Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Harkovz #28009 üzenetére
Tipo 1.4 95 ló, a Renaultnál előny hogy zsír új modell, meg 1.6 szívó az is, de ocsmány a középkonzol...
A felsoroltak közül egyértelműen az Scross a legjobban felszerelt és legmodernebb motorral felszerelt autó. Sokat olvasom az Scross csoportot és vegyesbe eljárnak 5.5 literrel az kis ezres turbóval, nem forszírozva. Ha újonnan veszi akkor semmiféle hátrányt nem jelent neki a turbós autó, csak előnyt. Az 1.6 szívó sehol nincs hozzá képest dinamikában, főleg ha azt a fordulatszám tartományt nézzük ahol 95%-ban autózunk, mondjuk 3.500-4.000 rmp-ig. Sokkal autózhatóbb egy turbós autó, igaz nekem dízel a céges, és 1.5 de ki van helyezve 120 ló és 260 Nm. Kb. 1-2 hetente amikor visszaülök a Swiftbe, csak nézem hogy miért nem megy...
Szerintem az 1.0T mindenre elég, felesleges az 1.4T - főleg annak aki nem pályázik állandóan 140-150 környékén.
Én tegnap nyomtam egy Szfvrá-Szeged-Szfvárt a Swifttel (~500km), végig 140-150el - azt hittem megőrülök a motorhangtól a végére.. szerettem, és még mindig szeretem mert első autóm. Valszeg soha nem fog megállni a motorja, de akkor is, már öreg vagyok ahhoz hogy pályán a motorüvöltést hallgassam órákon keresztül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Steam Deck
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Gitáros topic
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...