Új hozzászólás Aktív témák
-
-
blakey
titán
válasz SirKero #30117 üzenetére
Az utángíártott légterelő egyelőre nem ajánlott ugyanis tönkreteszi az ablakemelőt. index fórumán sokat lehet erről olvasni. Épp a múlthéten gyártottak egy új prototípust és fejlesztés, tesztelés alatt van. Egyelőre a gyári ami ajánlott.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz dedike #30119 üzenetére
Pont a Szatunás légterelőkkel volt a gond, most fejlesztettek egy újat és tesztelés alatt van.Tönkreteszi egy idő után az ablakemelőt. [link]
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Ha az elv ugyanaz akkor a hiba adott, sajnos. A gyárit ragasztani kell, az utángyártott meg belecsúszik az ablak mellé, tehát esélyes, hogy szorul az ablak és emiatt gond lehet. Amúgy valóban, próba nélkül nem fogja tudni, hogy jó-e vagy sem.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Lehet de még nem oldották meg, most fejlesztettek egy újat és most teszteli valaki. Mondjuk engem soha nem vonzott az ilyen műanyag cucc.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz dedike #30125 üzenetére
Minek ablakemelőt használni? Talán azért, mert van aki a természetes levegőt szereti vagy épp allergiás, stb. Én használom, sőt a klimát is okosan kell használni ahhoz, hogy megfelelő hatásfokkal működjön. Leállás előtt 10-15 perccel érdemes a sima levegőáteresztés használni, hogy a lecsapodott pára felszáradjon.
Amúgy meg is válaszoltad magadnak, hogy neked miért nincs gondod vele, nem használod az ablakot, ennyi. Linkeltem, hogy nem kamu amit írok, valós dolog, téged nem zavar, engem sem.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz tboldi #30144 üzenetére
Úgy érted, hogy az S-Crossnak nem olyan sötét, mint a Vitarának? Azt nem tudom, viszont a Vitarának sötét és jól működik, nincs túl meleg az autóban és nem zavar a napfény.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz M_AND_Ms #30151 üzenetére
Akkor nem értem mihez viszonyit, a feltett képen sem sötétebb, mint a Vitarán.
(#30153) tboldi
Pont olyan sötét, teljesen jó a gyári.
Nem konkrétan a fólia lett fotózva, de szerintem jól látható.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Az érdekes. Erről tájékoztattak téged átvátelkor? Mert ugye az első kanyarban akár meg is állíthat a rendőr és ha nincs akkor bünti is lehet. Én kaptam mindent, eü csomag, mellény és háromszög is volt a táskában.
Igen, ha nem tekered le a narancssárga kupakot akkor kompresszorként viselkedik.(#30220) Danex
Szerintem csak mankókerék fér el, Vitarában biztos, mert azt vettem és tökéletesen elfér viszont a teljesértékű kerék miatt az alsó szint megszűnik. Én már az autó átvátele előtt minden pluszt beszereztem, keréktől kezdve az emelőn át a GPS kártyáig, így amikor átvettem már minden extra megvolt. Persze nem a szalonból rendeltem, mert onnan horror ára van mindennek.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Megint ez a magyarozás. Nem unjátok még? Én magyar kereskedőnél vettem és ingyen kaptam ezeket, sőt a gumi szönyeget is meg egyebet amit kialkudtam. Elárulom neked, hogy mehetsz más országba és láthatod, hogy milyen a német, osztrák, francia, olasz hozzáállás és akkor be lehetne fejezni ezt a pesszimista hozzááláást, mert az ilyennek mindig a szomszéd kertje zöldebb holott rá kéne ébredni, hogy bizony a mi kertünk is nagyon zöld. bocs, de engem zavar az ilyen hozzáállás.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
egy forgalomba helyezett autót vásárol az ember, akkor annak rendelkeznie kellene az összes kötelező tartozékkal - ez nem kérdés, én direkt rá is kérdeztem de el is mondta, hogy anélkül a szalonból nem gurulhatok ki, hogy nem felelne meg a KRESZ szabályainak, tehát kötelező megkötve, minden kötelező tartozék az autóban, stb.
A körülményeket nem ismerjük, hogy egyből itélkezzünk, de a kötelező tartozékok nélkül én ki sem gurultam volna, nem tudom, hogy melyik kereskedésről van szó de az is lehet, hogy elfelejtették, mert a hosszú táska benne van az autóban ráadásul a gyárból úgy jön, tehát ott van az eü csomag, a háromszög és a mellény, legalábbis nekem ezt mondták.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz dReFiX #30226 üzenetére
A kereskedésben és a szönyeg is gyári tartozék, mármint a szövet. De mindegy, nekem adták, ennyi. Pedig eleinte azt hittem, hogy nem alkudtam elég jól de mára már kiderült, hogy qrva jól összealkudtam a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30233 üzenetére
Néha erősen gondolkodom, hogy én is így álljak. Nagyon sok az olyan autós aki sz.rik bele, hogy a másik normálisan parkol és annyi fáradságot nem vesz, hogy ha nem tudja teljesen kinyítni az ajtót akkor oda teszi a kezét, hogy ne sérüljön egyik autó sem, nagyon vigyázok mindenemre így az autóimra is, ennek ellenére mindig van olyan paraszt aki okoz egy-két kellemetlenséget és sajnos nincs kivétel, akár otthon a zárt parkolóban akár utcán legyen az autó. 1 hete rákényszerültem, hogy fedett garázsban béreljek parkolóhelyet, mert a saját parkolóhelyemen már nem érzem úgy, hogy biztonságban lenne az autóm és meguszná karcolások nélkül. Tudom, túlságosan aggódok de próbálok vigyázni, ilyen vagyok, az elkerülhető dolgokra érzékeny vagyok és ezek pont olyanok, apró, 2 másodperces odafigyelésnek minősülnek és senkinek sem lenne gondja. Mindig távol parkolók a bejárattól és a gyalogos útvonaltól. Bár apró karcolások voltak a nemrág eladott, 9 éves autómon, de némileg ki lettek javítva, úgy került eladásra mintha most gördölt volna ki a szalnból, többször is rákérdeztek, hogy biztos 9 éves?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kicsirics77 #30237 üzenetére
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30254 üzenetére
A kerámia bevonatot ajánlották a kozmetikában, de nem tudim, hogy ez megéri-e vagy sem, állítólag 1,5-2 évig védelmet nyújt, bár kérdés, hogy mi ellen. Most sima waxolás ment rá és úgy tervezem, hogy 3 havonta megkapná ez a waxolást, tudom, hogy nem olyan erős védelem de na, azért nagyon szép és jó tud lenni. Ha jól emlékszem akkor 90e lett volna a kerámia bevonat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30257 üzenetére
Sajnos itthon nincs lehetőségem, a fedett parkoló nem arra való, hogy waxoljak. Ha jól tudom a művelet után 24 óra pihi van és csak utána mehetek ki vele. 20e-ért gondolkodás nélkül belevágnék.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz SirKero #30261 üzenetére
Semmi különös, fel van készítve a rendszer és könnyen megtanulható a kezelése de ki is kapcsolható, szerintem mint minden új dolog ez is egy picit túl van lihegve, teszi a dolgát és kész, van olyan rendszerbeállitás ahol nem minden esetben kapcsolja le a motort. Szóval bátran lehet használni ha meg nem tetszik akkor minden indítás után rögtön kikapcsolod.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30264 üzenetére
Elég okos a rendszer és hideg motornál nem áll le, legalábbis eddig ilyet nem tapasztaltam, illetve klima mellett nem minden esetben állítja le a motort, szerintem jól működik, igaz, nekem nem automata váltós az autóm.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Igen, de azért nem szabad elfelejteni, hogy különböző motorokról van szó, neked turbós és automata váltós az autód, enyém szívó és manuális váltós. Valószínűleg ezek is közrejátszanak abban, hogy eltárőek a viselkedések, igaz, nem nagymértékben, de azért vannak eltérések.
Amúgy megrendelted a mankókereket és a többi hozzávalót?*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Igen, ezek kellenek. Itt is körülnézhetsz, van ami egy picit drágább vagy ugyanannyi, van ami sokkal drágább, de néha jól jön, nekem jól jött, mert volt ami a másik helyen nem volt készleten és türelmetlen voltam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Igen, csak ballonosabb, jó lesz, nekem is 17"-os kerekeim vannak viszont van 16"-os váltóméret is. 135/90R16 a mankókerék mérete, nagyobb kerék nem is nagyon férne be, gyakorlatilag kitölti a helyet. A vitarákat az elején még ezekkel a mankókerekekkel adták.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz mirci18 #30279 üzenetére
Mostanában gyakori az hogy az új autókhoz nem adnak pótkereket?
Igen többnyire javítószett jár ami nem túl egészséges TPMS esetén.
Másik dolog ezt a sima emelőt nem ajánlom nekem ilyen volt évekig.
Megpróbálunk lehetőleg szilárd talajon használni. Mi rongálódott meg, az emelő vagy az autó? Amúgy a képen látható sem sokkal jobb, más. Egyébként meg hátha soha nem lesz rá szükség, előző autómon 1X használtam, előtte sem és remélhetőleg utána sem lesz rá szükség.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz SirKero #30284 üzenetére
Ez nem kerámia bevonat, olyan wax ami némileg kerámia bevonat tulajdonságokkal rendelkezik, tehát bizonyos időközönként meg kell újítani, azt nem tudom, hogy mennyire jó ár-e vagy sem. Most már kezdek elbizonytalanodni abban, hogy kell-e nekem kerámia wax vagy sem, most úgy vagyok, hogy 2-3 havonta waxoltatom az autót. A jó kerámia wax meg nem olcsó.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30289 üzenetére
Nem is írtam, hogy drága lenne annyiért, de én nem tudom megcsinélni mivel nincs eszközöm hozzá. Azokat is meg kéne vennem aztán helyet is kell találnom ahol a művelet után 24 órát pihen. Ha mást kérek meg, hogy csinálja meg akkor már nem 20e. Többnyire a kozmetikák áraira gondoltam ahol 90-130e között van az ára.
Szóval lehet kerámiáztatni, de mondjuk annak éri meg a legjobban akinek ez a munkája, vagy van eszköze hozzá stb. Én jelen pillanatban pénzkidobásnak éreznék 90e Ft-ot egy ilyen műveletre és nem garancia, hogy a barom a parkolóban nem nyítja rám az ajtót, vagy nem esik le egy ág a fáról. Persze könnyebb szenneyződések, mikrokarcok ellen jobban véd. Ha 20e-be kerülne nekem is a művelet akkor belevágnék, de ezt írtam is.(#30288) SirKero
Én most a kézi waxolásra gondoltam, ezt a kozmetikában 6400-ért csinálják és szépen dolgoznak, ebbe benne van a komplett mosás (külső/belső), felni tisztítás, gumiápolás. A szélvédőre félévente rain-x-et teszek, az is valamilyen nanotechnológiás megoldás és szépen dolgozik.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30291 üzenetére
Szerintem egy nagyon jól sikerült modell. Az oldalszél minden autónál zavaró tud lenni és ha téged jobban zavar akkor nem szabad magasépítésű autót választani, de bőven jó vele menni. Bár sokan előhozzák az autópályát, nincs vele semmi gond, van benne erő, megy rendesen, persze az elején az első 1-2 ezer km azért gyengébb (minden úton) de utána mindenféle korlátozás eltűnik és szabad a pálya.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz kisza25 #30294 üzenetére
A múlthéten volt néhány szeles nap, egyiken pont autóztam és nem volt zavaró, nem éreztem bizonytalannak az autót.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Motion_Blur #30300 üzenetére
Én most úgy csináltam hogy mosás, utána CarPro TRIX (gyurma helyett), második mosás, szárazolás, prémium wax (Collinite 915). Ez jóval olcsóbb megoldás és ha 2-3 havonta újrawaxolod, folyamatosan egyre erősebb lesz a hatása.
Most hasonló megoldáson vagyok én is, annyi különbséggel, hogy én elviszem a kozmetikába és szépen megcsinálják.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Használd úgy ahogy szoktad, nem lesz semmi gond, pár eze km után meg úgyis feloldódik a tiltás, mert ugye gyárilag le van szabályozva a motor.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
3. új autóm a mostani, előző kettönél is lehetett érezni, hogy valamitől dinamikusabb a motor néhány ezer km után, a mostaninál is elég érzem, hogy valami azért még nem 100, de vannak jelek, hogy jobb lesz, ezt a gyanúmat a szomszéd is negerősitette illetve az autóján is érezhető, kb. 2e km-nél mondta, hogy jobb lett a kereskedésben 5e-t nondtak, ezért nem írtam konkrét km-t.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz tboldi #30313 üzenetére
Nincs mit linkelnem, saját illetve mások tapasztalatai, de a kereskedésben mondták, hogy 5e km-nél minden korlátozás feloldodik, ilyet tapasztaltam előző két autómnál is, ráadásul nem Suzukik voltak. Nem vitának szántam és nem is szándékozom ezen tovább pörögni, mindenki használja ahogy jónak találja, én tudom hogyan kell használni, nem kell parázni egy új autótól, nem kell hímes tojásként bánni a gázpedállal de nyilván nem kell 7e-s fordulaton sem használni, a normál vezetés stílus bőven megfelel.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Nem a fordulatszám van leszabályozva, netán a végsebesség hanem váltáskor a lendületesség nem olyan, mint kéne, tehát finomabbak a váltások közötti gyorsítás, stb., de részemről nem szeretnék ebbe jobban belemélyedni. Tudom mit érzek vezetés közben és tudom, hogy milyennek kéne lennie.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30327 üzenetére
Mint írtam, oké. 3 autó esetében is ezt tapasztaltam valamint mások is ezt mondták anélkül, hogy konkrétan rákérdeztem volna, megemlítettem, hogy érezni lehet az autó lendületén, hogy még új és egyből jött a válasz, hogy X ezer km után már minden frankó lesz. Nem szeretnék ebből semmilyen vitát generálni, nem ér annyit, használjátok és kész. Lehet, hogy nálad is van csak épp nem érzed vagy másképp jelentkezik,. Előző autómat 9 évesen adtam el makulátlan esztétikai és múszaki állapotban, nem bántam hímes tojásként a gázpedállal az elején illetve ott is éreztem, hogy bizonyos km után sokkal jobb lett a vezethetősége, stb, dinamikusabb lett az egész. Használjázok és kész, nem lesz semmi gond.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Ami furcsa: negyedik, ötödik sebesség. Ezeket mintha két "fokozatban" venné. Nem "csúszik" be könnyedén, hanem üres után mintha még két "kattanással" jutna csak be sebességbe. Ez normális? Be kell kopnia? - ilyet nem érzékeltem, szerintem csak szoknod kell a váltót valamint ennek is be kell kopnia valamilyen szinten.
Olyan hangokat hallok zenékben, amiket eddig csak fülesben. A 18 éves Swift ilyet nem tudott, gyári "cuccal" - én sem nevezném rossznak a gyárit, főleg egy kis állítgatással de azért jobb is lehetne.A fogyasztás majd később fog beállni
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30340 üzenetére
Megfelelö beállítással némileg kompenzálható, nekem már nem hiányoznak, elég sokat vacakoltam vele. Cserével minden jobbá tehető de számomra az autó a vezetésről szól és nem a zenehallgatásról. Nagyon sokat olvastam erről is, sokkal rosszabb kép alakult ki bennem de szerencsére nem annyira rossz a valóságban, az is előfordulhat, hogy más hangszórók kerültek bele az idei modellekbe, mint a korábbiakba.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30342 üzenetére
Létezik magassugárzó (is) ami tudtommal nálad megvan (vagy nincs ) pl., Illetve be is lehet köttetni. Amit olvasol az a középsugárzó frekitartományára vonatkozik. Nem tudom te mit állítgatál de én beállítottam úgy, hogy tényleg nem hiányoznak a magas hangok, legalábbis autóban nem. Tudom mit kell hallani, ezért írom. Sokféle hangzás van akár márkán belül is nem, hogy a különböző márkáknál eltérő legyen a hangzás és a csillapításon is sok múlik. Amúgy meg tényleg eltérő hangszórók is lehetnek egy adott típuson belül is.
Ha valakinek fontos a jó/jobb hangzás az áldozzon rá némi pénzt és szakemberrel szépen meg lehet oldani, egy jóminőségű DAC sem árt, csillapítani is kell az ajtókat, stb.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30346 üzenetére
Ha nálad van magassugárzó és annak ellenére sem jó akkor ott valami nem kerek. Nekem "megvan hozzá a fülem", tudom mit kell hallanom, ennek ellenére írom, nem hiányzik a magas, de állítgatni kell és a módokkal is játszadozni kell, a legtöbb mód hallgathatatlan számomra.
A fejegységeden milyen verziószámú rendszer fut? Enyémen 850-es.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz blakey #30347 üzenetére
Amúgy én "csak" Opel, Nissan és BMW beépített gyári hangrendszereihez tudom hasonlítani, Nissanba vacak még úgy is, hogy van magas- és mélysugárzó is, nekem ott minden olyan hiányos, nem túl jó a szigetelés, zavaró hallgatni bármit. Opelekben általában egész használható a rendszer, BMW-ben meg jó, nem is kell állítgatni ahhoz, hogy hallgatható legyen.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30349 üzenetére
Én 10-es skálán szívesebben osztályozok, mert szerintem az 5 kevés, nyilván arányaiban véve nagyjából összhangban van a te eredményeddel de 10-es skálán egy erős 7-est adok, tehát inkább 3/4.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz tboy93 #30351 üzenetére
Igen, ezzel sajnos számolni kell, egyébként van olyan hagszóró ami jobban szól és a gyárival megegyező tulajdonságai vannak, de én ezzel úgy vagyok, hogy ha jobb minőségre vágyom akkor mindent kicserélek és áldozok a szigetelésre, csillapításra is. 2-300e-ből simán meglenne egy minőségi hangzás és ebben benne van a 8 hangszóró, az új fejegység, kábelek, csatlakozók, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Szerintem az S-Cross orra minden csak nem modern és nem is szép ráadásul többnek akar látszani mist az ami, nem kellett volna SUV-t csinálni belőle. Ettől függetlenül van akinek az tetszik.
addig a Vitarának meg egy kb 2008-as évekbeli forma. - ez egy érdekes időbelo beazonosítás, ilyen nincs.(#30371) Kornel
A gyárból érkező felszereltség esetén van egy kis különbség de ez akkor lenne mérvadó ha árban is ua. lenne, de nem így van. Két különböző autó és mindkettőnek megvan a célközönsége, pontosan emiatt egyáltalán nem kellett volna SUV-ot csinálni az SX4-ből. Vitara jövőre újul meg és az orra fog változni valamint a motorválasztékból valószínűleg már nem lesz választható a szívó, minden más marad illetve lehet, hogy a felszereltség is más összeállításban lesz.
1.0T motort meg ne említsük, ne hasonlítsuk 1.6 szívóhoz, nincs sok értelme.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30376 üzenetére
Nem értem, hol érzed a vitatkozást? Ahogy te vagy más leírja egyik oldalt így más meg a másik oldalt. Őszintén? Mindkettő belseje ugyanaz, egyiktől sem kell elájulni, ugyanolyan jó illetve vacak mindkettő, de a Vitara belseje jobban illik a külsejéhez, mint az S-Cross esetében.
(#30378) Kornel
Nézd, ugyanolyan vacak mindkettő, ha a minőséget nézzük, semmi különség és nem a szubjevtivításról van szó hanem az anyaghasználatról.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30378 üzenetére
Tudom milyen és azt is, hogy te választottál a legjobban, ezt már többször tudomásomra hoztad. 500e Ft a külömbség Vitara 1.6 GL+ (200e Ft extra kiegészítőkkel) vs. S-Cross 1.4T esetében, azért az nem elhanyagolandó és értelmetlen hasonlítgatni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #30381 üzenetére
Minden hsz-ben ahol az S-Cross-t hozod fel illetve a turbo motort egyből azt sugalltatod, hogy az a jobb innentől kezdve egyértelmű, hogy te jobban döntőttél. [link], [link]
Számomra az 1.0T nem opció, lehet érezni a 3 hengert , engem zavar, minimum 1.4T, tehát továbbra is 500e a különbség, nekem is van gyári kartámaszom, oldalvédőm, csomagtartó védőm, mankókerekem, emelőm, GPS-em stb és így 500e-el több az 1.4T-s S-Cross amit választottam volna.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***