vele, és megy a digit klíma.
Gondolkozni nem árt néha...
Amúgy miért zavar a start stop? teszi a dolgát...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz focvis #34913 üzenetére
Értem én, hogy a VW dízelek maradékhő problémával küszködnek, de szerencsére a suzuki benzinesek nem
és nincs bennük dsg se kettőstömegű lendkerék sem.
A benzines turbó itt nem tudom, hogy kap-e külön hűtést, de sok motornál van külön hűtése az SS-es turbós motornál a turbónak, ami álló motornál is megy.
Egyébként a SS vagy 25 szenzorral dönti el, leállíthatja-e a motort, ezek pedig vízhőfok, olajhőfok, terhelés, akku fesz, hűtés/fűtés igény, és sorolhatnám. az lehet, hogy NEKED érzésre gáz, hogy pálya tempó után leállítja, de ha épp 130-al jöttél a pályán, 2200-on hatodikban, mert egy DSG-s VW-nél ez alap, akkor röhögve leállíthatod, mert nem 200.000-et pörgött a turbó és nincs túlhevülve.De természetesen mindenki úgy kezeli az autót, ahogy szeretné. A lényeg az volt, hogy egy gombnyomás vs 3 gombnyomás vagy épp teljes digit klíma kiütése vs mókolás időzítő elektronikával.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |