Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tulkas

    tag

    válasz Doze #12274 üzenetére

    Nem szeretném újra szétszedni, és ha jól tudom minden súrlódó kuplungba tilos az olaj vagy zsír bevitel.
    Most hétvégén cserélem a motorolaj+szűrű párost (másodszorra <7ekm után), megnézem a kuplungbovdent, hátha az ment esetleg félre. :U Lehet a vezetőjébe öntök egy kis műszerolajat.
    #12276) kornelka!
    A gyári ajánlás nem véletlen, nem is értem miért használsz más hideg/meleg viszkozitású olajat..
    Nehogy azt hidd hogy ez úgy működik hogy mindkét számnak minél kisebbnek kell lennie. Az ilyenekből származik a szivattyú meghibásodás, és az indítási szűrő talp-szelep nyitása (szűretlen olajat enged át amíg a gyári olajminőséggel számított max. olajnyomás alá nem csökken a te olajoddal kialakult nyomás.)

    Természetesen érdemes cserélni, de a 10000 szerintem a maximum, az öregebb autók motorjainál ez szerintem követelmény. Én vétel után cseréltem azonnal
    (Motor/váltó olaj,gyertya,szűrők,víz,szíjak, ÉS egy szelephézag beállítás volt még.)
    Castrol Magnatec 10W-40re, egy risz-rossz UNIX szűrővel, most pedig 7ekm után megy bele ugyanez és, a FILTRON GTI-hez, és 4WD-hez kiadott szűrőjel. (OP539- Ugyanaz a csatlakozó méret, ugyanaz a túlnyomó szelep, és a visszacsapója, csak nagyobb átmérővel, és magasabb kialakítással jobban szűr, jobban hűt, és indításnál több pufferolajat tart meg.)

    "Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."

Új hozzászólás Aktív témák