Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz .LnB #72453 üzenetére

    A Long Dark koncepciója nekem is tetszik, mert a ingujjamon jönnek már ki a zombis játékok, egy tisztességes Bear Grillz féle játék meglepően hiányzott.

    Csak aztán kiderült, hogy az egyébként is szegényes tevékenységi listával rendelkező társak fő mozgatórugóját kivenni azzal jár, hogy a játék rendkívül tartaloméhessé válik, amit persze egy garázscég már nem tud kielégíteni, helyette buta korlátozásba kezdtek. Magyarul, ha a zombis játékok három fő tennivalójából a zombikat, és a szabad PvP-t kiszeded, akkor a szükségletek kielégítését nagyon érdekessé kellene tenni, ha pedig kicsit valószerűvé, akkor eszetlen nagy bejárható-felfedezhető terület kellene előkapni farzsebből.

    Ehelyett van egy közepes terület tele random farkassal, pár perc alatt éhen akarsz halni, és egy kicsit később a ruha a szó szoros értelmében lefoszlik rólad, kereshetsz újat. Éés ebből áll a játék, _folyamatos és állandó_ guberálás, miközben imádkozol hogy ne dobjon a játék eléd vadakat.

    Szegény 7 Days to Die legalább a Minecraftból lopott építős elemeivel elfedte az unalmas és idegesítően ismétlődő zombi-túlélő szakaszokat, nem a túlélésért játszol később, hanem hogy minél szebb lakhelyed legyen, minél szebb környezettel, minél több kraftolható elem felhasználásával. A randomizálás bepeccselődése után a térképet sem lehet teljesen megtanulni.

    Itt viszont nem látom mi lenne a játék vonzereje, ha már felfedezted a térképet. Folyamatosan újabb gatyát keresgélni? :F

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák