Új hozzászólás Aktív témák
-
Giovan!
addikt
Na most bugra futottam. 2450-re állítottam a victory yeart, itt vagy 2460-ban, elvileg meg kellett volna nyernem a játékot, de nem triggerel az endgame crisis, és emiatt nem tudok nyerni. Ilyenkor mi a teendő?
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
-vitya-
őstag
derítsük ki, hogy bug vagy feature
Szóval ez vadi új játék volt, az aktuális legújabb verzióval végig játszva? (hogy a fenébe jutottál 2 nap alatt 2450-be? )
Ha nem, akkor a patchnél oda van írva, hogy régi mentéssel több helyen összeakadhat, és fura dolgokat produkálhat, javasolják, az új kezdést. Szerintem az új patch-el a mentésed összeakadt. Ha egy izgalmas, régóta tolt játékról van szó, tuti leszedném a patch-et, és lejátszanám, AZTÁN tenném fel a frissítést
-=Витя=-
-
Giovan!
addikt
Vadi új állás volt. Előrehozták a tavaszi szünetet az egyetemünkön, így volt időm nekiülni a Stellarisnak, de igazából végig fastest-en játszottam, és mivel az új patch teljesen fluid még endgame-ben is, nem okozott problémát 2 nap alatt összehozni a 2450-et.
Amúgy ma reggel végre megjelent a crisis a Contingency képében. A létező legrosszabb eshetőség ez, mivel nincs Colossusom, így el fog tartani egy ideig míg elpusztítom őket, ráadásul ennek örömére az Awakened Empire is rámborította az asztalt.
Szóval most megpróbálom átállítani a birodalmam hadigazdaságra, és átlépni az 1k alloy/year álomhatárt. Mega shipyard már felépült, szóval elvileg nem lesz bajSpeak softly and carry a big stick, you will go far.
-
Giovan!
addikt
*Elírtam, 1k alloy/month akart az lenni.
Amúgy ami nagyon tetszik még, hogy az AI képes összpontosítani a flottáit, és fel tudja mérni az esélyeit. Visszavonul, taktikázik, kisebb flottákkal megpróbálja megosztani az erőimet, hogy aztán a fő csapásmérő egységeivel teljesen váratlanul kilépjen egy féreglyukból és 2 hónap alatt a birodalmam központjánál legyen, szóval láthatóan foglalkoztak ezzel a fejlesztők.
Ja és az awakened empire-ök is végre tényleg úgy viselkednek, ahogy az ember elvárná tőlük. Volt egy War in Heaven a jelenlegi állásomban, és ezek a fiúk tényleg nem kímélték egymást, százezres flották hunytak ki egy pillanat alatt, de amikor az egyik legyőzte a másikat, és átvette a területeit, rögtön flottafejlesztéshez látott, pótolta a veszteségeket, és hódításba kezdett. Régen ilyesmi sem nagyon fordult elő, akkor ha egy háborúban megnyomorítódott az AI, akkor az úgy is maradt.
Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
warcat
veterán
Bár továbbra sincs Federations kieg muve-n(~15€ környékén vettem meg máshol), az akciózást megkapták az elérhető tartalmak.
Jelenlegi euró árfolyam mellett messze itt a legolcsóbb ha valami kimaradt volna.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
BoB
veterán
Kint van a 2.6.2. -es patch.
" Fixed so a designable starbase updates correctly on upgrading. This fixes the issue with juggernauts that have been upgraded, disappearing"
Szóval most már értem hova tűnt a Juggernaut-om
Ez is egy jó példa a bugosságra, és persze megint belefutottam...
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-vitya-
őstag
Arra már rájöttem, hogy az új diplomáciai rendszer sokat segít a finomabb érdekérvényesítésben. Eddig nagyon pozitív élmény, hogy végre lehet komolyabb dolgokra használni a diplomáciát, mint a 0 pont felett automatikus elfogadása a 2-3 féle egyszerű megállapodásnak. Maga a szenátusos rész is tetszik, most már nem egyszer csak jön elő a galactic market, hanem mikor megszavazza a szenátus, és igen sok minden van benne. Szóval komoly diplomáciai csomag a Federations, és megérte a pénzét.
Nekem annyi szabadidőm még nem volt, hogy a juggernaut-ig eljussak, szóval a többi dolog még homályba vész-=Витя=-
-
-vitya-
őstag
Van új dev diary.
Májusban lesz ingyenes frissítés, ami a különleges fajok/ür állatok érdekesebbé tételét hozza be.
A Tyankikat hozzák fel példának. Lesz szülő rendszerük, ahonnan eredetileg származnak, lehet majd vadászni rájuk, stb-stb. A többi különleges fajjal is gondolom lesz valami csavar.-=Витя=-
-
warcat
veterán
Megérkezett muve.hu-ra a Federations dlc, 4599 Ft
Gondolom ezen a ponton a legtöbben már megvettük, de hátha jól jön valakinek.
EA: It's in the crate!
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-vitya-
őstag
Egy dologra nem jöttem rá, az elmúlt elég hosszú időszakban... Vajon lehet bárhogy módosítani a Starbase összeállítását? (szerintem nem)
Értsd, már minden fullra ki van fejlesztve, talán a 6-odik repetitív energy/shield/kinetic fejlesztésen is túl vagyok. És így néz ki... (ráadásul, ami tényleg kiverte a biztosítékot, az az enigmatic encoder a starbase-emen... - ja majd félreugrik, mi? )-=Витя=-
-
Giovan!
addikt
Ha belefér, bontsd le, és húzd fel újra, az elvileg megoldja (legalábbis úgy emlékszem, egy ideje már nem találkoztam ezzel a buggal), hogy a max leveles fegyverzetet kapja meg.
Az összeállítást viszont nem lehet módosítani.Speak softly and carry a big stick, you will go far.
-
BoB
veterán
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Drenadar
veterán
Javítottak a sebességen és javítottak a desyncen.
Hát nálunk haveroknál tényleg gyorsabb de közeledve 2400hoz minden évben a szilveszter az valami 5 perc megállást jelent. Jah és egy két évente valaki mindig desyncel utána lehet betőlteni ami ugye megint rohadt lassú.Pedig nagyon kíváncsiak vagyunk milyen a 25x crysis strenght hátha abban lesz kihívás. (tuti mondjuk mert alig van 3 millás haderonk külön külön...)
Rengeteg szar bug van ebben a játékban.
-
Drenadar
veterán
nah erről az urban legendről még nem hallottam
de van hogy leállítjuk. pl mikor valaki desyncel. gusztustalan hogy a gép egy fél nap után is képes szétcseszni mindent, ha átveszi a játékos helyét.
plusz pl a lakosság átmozgatása, ilyesmi is sokkal gyorsabb leállított játéknál...[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
Azért ne nézz már ennyire korlátoltnak...
EA: It's in the crate!
-
-
BoB
veterán
#################################################################
######################### VERSION 2.7.2 ###########################
#################################################################
######################
# Stability & Performance
######################
* Crashfix related to animated GUIs.
* Fixed pops checking factions daily, which was the cause of the performance issues.
* Crashfix for a weird special case when opening the resettlement screen
######################
# AI
######################
* Fixed a bug when AI won't upgrade starbases if already reached max cap for starbases
* The AI is more willing to lower federation centralization if they are the federation president. They now care about if Cohesion and Monthly Cohesion are negative.
######################
# Bugfixes
######################
* Fixed _grey_grey_grey_grey... Text.
* If you pacify space crystals, roaming space crystal fleets will be neutral to you.
* The final results event for the Trade League Join Operation now reliably fires.
* You can no longer select energy or resources you don't have access to through the top bar.
* Removed error spam due to invalid contact location with empires that have no capital. A contact location will now more reliably be found.
* No matter how hard they try, non-psionic pops are now barred from the Telepath job.
* Killing the Tiyanki Matriarch now only displeases the Galactic Community if the Tiyanki Conservation Act has actually passed.
* Tweaked a few snags.
* Dynamic flags should now make Shoulders of Giants Arc Sites "belong" to its respective user.
* Secessionist rebellions can now only happen on a planet if at least one pop has happiness.
* Added colony_event flag - and the removal of it at the end.
* Fixed so that a smaller type of the same threat pops up if it's early in the game.
* Fixed a case where the Great Khan could be both dead and not dead at the same time.
* Fixed so the correct flag gets placed when allowing slaves again, after they’ve been banned by the galactic community.
* Marauders contact project is now removed from the situation log if you manage to contact them through other means.
* Armageddon stance once again create tomb world
* Your anomalies will POP once again!You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-vitya-
őstag
kipróbáltam a 2.7.2-t, és igen, visszagyorsult. Végre.
Jónak tűnik. Végeztem az előzővel (megacorp, On the Shoulders of Giants origin).Most egy scion origint kezdtem el.
Amúgy próbáltam már:
Shattered Ring
RemnantsA shoulders of giant amúgy bejövős volt, jó hosszú archeological site-os küldetéssorozat volt benne.
-=Витя=-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Midgame / Endgame körül hogyan lehet infulence-t gyűjteni? Még egy gateway építése is 100-ba kerül, miközben alig gyarapszik az influence.
-riválist nem tudtam deklarálni, mindenki túl gyenge vagy túl messze volt
-upliftelni nem volt kit
-a frakcióim közül egyet támogatok akik nagyon boldogok, a lakosság többsége abba tartozik
-migration, research és trade egyezményeim vannak kb. mindenkivelMondjuk nem biztos, hogy jó döntés volt migration treaty-t kötni kb. mindenkivel...
*úgy egyébként igen, normál méretű galaxis egész játszható maradt 2400 után is, szóval valamit fejlődik a játék...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Úgy amúgy ti mire mentek rá? Én az ilyen vagy olyan technocracy birodalmakat és a kutatást preferálom. Mondjuk az alloy termelésben nem is szoktam jeleskedni. Most a kb. 10 bolygós birodalmamnál endgame-re elértem a 260 alloyt havonta de szerintem ez is édeskevés. Következő runban rá kell gyúrnom erre...
-vitya-: zsír, jó ötlet!
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #892 üzenetére
Mekkora birodalomban? 460 körül van az empire sprawl-om, viszonylag be vagyok szorítva egy nem túl nagy helyre.
Egy ideje nem játszottam a játékkal, az empire sprawl-al eléggé visszafogták a növekedést úgy érzem.
A research is csak ilyen 2k összesen. Valahogy nem jól jöttek össze a dolgok.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Drenadar
veterán
válasz CPT.Pirk #893 üzenetére
pont most hogy az admin capet lehet munkásokkal növelni pont most nem fog vissza semmit a empire sprawl szerintem leteszel egy két épületet és kész
nekem általában nagy birodalmaim vannak, most éppen nem tudok mentést mutatni, de majd ha játszom megint akkor teszek bede amúgy nem is a birodalom mérete a lényeg, mert ha már durva a helyzet tech szintügyileg, akkor azok halmozzák a bónuszt, és lehet nyomni a ringworldoket
ez egy pár hetes képernyőmentés
nem tudom látszik e rajta minden lényeg? ez a legutolsó csata volt 3 flottára(mármint 3 külön player flottáira) ugrott rá az endgame crisises faj...
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Drenadar #894 üzenetére
Nem mindegy mekkor a birodalom, mert lehet játszani huge map-on is extra sok bolygóval, meg tiny-n 50% lakható bolygóval. Nyilván nem ugyanaz a mérce a kettő esetén.
Én pl csak kis pályákon játszom 50% bolygó mennyiséggel, és ennyi alloy termelés nem szokott összejönni.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #894 üzenetére
Jah, itt minden 10x akkora, mint nálam.
Normál galaxisban játszottam, de lehet a következőben le kell vennem kicsit a dolgok méretét, mert 2400 felé már azért érezhetően lassult a játék sebessége.
Az épület az admin cap-ra megvan, van is kb. minden bolygómon legalább 1. Az elején lassan szaporodtak a népek, lehet rögtön rá kellett volna startolnom a habitatokra és nem pár bolygóval nyomulni.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Drenadar
veterán
válasz CPT.Pirk #896 üzenetére
jobban megéri egy teljes bolygót rászánni, hogy a bónuszok összeadódjanak és több legyen belőle az eredmény
és igen nyilván mini galaxisban lehet nem ezek lennének az értékek.
van egy event, név szerint nem tudom melyik, de az amelyik tombworld oket csinál a teljes rendszerből. Nah mármost, ha nagyon jó rendszerbe nyomod bele, ahol van egy csomo potenciális bolygó, és persze ha megkapod ezt az eventet, akkor hogy is mondjam, egyetlenegy rendszerrel rengeteg sok mindent el lehet érni
alloytermeléshez nagyszerű az ecumenopolis bolygó nagyon megéri megcsinálni!
habitatból nem szoktam sokat csinálni mert korlátozott az értelmes habitat (ami minerált adna vagy fejlesztést)[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Drenadar #897 üzenetére
Úgy amúgy milyen diff-en játszotok?
Alap nehézségen egy pillanat alatt mindenkit lenyomok, midgame már unalmas. A többi opciónál meg arcátlanul nagy bónuszokat kap az AI. Nem szeretem az ilyen megoldást, hogy bónuszokkal kompenzáljuk az AI-t, de ez már csak ilyen...
Viszont találtam egy dynamic difficulity modot, ami x időnként csekkolja, hogy hol tartanak az egyéb népek a játékoshoz képest és szükség esetén emeli vagy csökkenti a nehézségi szintet. Ha nagyon elhúz a player, akkor emeli a nehézséget.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Drenadar
veterán
válasz CPT.Pirk #898 üzenetére
agressziv AI és asszem normálon játszunk 25x crisis strenght mellett. és igen nem túl nagy észlények a gépek. ÉS szvsz alapjaiban van elrontva az egész játék. AZ AI nem érti hogy működik ez a teljesen új rendszer (itt az alloy és társairől beszélek). HA egyszer valaki lenyom egy népet az többet soha talpra nem fog állni, még akkor se ha csak a flottáját vesztette el. de ezt már írtam párszor. jó lenne ha alapjaiban újra írnák az egész játékot... tele van sok idegesítő buggal is.