Új hozzászólás Aktív témák
-
laposonly11
senior tag
Szép, látványos és hangulatos, jó ötlet a felszedhető bónusz cuccok, DE:
A Hothi pálya nagy pályának van betudva, pedig alig 50 m széles és kb. 1km hosszú, ez csak harmada a BF4 pályáknak.
A scriptelt, irányíthatatlan, és időkorlátos lépegetők már vicc, a bónuszként felszedehető jármű nem tudom melyik agyamentnek jutott eszébe, de nagyon elszúrták. Az meg pláne röhejes ha egy gyors vadászgépet szedsz fel, lásd.: Interceptor, A-Wing, azzal kb. 3 másodperc alatt hosszában keresztül repülöd a pályát, és nevetséges élvezhetetlen körözés következik a levegőben az ellenfelekkel! Az meg hogy nincs választható játékmód, csak a pályához kötött story azt kb. 10. nekifutásra meg lehetett unni![ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz laposonly11 #748 üzenetére
Meglehet nyerni azt a Hothi csatát lázadókkal, én legalább is most kizárólag vadászgépekkel és tornyokkal lőttem az AT-AT kat, nem tudom rajtam kívül még hányan, de sikerüt az egyiket leamortizálni 22% ra a másikat kb. 70 re...
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz salytmasztor #769 üzenetére
Hogy mit várunk? Ha már BF4 motor hajtja akkor ez kiindulási alap lehetett volna, nézz meg néhány BF4 videot és meglátot milyen hatalmas pályák vannak, különböző játékmódokkal, ahol a sztori nem köti gúzsba a kezeidet, és milyen kreatívan és változatosan lehet használni C4 robbanószert, tapadó aknákat, egy halom járművet és egyéb kütyüket. Itt viszont körbe-körbe csak a film néhány jelenetét lehet lejátszani...
Független csapat egy BF4 moddal jobbat alkotott volna!De elég összehasonlítani az előddel ahol pl. 4 gyalogos típus van és nem maradnek el a taun-taunok sem!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Hát BIG LOL bizony, nagyon elírtad, mert mit ad Isten, bizony itt is kell tudni célozni és taktikázni...a noobok pedig csak hullanak!
De nem véletlenül linkeltem be a battlefront 2 videoját, ami ugye még mindig battlefield szint, amihez képest a mostani egy butítás, ehhez viszont csak így szabad hozzáállni:
"Végigjátszhatjuk a film legismertebb jeleneteit, (erősen scriptelve) 39 másik játékossal" ennyi!
Vajon meddig köt le a hangulat?!Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Ha én nagyon scriptelt SW hangulatot akarok, akkor csak elindítom a dolphin emulátort és belövöm a több mint 12 éves Rogue squadron 3 at, ami ugyan csak single player, viszont hangulatban, látványban veri ezt és ehhez anno elég volt egy 400 mhz es IBM cpu val, valami vga szerűséggel és 42 mb rammal szerelt gamecube!
Érdemes megnézni a légi csatákat, a video második felétől: 10/10 pont mai szemmel is!
[link][ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Valaki korábban megjegyezte hogy itt már nem fogják K/D re verni, mint a BFesek most szaladtam bele a battlefront honlapján a statisztikába...még az öngyilkosságokat is számolja!
Ja és az oldalon hozzánk csaptak egy basecommand mini játékot is: [link]Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz FollowTheORI #903 üzenetére
...most látom hogy a minigameben összeszedett galaktikus dollárokat, hozzáadja az egészhez, magyarul nem muszáj a főjátékkal játszani ha fejlődni akarsz!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
A random felbukkanó kérdőívben ti mit jelöltetek be, mert én ezt a hármat:
1) Ajánlanám e másnak a játékot: 10 es skálán 7-8 at adtam neki.
2) Választható 3 válasz:
- Meg vagyok elégedve a grafikai megvalósítással
- Nem vagyok megelégedve a járművekkel
- Nem vagyok megelégedve a multiplayerrelErre vagy 10x válaszoltam hasonlóan, aztán gondolom mivel túl sok negatív visszajelzést kaptak, rafinált módon megváltoztatták a kérdőívet úgy, hogy most már csak kizárólag pozitív, a játékot dícsérő válaszok választhatók:
[link][ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Ilyen az amikor a kezdő csapatot fogod ki, én is most toltam vagy 10 kört és minden körben röhögve szétvertek minket, mindkét oldalon! Ja hogy az ellenséges csapat tudta hogy a tornyokban kell kempelni, védeni az állásokat, stb. miközben a mieink, hááát lazán elgyalogoltak a felszedhető power-upok mellett, és eszük ágában sem volt aktiválni a radarállomásokat, talán ha 2en 3an próbáltuk csinálni a feladatokat!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
A vadászoknál az már vicces, hogy a jobb egér nem csak a rakétáknak méri be az ellenfelet, hanem a lézer is ilyenkor auto célra tart! Az X-wingek tűzereje brutális, elég egy-két lövés hogy kiszedj egy birodalmi Tie-fightert, ketten a levegőben abszolút uraltuk a légteret!
A kézi fegyverekről már youtube video is van, miszerint teljesen értelmetlen célozni velük, mivel nem lesz semmivel sem pontosabb a lövés! Az egy dolog hogy lézerfegyvereknél nincs visszarúgás, de a célzás azért az más kellene legyen mint a csípőből tüzelés: https://www.youtube.com/watch?t=67&v=F9dbCAucSEwOrdo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Itt többen is emlegették, COD meg TDM stb.
Ez így rendben is volna, csak tudjátok egy frostbite motor alatt a TDM ek úgy néznek ki, hogy hiába bújik az ellenfél, hordó, fal, stb. mögé, egy rpgvel/gránáttal ki lehet szedni, hordóstúl, falastúl, fenyőfástúl, magyarul rombolható a terep! Innentől kezdve kár fizikáról is beszélni mert nincs, egyedül a single player coop pályán lehet kilőni a sátrak oldalát, és a lőrakásokat, de ez így nagyon kevés...Továbbra is tartom azt a véleményt, hogy egy battlefield 3/4 moddal, jobbat, nagyobbat lehetett volna alkotni és olcsóbban!
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz daveoff #1067 üzenetére
Igazad van én is HC párti vagyok, idegesítő hogy mikor kritikus hitet kapnak a gyalogok, elhúznak a jetpackell fedezékbe, én utána eredek, néhány másodperc alatt beérem, de addigra fullon van az energiája és kezdhetem a sorozást előről!
Amikor megláttam egyik katonatársamat a lábánál fogva a plafonon himbálózni... rájöttem mégiscsak vannak wampák a játékban, már csak a tauntaunok hiányoznak!
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Kifogtam egy jó csapatot, és már a játék első körében kinyírtuk mind a két lépegetőt, az viszont már vicc hogy a tornyoknál is jobban lehet őket sebezni a dlt-19 kézi nehézlézerrel!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Az erő segítségével vagy anélkül, a tornyok lézernyalábai is képesek a levegőben irányváltoztatásra, a video 8:46 másodpercétől figyelhető meg a térhajlítás jelensége vagy egy tucatszor:
[link]
Súlyos bug, ezek szerint a lövedékek nem egy tökéletesen egyenes vektor mentén haladnak, vagy lehet hogy én vagyok a hülye, és a készítők voltak annyira figyelmesek, hogy a lövedékek figyelembe veszik a bolygó gravitációját és mivel a gravitáció a fényt is meghajlítja ezért lehet a domb mögé lőni![ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Hááát a Hothi csata mellé(amit már a Bétások gondolom már meg is untak) kapunk egy Endorit is, és ha a többi pálya csak néhány szereplős TDM lesz, akkor ez így tartalmilag kevesebb lehet mint a BFH.
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz sultansmith #1208 üzenetére
Ez nem battlefield, itt nem sok taktikai lehetőség van, 3 nap tömény havas pálya már a könyökömön jön ki(az escape podos minimum tdm pályát és a single-coop missiont nem is érdemes említeni), megyek is inkább nyomom a BF4 et ott még mindig ki lehet találni újabb marhaságokat az ellenfél ellen.....hmmm....ezúttal tapadó aknát rakok a vadászgép orrára és neki irányítom az ellenfél tankjának!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz FollowTheORI #1211 üzenetére
Na ez már így kicsit jobban hangzik, de még mindig ilyesztő a csak 6v6 emberes felállás.
Nemrég fedeztem fel a WARFACE nevű orosz multi fps-t ott kapásból vagy 30 kisebb-nagyobb pályát számoltam össze, vagy egy tucat jó hosszú coop pályát, szinte hetente jön újabb frissítés(fegyók pályák), az egészet gyönyörű crysis motor hajtja és ingyenes...[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
Nyugi nagyon reJális
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz Gery9112 #1414 üzenetére
Azt inkább ne is próbáld, mindenki tudja hogy egészségtelen, nem elég hogy ott a mobil a fülnél, a kaja mikrózva, az elektroszmog az irodában és még sorolhatnánk!
Valóban mozgalmas lehetne a csatatér, a technológia adta magát, ehelyett inkább csökkentették a pálya méretet, über ultra texturákkal tömték tele a 2gb minimum vramot, a 64 játékost meg lecsonkították 40 re... ja hogy lehet a konzolok miatt kellett lefogyasztani a játékot?!
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz daveoff #1418 üzenetére
"Különben meg a Hoth - Walker Assault pályán kb olyan érzésem volt mintha 64-es szerveren lennék, nem tudom miért, de így volt"
Mivel az amúgy is kicsi csőpálya szakaszokra volt osztva, amiket védeni ill. támadni kellett, így létrehozva mesterségesen a tömegnyomort, ez az illúzió pont a vége felé szűnt meg, amikor a széles területen elhelyezkedő lövészárkokban már kevésnek tűnt, mert valóban kevés is volt a 20 lázadó!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz daveoff #1608 üzenetére
(Mivel nálam az asztalin valami hiba folytán nem indult el, így laptopon toltam a bétát corei5(2x2,7ghz) 8gb ram, HD5650m 1gb os kártyán, érelemszerűen minden low-on 720p ben és 70% skálázással, lazán eldöcögött 20-45 frammel, lagok nélkül)
Nincs látványosan nagyobb gépigénye mint a BF4 nek, de a beta nem igazán volt mérvadó a teljesen csupasz pályáival! Sokkal inkább kiváncsi vagyok mennyire rángatja meg a vga-kat az endori pálya, hiszen ott kismillió fa, bokor, zöldség van!!!
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz kisza25 #1622 üzenetére
Mi a pumuklinak ekkora cpu, a BF4 nálam száguld egy 8000 ft os pentium g860-on, 2 mag 2 szál 3Ghz (lényegében egy herélt corei3 mindenféle utasításkészletek nélkül), ritkán laggol be a 64 es pálya, az is inkább a kártya miatt(bár tény hogy a proci két magja 100% on megy)!
A SW battlefront, ami lényegében egy herélt BF4(kisebb pályák, kevesebb játékos, kevesebb cucc, kevesebb lehetőség...) még inkább cpu igénytelenebb játék! Nem véletlenül kellett visszavenni, hiszen a BF4 is már a konzolok kapacitásának a plafonját verte, így lett felskálázott ál FullHD, meg hasonlók!
Figyelembe véve a konzolokat, ahol alulórajelezett amd procik ketyegnek, és a mantle is lényegében egy cpu helyett, vga-t terhelő api, még egy jó ideig elég lesz egy szimpla 4 magos corei az első generációból is!
Aki meg százezreket ad ki a legújabbnak mondott lényegében változatlan corei7 ért...úgy kell neki!Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz kisza25 #1625 üzenetére
GTx560Ti 1 gb rammal stabilan 40-90 frame FullHD ben.
Most csak ezért alá rakni egy 5-10x drágább procit egy-két multi játék miatt, hogy a ritkán fellépő mikrolag eltűnjön és a minimum frame magasabb legyen, ahhoz kell egy bizonyos mentalitás!A saját kukázott procimról nem találtam videot, de a lényeg a lényeg:
[link]Hogy mekkora cumi mi? 20.000ft os proci vs. 100.000 ft os proci, játékok alatt!
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz laposonly11 #1626 üzenetére
Egy gtx960 alá is elég a két magos húzott pentium, Battlefront alatt meg pláne: [link]
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz salytmasztor #1628 üzenetére
1. Na tessék, az általad linkelt teszt is engem igazol ha egy AMD FX-4100 bulldózer ami legutolsó 6900ft bolti árral [link] egy GTX 980Ti-t 100 frammel tud kihajtani Battlefront alatt, akkor miről beszélünk?!
Ott van 150 frammel előtte a 40000 ft os corei3 4330 ami ugyanaz mint a pentium G3258 20000 ért, aztán már csak 100.000 ft os i7 ek a 200 frammel maradnak!2. A Battlefronton nem sokat kellett "optimalizálni", egyszerűen fogták a frostbite 3 motorját és kevesebb játékossal, sokkal kisebb pályákkal, sokkal kevesebb használható cuccal, rombolhatóság nélkül, csináltak egy önálló modot, így ez a minimum hogy jobban fut mint a BF4!
És a konzolok miatt ez egy darabig így fog maradni.[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz #85552128 #1631 üzenetére
1. A linkelt teszt nem a te AMD kártyáddal készült, néhány hozzászólással korábban ugyan nem lett kitárgyalva, de jeleztük miért kellene NV-t használni AMD helyett!
2. A béta mindent tartalmazott egy a fejlesztők által kikiáltott "nagy" pályán ami a hoth! Utólag nem raknak bele sem 64 játékost, sem rombolhatóságot, sem több választható kütyüt, sem többlet animációt, aminek a procihoz köze lenne!
3. Mi köze a procinak az api-hoz ha a játék kizárólag directx 11 alatt fut, sem korábbi DX10, sem DX12 sem Mantle alá nem akarják a készítők írni?! De nem értem az utolsó mondatodat, mert nem tudok róla hogy az FX-4100 rosszabbul futna AMD kártyával párosítva.[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz #85552128 #1635 üzenetére
"DX12 és/vagy mantle support lesz a játékban előbb vagy utóbb."
- Azt írják a készítők hogy nem akarnak ezzel szenvedni, gondolom ez a véleményük a bevételekkel arányosan változhat, attól függően mennyi Dárth Vödör sisakot, dedikált Csubakka szőrszálat és gumi karkötőt sóznak el a doboz nélküli dobozos verzióhoz!Nem csak régebbi játékokban teljesítenek jobban NV-jék, többen is tapasztalták hogy hullámzóbb a framrate, sűrű jeleneteknél tele, effektekkel, robbanásokkal stb. nagyobb a framedrop, mint hasonló árú urambocsá' olcsóbb NV-k esetén!
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz #85552128 #1637 üzenetére
Ha ennyire megeszi a procit egy AMD kártya, akkor a Mantel-t ami leveszi a terhet a prociról, önálló api helyett, nyugodtan csúfolhatjuk multiplatform patchnek, amit szükségszerűen először az alulórajelezett procikkal ellátott konzolokra kellett kiadni és most PC-n is próbálja behozni a lemaradást.
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
laposonly11
senior tag
válasz kisza25 #1662 üzenetére
Lehet nem szereti az OC-t a proci, nekem a vga gyárilag húzott órajeleit kellett visszavenni hogy ne rángassa a játékot! Próbáld normál órajellel 3 maggal, úgy elég lesz és Eko friendly is!
Próbáld HT nélkül, a pentium procikban nincs HT.[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.