Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Davidof92

    senior tag

    válasz Vesztor87 #8074 üzenetére

    ladánál jobb, azt elárulom. Van tervezve bele gyűrődőzóna, csak a lemez vékonysága miatt ugye ez működik, csak jobban hajlik. Ez miatt nem egy életbiztosítás. A jobb tervezés ott jön ki ((hogy maradjak a ladánál), az 1 tonna, míg a swift 800 kiló, töréstesztileg mégis a swift jobb. Hiába a lada kazánlemeze, a ropi első oszlop összenyaklik.
    hasonlítsd össze a lada első oszlopát, a swiftét, meg egy mostani autóét. A mostaniak sokkal vastagabbak a nagyobb szilárdság és biztonság végett (a mi renaultonkból is sokat takar az oszlop)
    billegett? ilyet nem tapasztaltam
    igen, a sedanok (meg a későbbi összes verzió) viszonylag kultúrált belsővel rendelkeznek (van szövet az ajtón, némelyik jól is néz ki). Manager szintbe volt: abs, szervo (bár a mienk nem szervós, de ha picit is gurul, eltekerem tenyérrel), 4! elektromos ablak, 2 légzsák, klíma meg nem tudom még mi.
    "nem a 70-es éveket idézi" nem azt a kort, inkább puritánnak mondanám. 70-es évek autójai szépek belülről is)
    fehér számlapos órák nekem nem jönnek be, egyedül éjszaka néznek ki jól, nappal csúnyák.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák