Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Darksiders84 #37359 üzenetére

    A Splash szerintem egyszerűen csak nem terjedt el annyira, a Swift már csak a neve miatt is jobban fogyott, a régi "papír-Swift" megbízhatósága megalapozta neki a sikert.

    Mindkét típusnál előfordulhat az ABS-kocka meghibásodása, amit a fékfolyadék rendszeres cseréjének elmulasztása okoz (a fékfolyadék magába szívja a levegő nedvességtartalmát, ezzel szétrohasztja belülről a szeleptömböt). Ennek következtében beeshet a pedál és nem nagyon lesz fékhatás. Ha rendszeresen (2, legfeljebb 3 évente) cserélték a fékfolyadékot, akkor nincs baj.

    Az 1.3-as Swiftre még jellemző, hogy a váltó nyelestengelycsapágya elromlik, sajnos alulméretezték. Rendszeres (45k km-enkénti) váltóolajcserével ugyan valamennyire kinyújtható az élettartama, de előbb-utóbb be fog következni. Az 1.5-össel elvileg nincs ilyen probléma, illetve a Splash-ről sem hallottam még ilyesmit.

    Továbbá a széria eleji gombóc-Swiftek rohadtak a pótkerék környékén, erre volt is gyári visszahívás, ha jól tudom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák