Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomi5244 #27861 üzenetére
Sampon: nem kell viaszos, de minőségi, lehetőleg pH semleges és foszfátmentes legyen, pl Sonax Fényező koncentrátum nagyon jó (Metro, Homasita)
Törlőkendők: minőségi mikroszálas, szárazoló kendőket a Cuiesben tudsz venni darabra is (Szfvár, Feketehegy), konkrétan az Audi gyár is ezeket a kendőket használja, szóval a minősége kifogástalan
Wax: én valamilyen prémium waxot ajánlanék (Collinite), vagy átkerámiáztatnám amíg ilyen szép karcmentes állapotban van és azt utókezelgetném 3-4 havonta.
Beltér műanyagok: [link] nagyon jó hatása és illata van! sima portalanításra vizes rongy, vegyszer nélkül
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ha van esetleg valakinek 1.0T Scross-a Székesfehérvár környékén, dobjon már meg egy privát üzenettel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz CoolBoy323 #27897 üzenetére
Milyen moci?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz CoolBoy323 #27901 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz CoolBoy323 #27903 üzenetére
- olaj, olajszűrő
- légszűrő, pollenszűrő
- fékolaj csere 2 évente
- váltóolaj csere 3 év / 45e km
- hűtőfolyadék cseréje ha még nem volt
- fékek, futómű átnézéseStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
My-Swift FB csoportban össze is törtek most egy autót az ABS kocka meghibásodása miatt, vészféknél beesett a pedál...
És ahogy olvasom sokan félnek, rettegnek de nem adják ki azt az 50-60e Ft-ot amit muszáj lenne ilyenkor. Inkább lehúzzák a kockát és mennek ABS nélkül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ma láttam élőben egy Ignist.
Majdnem rárántottam a kormányt, annyira ronda voltStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Harkovz #28009 üzenetére
Tipo 1.4 95 ló, a Renaultnál előny hogy zsír új modell, meg 1.6 szívó az is, de ocsmány a középkonzol...
A felsoroltak közül egyértelműen az Scross a legjobban felszerelt és legmodernebb motorral felszerelt autó. Sokat olvasom az Scross csoportot és vegyesbe eljárnak 5.5 literrel az kis ezres turbóval, nem forszírozva. Ha újonnan veszi akkor semmiféle hátrányt nem jelent neki a turbós autó, csak előnyt. Az 1.6 szívó sehol nincs hozzá képest dinamikában, főleg ha azt a fordulatszám tartományt nézzük ahol 95%-ban autózunk, mondjuk 3.500-4.000 rmp-ig. Sokkal autózhatóbb egy turbós autó, igaz nekem dízel a céges, és 1.5 de ki van helyezve 120 ló és 260 Nm. Kb. 1-2 hetente amikor visszaülök a Swiftbe, csak nézem hogy miért nem megy...
Szerintem az 1.0T mindenre elég, felesleges az 1.4T - főleg annak aki nem pályázik állandóan 140-150 környékén.
Én tegnap nyomtam egy Szfvrá-Szeged-Szfvárt a Swifttel (~500km), végig 140-150el - azt hittem megőrülök a motorhangtól a végére.. szerettem, és még mindig szeretem mert első autóm. Valszeg soha nem fog megállni a motorja, de akkor is, már öreg vagyok ahhoz hogy pályán a motorüvöltést hallgassam órákon keresztül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #28020 üzenetére
Szépen záródik az olló a Vitara és az Scross között, mármint eladott darabszámban. És ugye azt mindannyian tudjuk hogy ha megvan a kereslet akkor mi történik... márpedig az megvan, mert naponta irkálják be a csoportba hogy be van fizetve az előleg a kocsira. Oszt várnak rá 2 hónapot kb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #28069 üzenetére
Értem, a mostani megkímélt, magyar, elsőgazdás 2008-2010 Ufo-k kb. 2.3-2.5-ért mennek. Mire odajutsz hogy autót veszel, pont 2M lesz a piaci ára
Mondjuk ahogy olvastam a posztjaidat, Suzukihoz képest horror árban van hozzá minden.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Gebriel #28131 üzenetére
Nulla közelit elvett gáznál, motorfékkel gurulásnál kell hogy mutasson. Kigyorsítás elején ha odalépsz neki lehet 40 liter is a pillanatnyi ami szépen csökken.
úgy rémlik hogy nekem 2 liter alatt nem mutat soha
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomi5244 #28150 üzenetére
Magyar utakra sajnos ez a jó megoldás, nyilván sokkal jobban mutatna peresebb gumival 16-17"-on.
De az ültetés így se ártana neki
vagy ez közvetlenül a szerelés utáni kép? mert akkor érthető hogy a rugók még nem húzódtak össze eléggé
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz tomi5244 #28197 üzenetére
Műszerfal + a kormány nagyon bejövős
Maga az autó kívülről nem annyira tetszik, de ha tényleg Japánban készül, akkor ez aranyat fog érni. Valszeg annyiba is fog kerülni, itthoni induló árát kb. 3.5 millióra tippelem, jobban felszerelt példány 4m fölött lesz simán...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
1.0T és 1.4T motorhoz van már publikus teljesítménygörbe?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egy valóban vegyes fogyasztási adatot megosztanék:
1/4 tank autópálya 130-140km/h
1/4 tank város, többszöri hidegindítás 5- max. 10km-ek egyben
1/4 tank a Mátrában erdei utakon, szerpentineken
1/4 tank közút 100-110km/h6.4-re jött ki
(motor M13A)
amúgy TypeR-ben ha megkotlik valami, nem ugyanaz a történet mint SSS-nél hogy 2-3x annyiba kerül bele minden?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nagy divat lett mostanában az okosság, hogy "állapotot vegyél, ne km-t", pedig az igazság valahol középen van... nagyon sok dolog km-hez kötött és befolyásolja az állapotot. Legfőképp olyan területeken ami nem látható, nem bevizsgálható.
Ezért lehet fillérekért kapni 5-6 éves dízel nagyobb kategóriás autókat... ezeknél az autóknál a benzines típusok kb. 30%-al kerülnek többe. Nem véletlenül
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Swift helyett/után egy valós alternatíva?
5,6 literes tesztfogyasztás az valósba 5 alattit jelent.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz huszi.gyb #28603 üzenetére
Hirtelen az jutott eszme hogy ennyibe kerül egy csúcs okostelefon és egy közepes TV is szerintem jó árban hirdeted, jók a képek és a leírás is fasza. Valszeg nagy a választék és még nem nagyon futottak bele. Várj még.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mennyire elfogadnám az autómba ezt a 1.2 90/120-as szívó benzint... 6.3ról tuti 5 literre csökkenne a fogyim. Új Switf meg simán 5 liter alatt, mivel 150 kilóval könnyebb. Annál az 1.0T is többet eszik azért. Persze jobban is megy.
Amúgy nincs kettőstömegű 1.0T-ben és 1.4T-ben sem.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section