Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Imike_80

    aktív tag

    válasz a_tesz #16335 üzenetére

    Köszönöm az ötletelést Srácok!

    @pjen: A trafónál nagyon el volt oxidálódva a csatlakozó, meg amúgy is ilyen salétromos zöld por jött ki belőle, ami nem tetszett. Ki lett takarítva és a biztonság kedvéért vettem egy szilikonos gyújtáskábelt, ami a trafótól megy a gyújtáselosztóig. A 4 gyertyánál egyesével végignéztük cimborámmal, gyönyörűen szórta a szikrákat.

    Elindulok vele reggel, pöcc-röff indul. Aztán elmegyek vele mondjuk 8 km-t, leállítom. Újra indítok, pöcc-röff indul. Majd eltelik egy 10-15 perc, indítózok és vagy beindul, vagy nem. De akkor is nagyon nehezen. Utána megy rendesen.

    @a_tesz: Na pontosan ezért nem szeretek semmit kidobni! Mert a régi, kiszerelt Bosch injektorral, ami állítólag SZAR, hidegen tökéletesen indul és menet közben is jól működik. Csak hát melegen nem indult vele, ezért vittem szerelőhöz.
    Azért vagyok ideges, mert HA véletlen nem az injektorral van probléma (bár szerintem az sem jó, pláne ez az új, kétes eredetű...), akkor nem tudom hogyan tovább. Kell kerítenem Szegeden egy normális szerelőt...

Új hozzászólás Aktív témák