Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #37539 üzenetére
Így különösen jó, kb. 1.0T fogyiját hozod
dnelb: a középsőt szerintem igényes ember nem veszi meg... korának megfelelő állapot - magyarul elhanyagolt autó.. írja is hogy nincs rá ideje, nem nyílik a kesztyűtartó stb. műszaki állapot meg kérdéses, mennyire racsingolta szét a tuning verdát. az első tényleg jónak néz ki
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #37558 üzenetére
Faternak 5.2-re beállt, 90% közút (90-110km/h), 10% falu.
Szerintem ennél kevesebbet nem nagyon tud enni ez az autó, de hogy 6 fölött egyen ahhoz meg nagyon gyilkolni kell vagy sokat pályázni 140 fölött.
annyit még hozzátennék hogy fate Audi A6-ból ült át (2010-es) a Vitaraba és nagyon szereti és elégedett is vele.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #37992 üzenetére
5w40 jó bele, de azért tudd már meg milyen ment bele.
1 év / 15.000 km a csereperiódus, ami ennek a motornak rnendben is van, ha jót akarsz a lelkednek akkor 10-12 ezernél ledobod
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38035 üzenetére
Nem biztos hogy mutat átlagfogyit, felszereltség függő.
Váltóolaj anyag: [link] x3
Munkadíjjal 15-17k-ban megáll[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38082 üzenetére
Nekem anno (2-3 éve) 8k volt a pár, kerámiázva.
Szóval nagyjából annyi amit írsz, vagy picit több.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Infó:
Fateromék megjárták Horvátországot a Vitarával (1.6 szívó GL+), 2 személy + minden fullon csomagokkal, számolva lett a fogyija 5.3, nagyrészt autópálya 115-120 tempomat + szerpentinek.
Szerintem ez egy krva jó érték.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz pető bá' #38085 üzenetére
Mondhatjuk hogy fogyasztásra lett kihegyezve, fater kitapasztalta már hogy 120 fölött ugrik meg aránytalanul a fogyasztása, ott már azért beköszön a légellenállás
amúgy a nagyátlaga 5.2, de közúton melóba eljár 5 literrel is. az alá nem sikerült mennie (még)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz SirKero #38279 üzenetére
Tegnap vezettem fater 1.6 szívó Vitaráját, közút-pálya-BP (~ 200km).
Szóval első kézből össze tudom hasonítani a saját autómmal (1.2 TSI 105 lóerő), és úgy érzetem hogy egy lefojtott auóval megyek. Pedig ugye a számok nem ezt mutatják. Nagyon tetszik az autó, imádom az M16A-t, de turbósból ha visszaülsz a szívóba, olyan mintha egy malomkövet húznál magad mögött. Szóval dinamikában az 1.0T is megeszi reggelire a 1.6 szívót ebben biztos vagyok, főleg mindennapi használatban, nem tiltásig való gyorsulásban.
Egyébként krva jó autó a Vitara, menetzajon kívül nem tudok másba belekötni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38289 üzenetére
2 emberes, vagy gép kell hozzá.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38291 üzenetére
Milyen motor? M13A?
Miért kéne elfelejteni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38294 üzenetére
Az 5W40 tökéletes olaj bele a továbbiakra is, feltételezem hogy azért rakna bele a szaki 10W40-et, mert azt gondolja hogy a kopott motorba vastagabb olaj kell.
Ez egy általánosan elterjedt tévhit... főleg hogy ez Suzuki motorban a 200e km az semmi. Ha nem nyélen ment végig
sokan 5W30-at raknak M13A-ba, köztük én is azzal etettem
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez így van, mivel fele annyiba merül mint egy minőségi 5w40 vagy 5w30.
10w40 se tragédia bele, de érdemes mindig a lehető legvékonyabbat beletenni az ajánlott viszokozitásokból.
pl. nálam a könyvben 5w30 van, de közben módosította az ajánlást a VW 0w30-ra
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Fater Vitarájára kellene 16"-os acél felni, TPMS szelep + téli gumi.
Honnan érdemes venni ezeket illetve mi a 16-os gumiméret?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz bajaki #38599 üzenetére
A 10W40 Aral olaj és a Viking gumik (WTF??) miatt komoly fillérb*szó emberrel van dolgod szerintem
A leírás alapján csak ABS kocka az ami rizikó, minden mást cserélt elvileg. Megéri megnézni, csak nem értem miért nem lehet tisztességes olajat beleönteni és rendesen felgumizni egy autót. Egy Magnatec 5W30 pont 2e Ft-al lett volna több..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Zoleee83 #38801 üzenetére
Olajos topikba pedig éppen az a mondás hogy ha nem feketedik meg az olaj akkor nem végzi jól a dolgát
Nekem a turbós benzines autóban sem feketedik meg az olaj, pedig Castrol. Na ezt add össze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Én tuti egy nyárias 4évszakosat tennék fel a nyári gumi helyett, ha csak nem hegyvidéken laksz.
A gyári Yokohama középkategória (alja), a Conti nyiván űber, de ebben a spéci méretben méregdrága.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz r.levente75 #38837 üzenetére
175/65 R14
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Fater 10k km-t futott 1.6 szívó Vitarája megevett kb. 1-1,5 dl hűtővizet.
Érdemes foglalkozni vele? Minimum felett van jócskán így is.
Én mondtam neki hogy ne töltsön rá hanem figyeljen h megy-e még le.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
1.0T Vitara végsebesség teszt: [link]
Ekkora légellenálással ez teljesen korrekt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Fater kicsit panaszkodott hogy kicsit gyenge a Vitara tompítitt fénye (GL+).
Ez projektoros H11 ha jól tudom. Érdemes cserélni emelt fényűre?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Vitaraban is olyan egyszerű izzót cserélni mint a gombóc Swiftben?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Én Őt hajtottam 8 évig és a szívem egy része örökké Suzukis marad
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jut eszembe... fater holnap viszi olajcserére a Vitarát.
Rábeszéltem hogy a Bartához vigye (Szfvár), mert tudom hogy jók... de vajon itt is a szájukba kell rágni hogy a flakonos ECSTAR olajat öntsék bele, vagy alapból is úgy csinálják? Csak mert fater nem akar ott lenni a műhelyben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #39472 üzenetére
[link] 6 éves, 147e km, szalon
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Szilágyi84 #39474 üzenetére
nekem céges autó mellé egy olyan (hétvégi) autó kellett amivel kényelmesen lehet pályázni hosszabb távokat és van csomagtartója emelett nagyon tetszik a sedan forma és maga az autó is
HA nem lenne céges autóm, akkor egy Swift Sport befigyelne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Drughi #39753 üzenetére
Nem foglalkozik ezzel senki, leszarják.. vagy Te nem ezt tapasztalod mindenhol?
Mivel munkaerőhiány van, így hígul minden "szakma" illetve az alkalmazottak tudják hogy megtehetnek szinte bármit, akkor se fogják őket elküldeni. A jó kis magyar habitus meg erre rá is játszik persze. Mindenki sz*rik mindenre és mindenkire ebben az országban!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section