Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sytex

    tag

    válasz t1 #3284 üzenetére

    Szeretnék kicsit vitatkozni veled, mint autoversenyző (nem utcai harcos).

    Direktszűrőtől ne várj lóerőket, csak a többlet hang ad ÉRZETRE lóerőt. A motor karakterisztikája megváltozik, de nem erősödik. Emelett gyorsabban elkopik tőle a motor. (Ami nem azt jelenti hogy nem használom)

    Kipfogórendszer se fog 15-20 lóerőt dobni rá, maximum 5-6-t, ha komplett RENDSZERről beszélünk, ami olyan 60000-100000 FT között valósítható meg. Viszont pörgösebb lesz tőle a motor. Csak hátsódobtól nyomatékot vesztesz, enni fogja az olajat, és könnyeben beéghetnek a kipuffogószelepek.

    Chiptuning: Ezzel semmi baj csak ezzel : ''mert csökken a fogyasztás'' ez csak a turbódizeleknél lehetséges, benzines autóknál sajnos van egy szabály: a lóerő a benzinből jön, tehát ha több loerőt akarsz akkor több fogyasztást is fogsz kapni. A másik ok pedig az hogy chiptuningal a benzinbefecskendezési térképet (és még sok mást) irják át.

    No offenz csak tapasztalat.

    - Kártyával lehet fizetni? - Persze. - Egy ászból és királyból tud visszaadni?

Új hozzászólás Aktív témák