Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz salytmasztor #736 üzenetére

    De miért kell ehhez unlock? Miért mondja a játék egy újoncnak, hogy ilyen magasnak kell lenned, hogy ne légy teljesen haszontalan? :U Megértem hogy az achievement whorekodás népbetegség lett, és a pistikék sikítva rohannak a vakvilágba, ha nincs 100 grádics Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person of Sergeants Extreme! amin végigdarálhatnak, de ha alap játékmechaniakai elemeket(pl most páncéltörő képességet) MMO szintekhez kötünk egy csapat és kaszt alapú kompetitív multi FPS-nél, akkor megette az egészet fene. :(

    más

    Másnak is megvolt hogy mikor először indította a játékot az keményre fagyott, és kilövés után egyből ezt dobta az Origin kliens?

    Oh, nagyon élvezetes és tartalmas CTD volt EA, hát persze hogy előrendelem. :DDD ;]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz bismillah #848 üzenetére

    "egy nagy büdös káosz"

    Úgy néz ki ez konkrétan a cél. A random spawn helyekkel, a squadok eltüntetésévél, a kasztok helyetti powerupokkal, a háború kaotikus mivoltát próbálják bemutatni.. mint egy arcade gép egy játékteremben. :DDD

    Sajnos a kommunikációs lehetőségek elég csekélyek, ugye nincs commander mód féle felsőbb irányítás, se squad vagy más VOIP, chatet meg a kutya nem használja, jelenleg csak csalók kidobálásának hírei jelennek meg ott, és ugye spotolás sincs. De talán nem is lenne értelme, ha megölnek fél pályával arrébb is ledobhat a gép, de még tisztességesen kempelni sem lehet ilyen kis helyen, legtöbbször mire bemutatná a játék ki ölt meg és honnan, már az a fazon is rég fekszik, még spotolni is felesleges. :Y

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz FollowTheORI #959 üzenetére

    Egyébként a CoD összehasonlítás szerintem is egyre inkább ül, a Dropzone gyakorlatilag TDM némi zavarásnak ható objective-el, de mindenki a K/D-re hajt agyatlan rohangálós stílusban. :(

    De még a CoD összehasonlítást megcáfolandó, a legnagyobb friss pofán verésem a TPS mód felfedezése, TÉNYLEG jobb vele játszani, többet látsz, célzásban egyáltalán nem akadályoz, az első személyű célozgatás meg álló céltáblává tesz, miközben lófingot nem segít. :W
    Volt egy fazon aki minden gond nélkül jetpack-el beugrott az ellenség közé, azokat pillanat alatt lemészárolta az MG42-es sugárvetővel, és pofátlan KD-t hozott össze. "third person bitches!"... Jah kérem. :U

    Járműveket szokni kell és marhára nem hátrány az állítható DPI-s egér, turret és űrhajók egy érzékenységi csúszka alatt vannak(és talán a lépegetők is, amennyi AT-ST dropot sikerült felszednem azt nem mondom meg :B ), de a röpködők alapból röhejesen nehézkesen fordulnak a zsebkendőnyi méretű pályán, ha meghúzod az érzékenységet, akkor meg a lövegekkel nem lehet célozni.

    A repkempelés most is valós probléma(nesze neked randomizált kártya rendszer :U ), fix pontjaik vannak amit az arra érzékenyek fel is szedegetnek, még akkor is ha nem csinálnak mást mellette. ;] Lázadóknál ez annyira van megbonyolítva, hogy a birodalmiak elé kell vetned magad, hogy felszedj egyet-egyet. :DDD

    Ja igen, a spawnolás Hoth-on: lázadóként van egy nagyon népszerű pont a második sor jeladó és a szélső sziklaorom mögött. Mostanában az lett a szokás, hogy minimum 1 AT-ST és 2-3 MG42-es géppuskás fogadja az érkező lázadó csoportokat ott meleg szeretettel, mert a játék a legnagyobb örömét leli abban, hogy 3-4-5 embert rakjon le ott 2 méteres körben egyszerre. ;]

    mod: némi javítás

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz kisza25 #980 üzenetére

    "egyre jobb a játék" Borzasztóan rosszból már csak rosszá emelkedett? ;]

    Ahogy fejlődnek a játékosok úgy a balansz hibák is egyre durvábban kirajzolódnak. Birodalmi oldalon jump jetes kommandók mennek már a jeladók után, egyik be a lövegtoronyba ami szétcincálja a lázadó gyalogságot, másik foglal, harmadik a tányéros löveg mögé veti megát, és kapásból szétkapja a barlang előtti tornyokat és az ellen oldali esetleg ellenség kezén lévő tornyokat. Gyalogosok közben rájöttek hogy az MG42/DLT19 sorozatvető igen erős középtávra, közelharcban meg halálsugárként működik, így természetesen koncentrált géppuskatűz fogadja a ponthoz igyekvőket, esetleg az újraéledőket is mert most már négyesével spawncampelnek DLT-19-el vitézkedve.
    Volt hogy háromszor éledtem egymás után újjá, mert egyből kilőttek. :D

    AT-ST pilóták egyre jobban céloznak, kilőnek mielőtt két ion lövést le tudnál adni rájuk akár fedezékből is(gránáteső segít). AT-AT sofőrök is betanulták a szokásos csomópontokat és spawn pontokat, ha nem egy hülye kerül be, gyönyörűen takarít maga előtt, nyilván a jeladókra fókuszálva.

    Mint írtam repülő helyek is be vannak magolva, a profi pilóták pedig az ellen repülőinek éledési helyeit is tudják, kinyírják őket mielőtt a lázadó pilóta irányítani tudná a gépet. Legutóbb olyan TIE pilótákat fogtunk ki, hogy egymaguk elhappolták a killek harmadát, precíziósan leszedték a gyalogságot a jeladók körül, szétkapták a tornyokat, szó szerint egy szál tornyunk nem volt amivel meg tudtuk volna lőni az AT-AT-ket mikor azok sebezhetőek lettek. :Y Nem csoda hogy a végére 6(!) lázadó maradt a játékban. :DDD

    Egyébként nagy retardáltság az ion lövések limitessé tétele, mert vagy ölbe tett kézzel nézem hogy az AT-ST-k szétkapják a bagázst(pofátlan/hülye állógépes pilótákat is csak azzal lehet sebezni, ill az AT-AT-t csiklandozni), vagy elhasználom a meccsért kapott pénzt a pótlására. Utánpótlási drop max 1-2 pályánként, de akkor már keresem.

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz daveoff #988 üzenetére

    De mihez hasonlítsák, a Kinect Star Wars táncikálásához? ;] :DDD

    Battlefront végtére is egy Battlefield koppintás volt(és meglepően jó, tekintve hogy az előttük kijött 1942 eléggé árkád jellegű volt, ehhez képest mind a BF1, mind a BF2 komolyan vette magát), erre a licensz a Battlefield játékok készítőihez kerül, hát mit várjanak szegények?
    Hát azt az egyszerűsített "akciójátékot" amit végül kaptak, az biztos nem. :DDD

    salytmasztor:"Azt vettem észre a véleményeknél" hogy akinek nem tetszik a játék, az 1. núb 2. béna(mostanság lownak is hívják) 3. béna núb rinyagép :DDD
    És még rendkívül objektív is maradtál, nyilván. :D

    sixpak:"nem tetszik, de megveszem" Látod, látod, a Star Wars IP hatalma téged is a markában tart. :P

    ProEvoFan: "Még mindig az a véleményem, hogy ez egy béta, amit nagyon sokan elfelejtenek és a kész megjelent játékokhoz hasonlítják" Teszik ezt a Battlefield 4 után ami effektíve bugosabban jött ki mint amit bétakor játszottunk. :DDD Nagyon nyugtatgatod magad, hogy minden szép lesz és jó startra, azért az arc védelmet jó ha bekészíted előre, tudod jön a csúszós télidő. :B
    Egyébként technikai szempontból talán most nem lesz akkora balhé, viszont a béta balansz problémáit egy épkézláb teszter csapat azonnal kiszúrta volna, de akár még béta alatt is alakítgathattak volna rajta a közönség nagyobb örömére. Ehelyett majd minden jó lesz releasere duma, egyébként is ez egy régebbi verzió. Na ilyenkor egy indie csapatnak a fejét letépik(most épp a Vermintide van soron, pedig ott naponta két peccs is benézett), itt meg marad a hatalmi gőg. :(

    cannibal: "sikk lesz fikázni" Meg whiteknightkodni is. ;)
    Egyértelműen egy megosztó alkotásról van szó, amit ráadásul sokan vártak(pl én is erősen), nem csoda hogy felkavarja az érzelmeket. Win8-as példád pont ide illik, mert ott nem egy random ablakkezelőről volt szó(egy random Linux felhasználó hol érdekli hogy mit bohóckodik az Ubuntu a Unityvel, felteszi a KDE-t, és röhög a markába) hanem "A" Windows, eszi nem eszi módon mindenki munka és szórakozási eszközének az irányáról(Microsofton belül teljesen komolyan gondolták a desktop és a Win32 teljes elhagyását a csempék és a készülékfüggetlen appok javára).
    Itt is meg van annak a lehetősége, hogy ha az ünnepi szezonban valami csoda folytán elkupálja az aktuális CoD részt a Battlefront, akkor örömében maga alá vizel az EA vezetés(mert nem azért erőltették BF3-ban az Operation Métro rusht meg a grimdark modernwarféres SP részt, hogy a Battlefield 2 fanoknak kedveskedjenek :U ) és minden elkövetkező DICE játék kicsit, vagy épp nagyon Battlefront lesz.
    Mert félreértés ne essék, nem azért nem újítanak látványosan CoD témakörben mert ne lennének rá képesek(garázs indieknek sikerül, százszor több pénzzel játszó masszív stáboknak már nem? :DDD ), de "ha nem romlott el nem javítjuk meg" alapon ülnek a legtöbb játékost hozó játékmeneten, és számolják a piac első bevételt. ;] Na ha ilyenbe botlik az EA a Battlefronttal, akkor bezony nem fogja visszautasítani. :(

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz k-adi #1078 üzenetére

    Csak semmi buzulás, nincs circlejerk. :P
    Mint SW játék szerintem szuper, a hangok nagyon jók, a karakterek auto beszólásai jópofák filmből ihletettek, a grafika szép és mégis jól fut, látszik hogy bőven foglalkoztak a külcsínnel. :K
    Itt inkább az egyszerűsítés és akció dúsabbá tétel miatti kiüresedés a gond, ha valakinek nem elég az achievement whorekodás, meg a direkt letiltott dolgok feloldozgatása, akkor rá lehet unni sajnos. :(

    más

    Épp nemrég történt Hoth-on, hogy birodalmi oldalon bár erősen lestrapált állapotban, de megérkeztek a lépegetők majdnem a pálya végére. Erre pont beért az Y szárnyúak támadása, mire az egyiket gyorsan szétkapták orbital strike-al, a másikat meg a speeder felbuktatta. Na mondom nekünk reszeltek, erre azonnal bedobja a Victory feliratot, ráközelít a felbukott AT-AT-re a kamera, és turbólézer lövések nélkül magától felrobbant a generátor.. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz Locutus #1102 üzenetére

    Őszinte üzenet a Birodalomtól minden mocskos lázadónak:

    :DDD

    marilllyo: Ezelőtt csak sejteni lehetett mi lesz belőle, most már tudni is. ;]

    Griff55: Aha, a "toxic community" meg ősi szittya nyelvemlék. :P

    meg ha már reddites képspam:

    apa és fia végre megbékélnek :))

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz marilllyo #1293 üzenetére

    Ez azért is érdekes, mert nincs komoly előnye az előrendelésnek. :N
    Nem kapsz 10-20% kedvezményt, vagy valami exkluzív cuccot, a Jakku 2 pályája 1 hét előnnyel ha számítani fog, az már régen rossz. :(
    És itt külön kiemelném mekkora lehúzás a Deluxe Edition. 10 euróért lehet kapni DL-44 blaster-t, ami vagy későbbi unlock lesz, vagy spéci, de szinte biztos alig különbözik a normál pisztolytól(ha nem máris elkúrták az egyensúlyt). Ion Grenade unlock ami most mennyi is, 4-es szintű volt talán? Ion Torpedo amit erősen hiányoltam a bétából, de ha van eszük nem rakják túl messzire, így az is várhatóan gyorsan beszerezhető unlock. Mellette két emote, ami bármi kozmetikai cucc lehet, kecske hátán kismacska is, de mindenképp csak rongyrázó csekélység.

    Cserébe nem tudjuk mennyire bugosan indít, lesznek-e szerver gondok, ténylegesen mennyi tartalom lesz benne és mennyit kanyarítanak ki DLC-nek, milyenek lesznek a játékmódok, és milyen lesz a játékosszám. Meg hogy bukik-e PC-n akkorát, mint a Hardline, a Titanfall, meg a Medal of Honour együttvéve. :DDD

    Ha lenne épp ablakon levizezett conquestre kidobandó 14-30000 forintom, akkor is meggondolnám, mert úgy érzem a játékmódok és pályaszámok balladai homályba rejtése mögött áll vagy 4-5(+DLC az ég tudja mikor) walker assault pálya, ami röhelyesen kevés hogy azért vegyem meg, mert a deathmatch variációk nem érdekelnek.

    más

    A linkelt Star™ Wars™ Battlefront™ Companion™ már™ előre™ szúrja™ a szemem™, valahogy az elmúlt pár év vérpisti vívmányait látom benne megtestesülni. :F
    Legelöl mindjárt az elért Shooter Sergeant Master Sergeant szint, a hozzá való gamerscore, a kockulásra fordított idő pontban megadva, majd a feloldható cukorkák és buksisimik, mert az egy kompetitív FPS-ben mostanában úgy helyes, ha fegyverek jó részét csak órák és napok múlva kapod meg, majd a Kills és a KD ratio a csapatjáték felsőbbségének hathatósabb promotálására ugye, és a Win Ratio ami még véletlenül sem fogja a népeket ragequitre ösztönözni, ha vesztésre állnának. :N Mindez egy aranyos kis appban összehordva, aminek az e-peen nézegetésén kívül semmi haszna nincs(loadout szerkesztés meccs előtt pár pillanat), pontosabban dehogynem, meg is lehet másokkal osztani mennyi heccsátot vittél be pontfoglalás helyett. :R

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz marilllyo #1312 üzenetére

    És mi lesz a csapatjátékkal? Oh wait, milyen csapatjáték.. ;]

    De tényleg, szinte senki nem használta a chat-et. :( Persze a zakció annyira pörgős volt, mire beírtam volna hogy szedjék ki a balos tornyot, már szét is kapták, elfoglalták a jeladót, és 3 jetpackes lázadó úton volt hogy azonnal visszafoglalja. :DDD

    De a belső kommunikáció teljes hiánya akkor is tovább erősíti a rohangálós fejetlen deathmatch érzést. :( Ide letiltható VOIP lett volna jó, minimum haver szinten, akinek meg nem tetszik letiltja és szaladgál egymagában, vagy másokkal TS3-on, ha egyáltalán bekerülnek egy csapatba. :P

    kisza25: Csak a chat gombbal jött elő, a chat előzményt nem lehetett megnézni, és nem is lehetett filterelni(például a csaló kivágásokat ne mutassa, esetleges spam majmokat le lehessen tiltani, stb), és a general chat, team chat, és partner chat részt _teljesen_ külön kezelte és mutatta. Mintha eszükben sem lett volna a játékba bármilyen kommunikációs csatornát létesíteni, és ezt is csak muszályból rakták volna bele. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz k-adi #1326 üzenetére

    Ezzel az a nagy gondom, hogy nem lehet mindig haverokat keríteni némi csapatjátékra, de ha mégis, a többi 38-34 játékossal mi lesz? Mint említettem volt, a tempó erős megemelésével a chat kvázi alkalmatlan friss infók közvetítésére, amilyen rettenet béna chat-et bétában összehoztak, az meg pláne. :U
    Az külön műsorszám lesz, hogy 5-6 barát mit kezd magával a játékban, mert ahogy a dolog kinéz, DICE-nál nem gondolnak 2 embernél nagyobb csapatokra, és a bétában 5 ember csak nagyon macerásan, de leginkább nem tudott egymás mellett játszani egy csapatban egy pályán.

    Gyakorlatilag nagyon félek hogy szándékosan nincs semmiféle csapatjátékot erősítő elem a játékban, ami volt(maradt ;] ) Battlefieldben, azt itt írmagostul kiírtották. Nem tudom mi a céljuk pontosan, hogy a barát nélküliek ne szenvedjenek hiányt, hogy fokozzák a káoszt, fejetlenséget, és a céltalan rohangászást? De miért? :F Én ideológiailag nem vagyok elég képzett ehhez. :(

    kisza25: Alakítanak a Hoth játékegyensúlyán. Marha meglepő miután mindenki amiatt sírt. ;]
    Viszont én nem is tudom mit gondoljak erről. Miután a vége felé már jobb lázadó csapatokba is bekerültem, bár a spawnkill továbbra is az agyamra ment, meg a repülő kártyák is rossz helyeken voltak, de nem szenvedtünk annyira. Mikor a lázadók is rendesen használták a tornyokat, ion gránátok és lövedékek is feloldásra kerültek mindenkinél, az AT-ST-k már nem voltak annyira erősek(egyes pályákon szó szerint nem jutottak el a front vonalra, mert mindig szét lettek kapva már megjelenéskor :Y ), AT-AT-k elé egyre kevesebben szaladtak ki, egyre többen próbálták védeni és elfoglalni a jeladókat, felismerték a két torony közti különbséget(amit a fejlesztők is felismerhetnének, mert erősen hasonló a DPS-e mindkettőnek, pedig BF1--ben sem így volt, kánon szerint meg pláne :U ), egy re jobban repültek, használták a feloldott jetpack-et, szóval a népek úgy általában ráéreztek a lázadás ízére, random orbital strike kivégzés nélkül is kilövöldöztük az AT-AT-ket.

    Na most érzésem szerint a pályát valamikor béta előtt megvágták, mert jól látszik, hogy az utolsó jeladó sor mögött van még egy fél menetnyi terület saját tornyokkal, amit senki soha nem használ, mert túl messze van mindentől, szóval itt még akartak csinálni egy újabb fordulót, de valamiért lemondtak róla, és szerintem a pálya egyensúlyozását nem alakították az új kisebb távolsághoz. Az utolsó etap elég rövid, a légisiklót, és a TIE Interceptort is alig lehet használni, máris vége a pályának, ezt biztos nem így tervezték.

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    Adi meg egy kezdő troll. A játékban olyan kevés a tartalom, hogy 2 hét múlva már a vérfanok is kaparják majd a falat. NA AKKOR kell majd barlangból előbújni, és az átejtett jónépet megrugdalni. ;] :DDD

    Battlefront pálya lista

    Az bezony 4 egész térkép walker assault célra, és a supremacy is azonos térképen van. Összes DLC-vel ez talán lesz 7-8 is. ;] Battlefront 1-2 fanok meg forognak a sírjukban. :DDD

    Ugye volt linkelve a Gamestar Vélemény: sosem gondoltam volna, hogy idén novemberben Falloutozni fogok

    Ha már a raklámmal jól fizetett mainstream gémer sajtó is sír miatta, akkor már tényleg nagy a gond. :(

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák