Új hozzászólás Aktív témák
-
Danex
addikt
válasz Kornel #29749 üzenetére
Auto-n figyelj arra ,hogy nappali menetfénynél hátul nem ég semmi.
Múltkor mikor olyan eső esett, hogy a kocsi elejét se láttam kora délután , az auto mód nem kapcsolta fel a tompítottat szóval hátul semmi se égett volna és elég nehezen vettek volna észre.
De ezt leszámítva elég jól kapcsolgat a fényérzékelő.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Kornel #29770 üzenetére
Hát igen, Jetta után a menetzaj jelentősebb, de ha azt néztem, hogy 4-évesen, 175ezer km-rel kerül 3M-be a Jetta, az Scross, meg 5M-be 0km-rel.
Meg ülésfűtéssel, led lámpával, digit klímával, behajtható visszapillantóval, rendes fejegységgel, multi kormánnyal és a dízelnek a szarjai nélkül
-
Danex
addikt
válasz CoolBoy323 #29810 üzenetére
Nem lehet, hogy az akksi feszültsége volt nagyon alacsony és amiatt? Ugye most már a napnak is van ereje.
-
Danex
addikt
Néha már a "buzi" parkolással (nem feljelölt parkolón úgy állni, hogy ne férjen be másik köcsi közétek) se lehet megvédeni a kocsit, mert mások mint egy kihívásként élnék meg azt, hogy beálljanak.
Ám parkolásnál általában még arra figyelek, hogy a gyalogos rövidítési útvonalba ne essen bele a hely. Sok tini kiscsaj a táskájával is szép karcokat tud csinálni.
-
Danex
addikt
Na végre megkaptam a Béta progit
We're rolling out the latest Android Waze RC v.4.25.0.1. -
Danex
addikt
Arra még várunk a suzukira, de legalább már csak az egyik félre kell várni...
(#30022) Kornel
Please keep in mind that the beta versions released on Centercode are INTERNAL ONLY. Please do not share or communicate any related issues outside the Centercode eco system - No blog posts, No Facebook posts etc.(De talán üzemelhet)[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Közben nyomtattam 3D nyomtatóval tölcsért az ablakmosófolyadék feltöltéséhez
Illetve úgy néz ki az AA-s Waze (Béta) csak google store-ból lesz letölthető, így tuti nem megosztható
[ Szerkesztve ]
-
-
Danex
addikt
Viszont az ABS-el karöltve működik a kipörgésgátló/menetstabilizátor stb is, amit viszont egy tapasztalt sofőr se tud megcsinálni lévén nincs 4 fékpedál a különböző kerekekre.
-
Danex
addikt
válasz negroo #30084 üzenetére
De lehet a lada samarával ellentétben az hyper kocsi nem 900kg + kicsit bealudt a sofőr, fél másodperc is soksok méter a valóságban.
De teljesen felesleges erről beszélni mert kb 15% ahol jobb a full satufék, Suzukiban is ott a vészfékasszisztens ,hogy ha gyorsan nyomod le pl félig a féket akkor jobban befog.
Ergo sokan pánikból be sem nyomják teljesen a féket különben nem lenne ilyen rendszer.
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
válasz SirKero #30168 üzenetére
Plusz ha csak nem túrázni meg az ember a senki földjén ,hogy szükség legyen a teljes tankra akkor ugyan annyi az 5ezerért tankolás féltanknál is mint a világító lámpánál , azon a 20kg üzemanyaggal meg nem fogyaszt sokkal többet
Bocs a szarkasztikáért, mutert tankol így, hogy inkább majdnem lámpáig hadja majd arra tankol 5K-t hetente, mint sem teletolná és akkor ráér 2-3 hetente tankolni, összességében ugyan annyiba kerül.
SirKero
plusz amit Kornél is mond, hogy hűtési szerepet is szokott betölteni, turbósnál meg már ugye nagynyomású rendszer van, valszeg jobban is melegszik. Ilyen dolgokkal lehet azt a plusz kilométert összeszedni az alkatrészeknek hosszútávon (sok-sok év, nagy futásteljesítmény)[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
A defektjavítót akkor ha minden igaz le lehet vakarni a gumiból, de a TPMS-t nem teszi tönkre?
-
-
Danex
addikt
válasz SirKero #30261 üzenetére
Ahogy írták, erősebb akku, nagyobb generátor, erősebb önindító meg nem tudom, hogy a suzukinál ilyen, de azzal is szoktak segíteni, hogy a hengereket megfelelő pozicióban állítják le így azonnal tudnak indítani nem kell még ehhez is fordítani a motoron.
De személy szerint kikapcsolom ,mert automatánál ahogy beállsz a parkolóhelyre le is állítja magát, majd ahogy D-ből kiveszed ,hogy betedd P-be azonnal el is indítja magát, majd aztán te állítod le.
Akkor szoktam bekapcsolni mikor órás lámpa van és tudom, hogy legalább 20s-ig állni kell. Illetve tegnap állítottam be, hogy a klima econ legyen, így később lép ki magától a start/stop-ból ,ha várakozás közben meleg lenne és kéne a klíma.
-
Danex
addikt
válasz kisza25 #30264 üzenetére
Van hogy éri a nap rendesen a kocsit, szóval elég meleg van benne, a hűtővízmutató se a minimumon van fél perc alapjárat után és leállítja magát, majd mivel még van vagy 30 fok az utastérben, rá 5s-re újraindítja magát mondván a klíma miatt mennie kell a motornak mert bent megrohadnak
Ezt állítottam most comfortról eco-ra, így ez elvileg nem / sokkal később történik meg.
(#30265) blakey
Gondolom erre az eco - standard - comfortra gondolsz. Ahogy írtam prioritás a leállás majd csak utána ezen beállítás[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
-
Danex
addikt
Mondjuk mikor az ezres átnézésen megláttam, hogy egy vékony hajlított vason támasztják alá a kocsit meglepődtem.
-
Danex
addikt
válasz Kornel #30317 üzenetére
Szerintem a főtengely nagyobb terhelést kap ,ha 1500-ról akarsz kigyorsítani, mint ha egy pörgősebb fordulatról indulnál.
(#30320) Kornel
Valóban ott a takarékos, de nyomatékmaximumról beszéltél ami padlógáznál van, cruise-olni persze ,hogy jó az alacsony fordulat.Viszont az is tény, hogy faluból kigyorsításkor jobban megéri ~2ezerről gyorsítani kipörgetni 3500-ig, majd akkor visszaváltani, mint sem egy magas sebességi fokozatban, nyomatékból lassan küldeni neki.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Nyugodjunk le, kinézetről beszéltünk amiből mindenkinek más tetszik.
Tény, hogy hülyeség az 1.6szivót az 1.4T-hez hasonlítani csak azért mert az 1.0T hangja nem tetszik.
Akkor ezt kell mondani ,hogy ezért vettél 1.6 szívó Vitarát és kész, saját indokolt döntésed viszont érvként felhozni egy ár összehasonlításnál nem szabad személyes indok alapján "ferdíteni" az igazságot. 1.6 szívó párja az 1.0T.
Felesleges az ilyen erős vita ide, nem tudnátok meggyőzni engem, hogy Vitarát vegyek ugyan azért a pénzért és felszereltséggel a kinézet miatt, de el tudom és el is fogadom ,hogy sokaknak jobban tetszik a visszafogottabb / egyszerűbb kinézetű Vitara.
Ahogy azt is elfogadom, hogy blakey-nek az 1.6 hangzása jobban tetszik, de ezek mind-mind szubjektív dolgok amiket megfelelő érvelésnél ki kell zárni.
-
Danex
addikt
Az a baj, hogy vettem egy 4 éves VW-t 3 misiért és 1.5 év után inkább beszámítottuk egy suzukiba ,mert nem volt meg a bizalom a kocsi iránt (garancia lejárta után 3 héttel fél milliós váltóvezérlő hiba) .
Inkább fizetem 3 évvel tovább az új kocsit amin ott a garancia, mint a másikat amire bármi tétel 200ezer lenne.
Persze csendesebb volt, de semmi multikormány, digit klíma, led lámpa, ülésfűtés etc.
Azt sajnálom amúgy, hogy az SX4 nem kapta meg a frissített műszerfal kijelzőt :/
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Amúgy mint dízelről jött most benzines autós, nektek is sziszeg a tank betöltő nyílása mikor letekeritek?
Illetve volt, hogy kb 3/5 tanknál már visszalökte a pisztolyt és hiába nyomtam volna tovább nem engedte mert mindig visszalökte.
Szellőztetővel lenne valami gond?
-
Danex
addikt
válasz Motion_Blur #30558 üzenetére
Egyszer volt eddig ilyen, hogy kb féltanknál, meg egyszer kb 85%-nál.
Lehet az lehetett ,hogy melegben volt meg mentem is vele és utána próbáltam tankolni és a gőz miatt? Gondolom nem így kéne lenni, bár szerencsére élhető gond, majd következő szerviznél mondom nézzenek már rá azért.
-
Danex
addikt
kijelző szerint 5.1-5.2 körül, ami a valóságban 5.4 inkább.
Ez többnyire 2 fő, klímával vegyesben.
Most kicsit több, mert volt ballagás... 5fő pályán, meg nemrég meghajtottam kicsit 180-ig, de a fenti teszt óta nem is nagyon számolgatom, csak tankolom
Amúgy legutóbb kifogytam az ablakmosóból, tesco-s ment bele, hát sokkal folyékonyabb mint amit a Shellnél vettem (bár az még vegyült az előtte benne maradt télivel egy picit), majd kipróbálom menet közben, hogy hogyan viselkedik mert még csak betöltés után néztem.
-
Danex
addikt
Ohh, van ilyen appból 100, meg még csinálni is tudnék, de nem 100%-ban én vezetem a kocsit, plusz 100 + 100 dologtól függ épp miért volt annyi a fogyasztás így meg sok értelmét nem látom.
(regényt meg nem írok, hogy most vittem a családot pályán ballagásra, de volt 10 km a pálya után ahol a forgalom miatt beszorultam egy 75-tel tötymörgő kamionlánc mögé )
Szerviztörténet vezetése már más tészta lenne, de egy új kocsinál most csaj az ablakmosó folyadékot írhatnám fel .
Gondolom, ha néha meghajtja az ember azt nem a legjobban számolja a BC
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Valaki próbálta / tudja ,hogy mit csinál az autó, ha menet közben nem érzékeli a keyless kulcsot?
Általában berakom középre a pohártartóba, a zsebembe néha megcsippan, hogy hol a kulcs főnök.
Neten más márkáknál eltérő volt, valahol engedte menni csak újraindítani nem, valahol meg néhány másodperc után leállt a kocsi.