Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37359 üzenetére
A Splash szerintem egyszerűen csak nem terjedt el annyira, a Swift már csak a neve miatt is jobban fogyott, a régi "papír-Swift" megbízhatósága megalapozta neki a sikert.
Mindkét típusnál előfordulhat az ABS-kocka meghibásodása, amit a fékfolyadék rendszeres cseréjének elmulasztása okoz (a fékfolyadék magába szívja a levegő nedvességtartalmát, ezzel szétrohasztja belülről a szeleptömböt). Ennek következtében beeshet a pedál és nem nagyon lesz fékhatás. Ha rendszeresen (2, legfeljebb 3 évente) cserélték a fékfolyadékot, akkor nincs baj.
Az 1.3-as Swiftre még jellemző, hogy a váltó nyelestengelycsapágya elromlik, sajnos alulméretezték. Rendszeres (45k km-enkénti) váltóolajcserével ugyan valamennyire kinyújtható az élettartama, de előbb-utóbb be fog következni. Az 1.5-össel elvileg nincs ilyen probléma, illetve a Splash-ről sem hallottam még ilyesmit.
Továbbá a széria eleji gombóc-Swiftek rohadtak a pótkerék környékén, erre volt is gyári visszahívás, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- EAFC 24
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal