Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
hát, nálam a 3-as bömbi nem cél, nem szeretem őket, sok a kopasz hülyegyerek vele. Meg ez miatt úgy az összes bmw-s be van skatulyázva hiába nem az. Én ha drágán vennék inkább audi vagy citroen. Mondjuk magyarhonban azért elég nehéz megteremteni ezeket, nincs rendes fizetés. Szomszéd gyerek kinnvan ausztriába kőművesnek és azt hiszem valahol 1500 euró körül keres egy hónapba, és csak kőműves(nem nézem le őket). Én is megpróbálkoznék külföldel, csak hát az idegenynyelv, angolul azért nem magyarázok úgy mint magyarul . Nállam a gazdagsághoz mondjuk nem tartozik hozzá az almacég egyik terméke se, tehát ilyenre nem kell költenem majd .
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #7528 üzenetére
citroen c6? eléggé futurisztikus autó. Nem kell lenézni mer szar francia. Menj egy kört egy xm-el, nem lesz panaszod a kátyúkra. Azokba volt jó a 2.5 TD, elnyűhetetlen örökös technika. Persze csak benzinessel vennél, common railokba nem bízok, adagoló 4ever régi tdi a jó meg még a pd tdi, de az újabb cr-ek megint nemjók. Egyedül az olaszok jtd-jét vennék meg talán, bár akkor inkább twin spark vagy tbi.
-
Davidof92
senior tag
válasz Vesztor87 #7530 üzenetére
jaa, persze megbízhatatlanság. Anno a 305-ös peugeotunknak semmi baja nem volt, egyedül az önindítóval volt baj mert nem lehetett hozzá kani szénkefét. Előző scenicünkel se volt baj, mostanival se. Németek: passat, nagyon királyul állatul összerakott autó, de tényleg azt érzi benne zaz ember hogy csak fém és műanyag. Nincs lelke egyiknek sem. Mármint a VW-knek. Japánokat elismerem, lást integra type-r, 1.8 szívóbenzin 190 lóerő
-
Davidof92
senior tag
válasz Mecy_Lacee #7536 üzenetére
milyet használsz? mennyivel javult a zenei élmény? nincs kicsit olyan dübögős hangja? mármint hogy elüt hogy külön láda felel a mélyért
-
Davidof92
senior tag
válasz Mecy_Lacee #7540 üzenetére
Értem, köszönöm! képek jöhetnek
-
Davidof92
senior tag
16 centis kerek azok se rosszak, de azért a 6x9 ovál durvább csak hogy ha mind a 4 ajtóba van 15 centis, akkor mi hajtja az oválokat a kalaptartóba? Én inkább csak tranzisztorzenét hallgatok
én sztrítréccsernek hívom őket. jólvan h 1-2x odatapos neki az ember, de nem örökké...
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7551 üzenetére
előre 10 centisek férnek be.
jobboldal: ajtó kinyit, kihajt alul 2 csavar, az ajtó velől van 1 pöcöt, annak a közepét egy kattanásig benyom, majd kivesz(vigyázz, túl lehet nyomni és kiesik), a tetejét pedig kihúzod(fent a kesztyűtartó mellett), 2 kis kapocs tartja(fém)
baloldal: 2 csavar fogja alulról, illetve 1 pöcök az ajtónál, plusz erre van csavarozva a motortér nyitó is, azt is le kell oldani. Fent(ahol találkozik a műszerfallal, ott ilyen kis kipattintósak vannak mint a túloldalt. Lehet húzni nyugodtan, nem törik, fém
össsz: arra kell figyelni hogy a baloldalt nem döntve van a hangszóró, hanem egyenesen, és ajánlott bepróbálni a kiszemelt áldozatot, jobboldalt döntve van, oda fér rendesen.
Hátulra kell venni adapter, egyébként 4x6" oválisok mennek oda. Meg ugye kérdés hogy van-e hozzá kábel, ami nem biztos, mienkbe sincs, hiába van ott a fejegységnél elöl.
somogyiak között nézelődj, pl boxxer (igen ez reklám), vagy dupla kónuszú is jó. Mélyet egyik se csinál úgy se ezek boltokba is viszonylag olcsóak szoktak lenni, én is most tervezek venni.
kérdés? -
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7557 üzenetére
valószínűleg gyári szutyok asszem 3 watt környéke vagy hogy van, meg gagyi, akár mennyire is somogyi ez, akkor is jobb mint a gyári.
off: Dubaiba nézek hoteleket, beteg vagyok?
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7560 üzenetére
lejön a rács mindegyikről fel lehet fogatni azzal együtt meg anélkül is
-
Davidof92
senior tag
őszintén mondom, látszik rajta hogy nem oda való komponens 10 cm-s szettel lehet magasat csalni, mélyre meg ott a kalaptartó az ováloknak nekem marad gyári helyen egy 10cm somogyi lesz, ha befér + lesz a boltba, aztán már csak egy kazi adapter kell hogy tökéletes legyen az élvezet számomra
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
Voltam boltba, vettem somogyi' hangszórókat előre, bc2-100(papíron, valójában bxc2-100asok), 3500 volt párba, majd ha hazaér apa akkor lehet be is szereljük, aztán hadszójjo' már csak kazetta adapter kell
-
Davidof92
senior tag
válasz cellpeti #7599 üzenetére
Elvileg nem, csak ha megegyezik az osztókör, az agyátmérő meg az ET is közel van.(lehet kimaradt valami)
xmad: azt lassan a miénken is cserélni kellene, fene tudja mikor volt. Majd ha megjön a fizu, akkor csere lesz de szépen ám. Meg vezérlést is elkéne, mert nem tudni mikor volt cserélni. 1x biztos. Milyen jó lenne ha fogaskerékkel hajtaná a vezérlést meg a szivattyút, nem volna ilyen gond
egyéb: beépítettem a hangszórókat tegnap, ahhoz képest hogy somogyik jól szólnak, csak a rádió szar. Nembaj, kenyérrel elmegy
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
naja, igaz, csak szar az fm része a rádiónak. Analóg tuneres, de olyan hogy fél fordulatos holtjátékkal tekered, nem akar elindulni, aztán egyből 5 mhz-t ugrik. meg elmászik unalmába csak úgy. bár ha le van tekerve agyig akkor nem tud elmászni, kérdés annyira alacsony frekvencián tud-e adni a transmitter(állítható-e vagy adott frekiket lehet választani)
-
Davidof92
senior tag
-
Davidof92
senior tag
válasz trassher #7810 üzenetére
Nekem a 2000 utáni "sport" 3 ajtós verziókba való ülések tettszenek, azoknak aránylag jó oldaltartásuk is van, nem olyan lapcsik mint a régiek, és gond nélkül belemennek az eredeti helyre, meg a gti ülés. Ezek mókolás nélkül bemennek, típusidegen ülések viszont már más kérdés, ott valószínűleg tartót kell hegeszteni.
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7856 üzenetére
gyertyakábelek, elosztó. nem kap elég benyát, elkoszolódott az injektor(fej)
-
Davidof92
senior tag
válasz Ace Ventura #7858 üzenetére
Vagyis nem kap elég benzint amikor ráadod a gyújtást hallano hogy búg az AC, hallgasd meg, hogy nincs-e fura hangja.
h1n1_900: ha nem nagyon törött akkor igen, de amúgy
ezekben a szuzkákban egy dolgot nagyon szeretek: mocsok olcsó hozzájuk minden
-
Davidof92
senior tag
válasz h1n1_900 #7861 üzenetére
az se rossz frankeinstein szuzka, egyik volt osztálytársaméknak volt 2es golft gti-jük, vagyis félig az volt, a hátulja sima golf volt mert az eredetit elvitte a vonat
Tegnap láttam egy modot teamsewiften, a csávó hengerenkénti befecskendezősre csinálta meg az ezrest, de nem a szívócsőbe hanem a szelep fölött közvetlenül vannak az injektorok, a hengerfejbe. Ha megoldja, hogy közvetlenül a hengerbe menjen, megcsinálja azt amit az alfa csinált: JTS motor! [link] itt a link hozzá
-
Davidof92
senior tag
tankolás:
vett liter: 31.25
megtett táv: 691Kmátlag fogyasztás: 4.52L Nem rossz 47MPG (us gallon)
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz Motion_Blur #7872 üzenetére
nekünk amúgy is ingadozik 1500 meg 800 között
-
Davidof92
senior tag
ezzel az autóval apu járkál. Napi 40Km kb. mikor elindul, és elér 2 utcát már ötödikbe van alig forog 1000 felett. kint meg van hogy csak 65-el megy, nem siet. Így azért érdekesebb a fogyasztási átlag. Múltkor mikor mentem vele, kicsit kikormoltam, 2-esbe meghúzattam olyan 80-ig. Megint mennem kéne vele mert szegény nem is pörög sose.
Mindenkinek: a váltó olyan, hogy ha nincs sebességbe akkor középen van kb 2 centi holtjátéka az 1-2 fokozat irányába, 5-r irányba nincs, ez alul a rudazatnál jelenthet kopást?
Légszűrőt ha kicseréli az ember lehet valami különbséget érezni, ha már nagyon régi a szűrő?h1n1_900: egyik volt osztálytársam kihúzatta szabályzásig, azt mondta 120. Szerintem a reális inkább olyan 105 körül lehet, az 1.6-osok mennek 115-öt végfordulaton, az övéké hosszabb váltó mint az 1.3.
[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
válasz h1n1_900 #7880 üzenetére
lejárt a mod idő. Bent volt faluba a 80 meg fura volt ennyire hallani motort pörgetni, dízelünk van az meg ugye 3500-nál váltás van(na meg nyomaték hogy megy is). Szokni kell a sportosabb vezetést. A tied 1.3-as, annak hosszabb a váltója, ennek 100 körül vége van, 80-nál is 5k fölött pörgött kicsivel. Ajánlom nézd meg ezt: [link]
-
Davidof92
senior tag
külsőről ítélve facelift előtti, a blokk passz hogy milyen de szerintem gyári. Ezekből a G10-esekből volt gyárilag turbós, G10T, gyárilag azt hiszem 86 lóerővel, hengerenkénti injektorral(feljebb linkeltem a komát aki megcsinálta hengerenkéntire a sima ezrest. na a turbóson is ott voltak az injektorok). A daihatsu charade GTTI (valami suzka blokkos azt hiszem) 3 henger 12V, hengerenként 4 szelep, DOHC, hengerenkénti injektor, turbó, 101 lóerő. Ha azok bírták, ez is bírja, 100000km felett tuti elmegy(persze lóerőtől függ), csak figyelni kell a melegítésre meg a hűtésre meg az olajat rendszeresen cserélni. Mondjuk nem egyszerű megcsinálni, és ez nincs agyonbonyolítva mert a központi injektor maradt. A GTI blokk egyébként bírja a 200 feletti lóerőt.
-
Davidof92
senior tag
miért lenne kevés az 1000? Nem onnan kell gyorsítani. Miért menne tönkre a főtengely csapágy? Ennyi erővel sose használd az alapjáratot mert tönkremegy.
Turbóhoz: azért elég gány a hegesztés a kipu csonknál. Programozható nélkül megoldható. Ha ügyesen rakja össze az ember kevesebből meg lehet csin, szerintem.
-
Davidof92
senior tag
nem morog érte, csak ha odatapos neki az ember.
Multkorába az volt, hogy beértünk lakott területre, elengedte anyu a gázt és 50-el gurultunk. De egy kilóméter hosszan, vitte a motor gáz nélkül, nem morgott, nem remegett. Meg örökké felmegy 1500-2000 környékére az alapjárat, visszaseik, megint felmegy. Tehát tönkremegy?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs