Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Parci #554 üzenetére

    Én se szívesen tettem, de sajnos egyre nagyobb területet kezdett meghódítani a rozsda, főleg kerékjárati íveknél, és ahol nem is látszott elsőre, úgyhogy ezt tartottam biztosabb megoldásnak, minthogy utána az ilyenolyan, még ennél is többtényezős rozsdátlanító lakatosmunkákra bocsássam a gépet. Mondjuk még nekem se folyt a rozsda, de ismerősnek az azonos korú opeljéből, konkrétan az ajtóból már úgy folyt, hogy az ajtó alján a kivezető nyílások közötti 30-40 centis szakasz is rétegekben foszlott. Nem is volt üregelve előtte.

    Nekem sajnos a művelet és az eredményei ismerősek voltak, az 1990-ben a Ladánkon csinálták, és ugyanígy kijött ittott, de azt gondoltam, hogy 27 év alatt változott valamit a technológia, szűkültek a rések, nyílások, és a tapsaztalatokat felhasználva ennél jobb végeredményt kaphatok.

    Mindenképp kíváncsi leszek én is meddig tart ki, de mondjuk a Ladának se az alváza kezdett rohadni, hanem a karosszéria minden eleme valahol. Szóval a cucc elvileg tartós. Csak a felhordási technológia idézi az 50-es éveket. Kíváncsi lennék ilyen munkákat mondjuk a tőlünk fejlődőképesebb országokban hogy csinálnak meg, de ahogy láttam a taknyolás mindenhol az. És itthon is lehetne odafigyelve munkát kiadni a kézből.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák