Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Szerintetek ez jó lehet 2005-ös Swiftre?
Gyárilag vajon melyik modellre való?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Köszi, mondjuk gyári Swithez való is jó árban van, de az volt eddig is, meg csúnya is: [link]
Kornél: én nem olyan helyen lakok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #32991 üzenetére
Megtaláltam, nem a Splash-é, hanem a Celerio-é.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Napfénysüti #33233 üzenetére
Milyen téli gummák mennek fel?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tegnap volt műszakin az autó, természetesen simán átment. Meg is dícsérték, azt mondják ne adjam el amíg el nem kezd rohadni, vagy ha igen akkor ők megveszik (2005 Stift)
Azt javasolták hogy a vizsgáról kapott bizonyítványt tartsam az autóban a forgalmi mellett utánaolvastam, de csak 2018 májustól lesz kötelező. Erre azt mondták a rendőrök hülyék és kérni fogják úgyis
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-
Motion_Blur
félisten
Dehogynem kell.
Mailben küldik akkora méretben ami kinyomtatva és félbe hajtva pont akkora mint a forgalmi.
mod: nem a csekk kell, hanem a biztosítást igazoló papír
tboldi: vizsga előtt a szervizeben kérték. kérték mindig is. rendőr meg... szerintem amilyen kedve van
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Swift csoportban megy a baromság hogy az auchanos benzintől megáll az autó meg rángat a motor és társai
Ezt az egész faszbukot be kéne tiltani, az agyatlan buta emberek játszótere lett..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tomics #33476 üzenetére
Hidrotőke.
Nekem is ilyen, egy idő után mindegyik ilyen lesz.
Túl híg olaj lehet az oka, de inkább típushibának mondanám. Nekem azóta csattog mióta 5W30 Eneos Sustina van/volt benne. Lehet az már túl híg volt, de az is lehet hogy semmi köze hozzá.
De lehet hogy legközelebb 5W40 Motul megy bele, olyat még úgyse kapott
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tomics #33487 üzenetére
Azt szokták mondani ahol fizetgetnek, ott dolgozgatnak...
Ez nagyjából az egész országra igaz, bárhova mész valamit intézni, unott, motiválatan, beleszarok arcokat találsz.
Nem találtam rendes vizes embert, hát megtanultam és megcsináltam magam a vizes dolgokat... aki valóban jó, az meg méreg drága és 1 hónapra be van táblázva. Villany, burkolás, festés dettó... mindent kitanultam és faszán meg lehet csináni szinte mindent. Ilyen országban élünk...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #33507 üzenetére
Milyen körülmények között égett meg az az olaj? Úgy hogy tiltás környékén mentél 50km-t... azért ezt is tegyük hozzá, mivel ez minden csak nem normális üzem. Értelmetlen kínzása a motornak, olajnak..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #33512 üzenetére
Én is így voltam vele, lassan 8 éve hogy a Swift-el tolom ami 13 éves lesz jövőre, de legalább eljutottam oda hogy most már van egy saját lakásom, hitel nélkül (persze ezt nagyrészt nem saját megtakarításból, abból lehetetlen lenne...). Ráadásul kertvárosban, új építésű, tégla és 3 szobás. Mivel most jön a gyerek projekt, így muszáj lesz nagyobb autót venni, de újba nem fogok beleugrani, max. ilyen 2,5-3M-ig. Mazda6-okat nézegetek most 2.0-2.5 benzin 2009-től. Egy 2.5 mellé meg már nem kell élményautó, megy az is rendesen
(#33521): Krisztián: nem tudok belekötni abba amit írtál, én ilyenekre már nem vágyom
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mi a gond vele? Ezek is rohadnak még? teszt meggyőző
Krisztián: az inkább 4M + alkatrészek gondolom aranyárban. meg az asszonyban nem tetszik
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #33775 üzenetére
Nem, de nagy eséllyel arra használták és használják amire gyárották: élményautó. És ha valaki így használ 10 évig egy autót akkor ott már cserélni kell lassan ezt-azt, 3x áron...
Egyébként meg nincs alku!
(#33777): dehogy kell.... pont ezért éri meg egy olyan előéletű autót megvenni ahol tudod hogy 10 év alatt arra használték az autót hogy elmentek vele hétvégén A-ból B-be pályán, aztán ennyi... ilyen használat mellett az autó 90%-ban gyári állapotban van még 10 év után is...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Akkor kell majd faulra kiköltözni és szarér-hugyér" venni egy ilyet és leszarni mindenkit
Azért örülök hogy még élhettem olyan világban amikor kimentem a Hringre és égett gumi és benzinszag mellett majdnem beszakadt a dobhártyám. Az én gyerekem valszeg semmi ilyesmit nem fog majd átélni, ami sajnálatos..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Teljesen egyetértek.
A falvakban ahol most is Zsigulival járnak jó esetben, biztos begyűrűzik majd a villanyautó 10-20 év múlva...
Első körben a tömegközlekedést kellene MINDENHOL nulla emissziósság tenni, de 30-40 éves volán buszok okádják a füstöt az egész országban. Mo. képtelen lenne kitermelni az átállás költségét, vagyis képes lenne csak minden pénzt ellopnak. Ha lenne átállás az is csak azért lenne mert Lőrinc barátunk hirtelen be tudna szállítani hybid buszokat, vonatokat, stb, 10x áron...
Szóval lehet álmodozni, de ez Mo-n nem fog működni, illetve a többi közép-kelet európai országban sem, a balkánról meg ne is beszéljünk..
Ez már más téma de szerintem ezért is fog kettészakadni 10 éven belül az EU, óriási a szakadék már most, nem emlékszem pontosan de Németország már most a villamosenergia szükségleteinek 80%-át megújuló energiából (szél) állítja elő. Na ilyen itt soha nem lesz.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Swift "szakmai" faszbuk csoportból egy építő jellegű tanács gyertycseréhez:
"A tapasztalat az, hogy semmiképp ne cseréld ki, amíg nem szarakodik.
Vagyis csupán azért, mert lejárt a 105ezer km, azért ne. Egyik sem olyan jó, mint a gyári."175e-nél gondolkozik a gyári cseréjén...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #33890 üzenetére
"A Suzuki nem írt elő különleges és drága motorolajat, a márkaszervizek 5W30-as kenőanyagot használnak, amelynek literje 5100 forintba kerül. a csereperiódus maximuma változatlanul 20 000 km vagy egy év."
5100/liter, anyád nem drága!
A 20.000-es periódos csak nekem új
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #33919 üzenetére
Nem is kell 10+ éves legyen, ismerősöm zsír új Q7-je kevesebb mint 1 év alatt 7x járt szervízben. És nem kis bajokkal, elektromos és motorproblémákkal... 30 milliós autó... de olyan baja volt hogy Mo-n meg se tudták csinálni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #34071 üzenetére
Igazából attól függ hogy mennyire állat módon használták.
Motorikusan semmi ez a km, futómű, kuplung pedig használat függű. Én 190e-nél tartok de 3 szervízben is azt mondták hogy tökéletes a futómű, kupung, váltó is, semmit nem kell cserélni benne. Pedig én akartam
De ennyiért túl olcsó ez a GS, gyanús.... az enyém csak GLX, szintén 2005-ös, de 1.1-ért most lenne rá vevőm.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
[link] Ennyi gyerekek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szaniszlokar #34391 üzenetére
Nekem kb. 5 szervízben mondták rá hogy nem lehet vele mit csinálni. Be lehet fújni de amint kiszárad ilyen hangja lesz. Hogy melyik alkatrész pontosan azt már nem tudom de valami gumiharang.
Az enyém 2005-ös és kb. 5 éve ilyen. Futóműben minden gyári.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szaniszlokar #34397 üzenetére
Írd majd be ha lesz megoldás.
Nekem is voltak toronyszilentek cserélve, más nem.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tranceplanet #34444 üzenetére
Jó a Night Breaker Laser, nekem is az van benne.
Ha nem akarsz rá annyit áldozni akkor ez is megteszi
mod: én a helyzetjelzőket is kicseréltem hófehér LED-esre, így nem sárgít bele az összképbe (a képen csak a helyzetjelző világít!)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!