Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz SkyS1gn #42202 üzenetére
Jah, ez itt a gond jelenleg. Amit tud a 3.0, az besza-behu, de ha nem tudunk mondjuk legrosszabb esetben 3-4 próbálkozásból páran sikeresen összeállni, és végigjátszani egy-két ilyen küldetést anélkül hogy crashelne, akkor az megöli a játékélményt. Szóval a netkód most a kritkus korlátozó tényező.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Turist #42212 üzenetére
De, a ProGen bolygókon bárhol le tudsz majd szállni, már ahol persze a terepviszonyok megengedik, és a teljes felszínt be tudod járni. Ahol állomás/település/roncs stb található, az custom terület, és össze van merge-elve a progen területtel. (elnézést, ez így nagyon ocsmány és a magyartalan, de a magyar megfelelők eléggé hiányosak). Korábban volt videó, ahol még jól ki lehetett venni a progen és a custom területek határát, nem volt tökéletes a merge technika. Az más kérdés, hogy egy sziklás törpebolygót érdemes lesz-e bejárni? Ha nincs rajta ásványkincs, vagy egyéb érdekes objektum, akkor ízléstől függően pár perc / pár óra után nyilván megunja az ember.
A szakmákról még keveset tudunk, hogyan fog működni a gyakorlatban. Jelenleg, a most játszható 2.4-ben a másokat vegzáló játékosok a bűneiktől függően kapnak a fejükre bounty-t, rájuk lehet vadászni. Az elhangzottak alapján a 3.0-ban valószínűleg lesznek NPC-k, akik konkrét küldetést adnak majd más NPC-kre, és ha kiirtottad / elfogtad a delikvenst, akkor ingame pénzt kapsz érte. Hasonlóan, valószínűleg lesznek majd különböző mértékben veszélyes fuvarozási megbízások, transzport escort feladatok stb. De ezt még nem tudjuk 100% biztonsággal.
Stilinski: Én nem hallottam erre utaló megjegyzést a CR szövegében, de a több éve UK-ban élő kollégák majd elmondják, ha visszanézték, és mégis volt. Sztem ott repülsz be az atmoszférába, ahol akarsz.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Az elmúlt hónapokban csak negatív és helyenként kifejezetten rosszindulatú(nak érződő) megjegyzéseid, hozzászólásaid voltak. Ezért úgy gondoltam, hogy az egészséges szkepticizmus táborából te is átsoroltál a feltétel nélküli haterek táborába. Ha tévedtem, annak örülök.
hangszoro: Nem csak a landscape-ről és a distant LOD-okról van szó. Az első videón, ahol megmutatták a progen technikát, látszott, hogy a sziklás részen hol húzódik a határ a custom és a progen sziklák között. Én nem értek hozzá, de azt hiszem nem arról van szó, hogy egy progen hálóra rakosgatnak objektumokat, hanem hogy a custom területeken a terrain is custom egy bizonyos határon belül, azon kívül viszont progen. A mostani bemutatóban mindenesetre már semmiféle határ nem látszott a közeledés során, szóval gondolom azt az első , kísérleti technikát gyorsan meghaladták.
Ami a városokat illeti, elvileg a Földön 3 vagy 4 leszálló területet és az azt körülvevő bejárható várost terveztek (New York, London, Moszkva, Peking, ha jól emlékszem), a többi sűrűn lakott bolygón, (pl. Terra) csak egyet, esetleg kettőt. De ezek régi infók, még a progen technika alkalmazása előtt volt ez az álláspont. Azt mondjuk kizártnak tartom, hogy a Földet, vagy egy városbolygót progen-nel le tudnának modellezni, és szabadon bejárható lenne. Ez már azért tényleg a lehetetlen kategória. A szabadon bejárható bolygók inkább ezek a sziklás, csak pár bázist / egy nagyobb települést tartalmazó bolygók lehetnek, szerintem. Az viszont elhangzott, hogy progen technikával lehet pl. dzsungelt is készíteni. A gond inkább a sűrűn benépesült és a városbolygókkal van. Az is jó kérdés, hogy egy pro gen bolygó csak egyféle lehet-e (pl. ritka légkörű sziklás, sivatagbolyhó, jéghold, vízbolygó pár szigettel, dzsungelbolygó stb.), vagy esetleg lehetséges ezeket kombinálni, és igazi éghajlati-földrajzi öveket kialakítani? Ez utóbbi valószínűleg már szintén túl nagy falat lenne most még."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Raulblanco07 #42268 üzenetére
Igazad lehet. Metánnal úgysem mennénk sokra; belélegezheted, de nem tesz jót.
Komolyra fordítva, ennyire még ők sem mentek bele; sztem is csak odatettek pár NPC-t helykitöltőnek, és nem gondoltak bele, hogy a közösség kritikusan kielemez majd minden képkockát.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #42334 üzenetére
Azért ne szálljunk el teljesen a fantáziabirodalomba. Pár éve még a legtöbb játék töltögetett, ha beléptél egy házba a szabad ég alól. Nekem már a Witcher 3 is fantasztikusnak tűnt, hogy erre nem volt szüksége. Most meg ez a játékmotor képes kezelni pár millió km-es távolságokat, ami szerintem elképesztő. Egy galaxis méretű egységes korrdinátarendszert kezelő motor is lesz majd... ...kb 2025-ben...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #42336 üzenetére
Ha olyan részletességű világokat akarsz, amelyek a SC-ben vannak, akkor fantázia. Ha megeleégszel a NMS szintjéval, akkor persze nem az. Nincs a piacon olyan játékmotor, amely alapállapotában képes arra, amit a 3.0 demójában mutattak. Ha bármely más motorból indulnak ki, azt is át kellett volna írni. A NMS pedig 100%-ban progen, ami egy teljesen más történet, és meg is látszik rajta.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Xerxész #42375 üzenetére
Menthirist szépen összefoglalta a dolgokat, de egy fontos dolgot házzátennék; ezt elmondjuk minden újonnan érkezőnek:
Nevezetesen, hogy a játék jelenleg alfa állapotú, bugos, és problémás a netkódja. Ennek következtében a PU-be bejutni nehéz, sokszor nem sikerül, vagy pl. nem tudsz hajót kérni Port Olisaron, vagy már repülés közben connection lost történik, s mindezek a gondok hatványozottan jelentkeznek, ha többen akartok együtt játszani. Ehhez a játékhoz a jelenleg használt netkódok már nem felelnek meg; az újat fejlesztik, de nem tudjuk milyen lesz és pontosan mikor érkezik. Azok a játékelemek, amiket a videóban láttál, még nem - vagy sokkal korlátozottabban - érhetők el, mert az a 3.0 verzió volt, míg jelenleg a 2.5 verzió játszható. A 3.0 bevezetését még idénre ígérik, de garancia nincsen rá; csúszások voltak már korábban, és minden bizonnyal lesznek is még. Ahogy Menthirist is mondta, csak akkor vágj bele, ha van hozzá türelmed. Az eddig eltelt idő gyakorlatilag a tesztelésről szólt; a játék alapmechanizmusait teszteltük, és az élvezeti faktor csak másodlagos volt. A 3.0-val mindez várhatóan megváltozik, de garancia nincs semmire sem. Azt pedig, hogy a játék mikor lesz "készen", senki sem tudja, de reálisan nézve még 2 évre biztosan szükség lesz hozzá. A single player SQ42 valószínűleg 5-6 hónapon belül játszható lesz (de erre sincsen garancia). Tehát csak akkor vágj bele, ha mindezt megértetted, és elfogadtad. Ha nincs elég türelmed hozzá, akkor várj vele 3-6 hónapot. Addigra már sokkal jobb lesz a helyzet, mert mi, akik évek óta követjük a fejlesztést, most kezdjük érezni, hogy lassan összeállnak a dolgok.Ha mégis belevágsz, olyan hajót vegyél, amivel játszani szeretnél. Ha a harc érdekel akkor Hornet vag Gladius, esetleg Mustang Delta. Ha kereskedni akarsz, akkor Freelancer, vagy Cutlass. Ha mindenre használható, de esemmiben sem kiemelekedő hajót akarsz, akkor Avenger. Ezeknél sokkal specializáltabb hajók is vannak, de jelenleg még nem lehet őket kihasználni. És ahogy Menthirist is írta; a játékban később minden hajót megvehetsz ingame pénzért is (kivéve a Bengalt és a Vanduul hajókat).
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Xerxész #42389 üzenetére
A SQ42 egy történet-vezérelt sigle player játék. Egy katona leszel, akit egy szolgálti helyre vezéreltek, és a segge alá tesznek egy vadászt, hogy harcoljon vele. Aztán ilyen-olyan missziókra küldik, ilyen-olyan hajókkal. A SQ42-ben tehát nem vásárolhatsz saját hajót, nem kereskedhetsz stb. Inkább úgy képzeld el, mint a Mass Effectet. Itt van róla egy régi bemutató.
Azonak, akik csak a SQ42-t tartalmazó csomagot vették meg, a játék itt véget ér. Akik kombó csomagot vettek, ami tartalmazza a SC-t is, azok mennek tovább a SC PU-be (az MMO rész, ami akkor még valószínűleg továbbra is alfa, esetleg már béta állapotban lesz). A kombó csomag tartalmaz egy kezdőhajót, amit a csomagban megvettél. Illetve lehet, hogy a SQ42 befejezésekor a sereg is ad "hálából" egy hajót. Volt róla szó, hogy ha a SQ42-t keményebb nehézségi fokozaton teljesíted, akkor a "jutalom" is nagyobb lesz, de konkrét infó erről nem hangzott el, és már régen nem történt erről említés.
A SC PU-el kapcsolatban meg a régi terv az volt, hogy a "kész" a játék, ünnepélyesen kivégzik a bétát, és indul a PU tiszta lappal (tehát amit az alfa-bétában ingame pénzért (aUEC) vettél, azt nullázzák), akkor onnantól kezdve nem lehet USD / Euro-ért hajót venni. Csak arra marad lehetőség, hogy ingame pénzt (UEC) vegyél real money-ért, de ennek is lesz egy napi és a havi limitje. A játékbeli tevékenységekért (küldetések, kereskedés stb kapott UEC-ből, valamint az esetlegesen valódi pénzből vett UEC-ből vehetsz további hajókat. Ez volt a terv; ha változott, én nem hallottam róla.#42396: "hacsak nem adják mondjuk a legbóvlibb induló hajót a játékhoz," Szerintem pont ez lesz. Kapsz majd hozzá egy Aurora MR-t. Szerintem. A most 57 USD-s starter csomag (amelyben nincs benne a SQ42) is ezt, vagy a kicsit jobb Mustangot tartalmazza. Meglepne, ha a játékot később, a amegjelenés után megvásárlók nem kapnák meg u. ezt.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz PhilBrick #42407 üzenetére
Az hétszentség, hogy már az első fejezet végén megkapjuk a Star Ciziten rangot. Miért ne adhatnának hajót jutalomként? "Mostantól tartalékos állományban vagy, Joe; bármikor visszahívhatunk, addig is nesze, a segged alá ez a Gladius."
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Xerxész #42415 üzenetére
Figyi, elolvatad, amit az előbb írtam? A két játék qrvára eltérő lesz. Az egyik a másiktól akár teljesen függetlenül is játszható lesz. A SQ42 igen sok rendszert felölelő, a vanduul űrbe is átruccanó full scale single player játék. Annak, hogy hány rendszer áll készen egy MMO játékra, nincs köze hozzá. Egy MMO-hoz nem elég, hogy fizikailag készen van egy rendszer, azt fel kell tölteni NPC-kkel, gazdasággal, missziókkal stb stb. Ezekre a SQ42-nek nincs szüksége.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Mielőtt bármihez kezdenél, talán nem árt ha elolvasod ezt.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz PhilBrick #42525 üzenetére
AC-ben próbáltad? Ott mennie kéne, nem? Ahogy Szőrös is írta, régen így volt. Ha nem jelenik meg a bérelt hajó az AC-ben sem, akkor a REC teljesen fölösleges és használhatatlan lenne - nem hiszem, hogy ezt akarnák. Szóval próbáld csak ki az Argo-t az Old Vanderval-on! Tényleg, mennyi a max. sebessége?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
válasz ThePoweR #42539 üzenetére
"Projectile szerű fény darabkát nem tudsz lőni." - De igen. Az összes lézer-ablációs technika, illetve a femtosecundumos lézerek már ma is így működnek. Illetve a megfelelően modulált lézernek bizony qnagy kinetikus energiája van. Pl. a modern istrumental petrological chamberek úgy néznek ki, hogy van egy növesztett gyémánt-egykristály cilinder, ebben van a vizsgált anyag, és ezt a cilindert brutál lézerekkel lövik. Ez olyan nagy nyomást indukál a cilinderben, hogy az anyag kristályrácsa átalakul. Így vizsgálják, hogy pl. milyen kristályszerekezetűek lehetnek a szilikátok a földköpeny alsó részének nyomásviszonyai között. Vagy pl. a meteorbecsapódások hatásait is így lehet modellezni.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
Kaptam egy mail-t, hogy csináljak security update-et Multi-Factor Authentication-nal. A küldő elvileg stimmel, a cloudimperiumgames.com, viszont a link ahová mutat az némileg gyanús Kaptatok ilyet? Nekem jelszólopás szaga van, vagy már túlságosan paranoid vagyok?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz pgabor26 #42834 üzenetére
Ez egész jó. Kellően érdekes, korrupt, rothadt világ lesz ez az UEE. Az a Miles Eckhart féle küldetés is úgy végződött, ahogy... A rajzolás stílusa meg az '50-es éveket idézi.
Amúgy be lehet állítani harc közben ellenfél-prioritást a radaron? Ez jó ötlet lenne. Én mindig csak az aktuális fő-vanduul-ig pörgettem el, és rögzítettem a célpontot, de nem jöttem rá, hogy utána még több célpontot is meg lehetne adni, sorrendben.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Goblin12 #42907 üzenetére
Jó kérdés. Nem látunk bele CR fejébe, márpedig a cikk megerősítette azt amit eddig is tudtunk: mindent ő dönt el, minden rajta múlik. Ez egyszerre átok és áldás. Ha nem ilyen lenne a vezetési stílusa, akkor sosem jutottak volna idáig a "can't do it , it is impossible" hozzáállás miatt, amire a cikk is sok példát idéz. Viszont sokszor meg hónapokat veszítenek azzal, hogy nem lehet meggyőzni arról, hogy amit elképzelt, az nem működik, vagy ténylegesen megvalósíthatatlan, és ilyenkor félremegy az egész fejlesztés. Vagy a túlzott központosítás miatti félreértések és elbaltázott kommunikáció miatt, mint az Illfonic esetében is történt.
Rengeteg dolog ment félre és rengeteg muka, idő, pénz ment veszendőbe a fejlesztés során; ugyanakkor forradalamian új dolgokat másként végrehajatni nem lehetséges; próbálkozni, kísérletezni kell, nincs kitaposott út, nincsenek sablonok, nincs jól bevált, rutinból használható engine, és a munkaerőt is lehetőségeinek és képességeinek határáig kell hajszolni, hogy kilpéjenek a komfortzónából. Megértem mindezt, de ezzel együtt nem lehetett túl kellemes ott dolgozni. Bár a cikk azt sugallja, hogy az utóbbi idóben már viszonylag egyenesbe kerültek, kezdenek a dolgok bejáratódni, kialakultak a szerepek és munkamenetek és nem egy "vadlovat" ülnek meg. CR vezetési stílusa viszont megkerülhetetlen állandó a képletben.Mindenesere jó és alapos cikk, kritikai nézőponttal. Nem egy gyűlölködő hater zagyvaléka, végre. Amit talán hiányoltam, az a közösségek kialakulásának kérdése, egyrészt az elvakult hívők oldala, másrészt az elvakult gyűlölködők oldala. Sosem értettem, miért pont ez a project vált ki ilyen érzelmeket, és miért van annyi cinikus troll, vagy zsigerből gyűlölő, racionális érvekre érzéketlen acsargógép körülötte. Erre ez a cikk sem tér ki, nem ad magyarázatot.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz glovasi #42935 üzenetére
Az Issue Council-ba kb fél éve bekerült egyszer egy lelőhetetlen hajó, videofelvétel is volt az esetről. Gondolom - remélem - az bug volt.
Menthirist: Remélem a régi predikciós számításokon javítottak / javítanak, mert ezek anno elég érdekes esetek voltak Szokott még valaki versenyezni amúgy?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Sokimm #43312 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a dolog, nem egy autosave. Az LTI csak a hull-ra, azaz a hajótestre vonatkozik. Az extra felszerelésre (később vásárolt, módosított fegyverzet, pajzsok, áru, stb.) nem. Azokra is lehet majd biztosítást kötni, extra ingame pénzért. Sokféle biztosítás lesz, amelyek a különféle biztonsági kockázatú területekre vonatkoznak majd, a teljesen biztonságos UEE magterültettől a vanduul határvidékig, illetve a csak hull-ra vonatkozó alap biztosításoktól (mint amilyen az LTI) a full extrás, modifikációt és rakományt is biztsító cuccokig. Ezeknek nyilván erősen eltér majd az ára.. Azt nem tudjuk, hogy a csatatér rendszerekre váltható-e majd biztosítás; ha igen, akkor nyilván extrém drága (mindent ingame UEE kreditben (UEC) érts) lesz. A kalózoknak is lesz saját biztosítást nyújtó törvényen kívüli szervezetük, gondolom drágábban. Ha a hajód elvész, és van biztosításod, akkor is várnod kell majd valamennyi járékidőt, amíg megkapod a cserehajót. Minél nagyobb volt a hajó, ami elveszet, annál többet kell rá várni. Halál esetén a karaktered meghal, és egy Sokinm junior nevű karakter (vagy bárki más, akit "örökösként" kijelöltél, viszi tovább a játékot. Ő kapja meg a cserehajót is, ha volt biztosításod. De ha csak súlyosan megsérüllsz, akkor egy közeli rendszer kórházában tér majd magához az eredeti karaktered.
szerk. Mindenki egyszerre
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Menthirist #43403 üzenetére
A Frostbite is képes nagy pályákat kezelni. A DAI-ban a nyílt világ elég nagy volt. Persze nem egy SC méret, de gondolom azt is át lehetne írni 64 bitesre.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Menthirist #43413 üzenetére
Ez érdekes és hasznos volt (meg huncut és csuvi hsz-ei is), köszönöm.
Amikor eltűnök egy hsz után, az nem azért van, mert nem érdekel tovább a téma, hanem mert mostanában irgalmatlan sok melóm van, és csak estenként tudok benézni kicsit, mielőtt beesek az ágyba."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz vaakuum #43796 üzenetére
Szerintem igazad van. Korábban többször is említették, hogy a vanduul aratógépek válogatás nélkül mindent bedarálnak, az alapkőzetig csupaszítják le a bolygók felszínét. Egy fosztogató csoport miért hagyná akkor ott a fémeket, élelmiszert, egyéb felhasználható cuccot? Mire kellenek nekik az emberek? Eddig nem említették, hogy a vanduul tartana rabszolgákat; kinyírnak mindenkit, aki szembe jön.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz ttamashu #43800 üzenetére
Akkor kinyírhatták volna őket, és a holttesteket viszik el; sokkal egyszerűbb, nem kell felügyelni őket, kisebb a helyfoglalás is. De a jelentés csak egy vérnyomot említ, az sem származott halálos sérülésből. Nem, valami rejtély van itt.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz myckey #43977 üzenetére
Jah, ez a normál ár. Nem kell kapkodni, előbb-utóbb csak lesz valami akció. 2-3 évig még úgyis el-fejlesztgetik.
Én viszont szopóágra kerültem: a munkahely-váltás miatt költöznöm kell, és ahová megyek, ott nincs semmi épelméjű net. 120 Mb/s ért fizetek most 5600 Ft-ot; e helyett, ahová megyek ott a max. elérhető sávszél 15 Mb/s, 7800 Ft-ért. Ezekre atomot kéne dobni, vazze. Budapesttől 20 km-re 2005-ben elfogadható sebességű netet kínálnak aranyáron, és persze kizárólag egy szolgáltató érhető el a területen. A 15 Mb/s édeskevés lesz a SC-hez.
Volfram: Aha sejtettem, mert belül is látszanak a csillagok. Köszi, szépek!
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Jack@l #44001 üzenetére
Ha ennyire megutáltad, miért nem szabadulsz meg a csomagtól? Nem kötekedésből kérdezem; csak tényleg nem értem. Nekem is vannak fenntartásaim, főleg mivel a Kotakus cikk óta igen sok idő eltelt, és nem látszik, hogy bármi is pozitív irányba változott volna. Szóval én is inkább pesszimistává váltam, de ennyire nem vagyok negatív, mint te. Ha eleged van a várakozásból (amit valahol meg tudok érteni), akkor egyszerűen add el a redditen.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz 77.PX_Drebil #44066 üzenetére
Ha jobban képbe akarsz kerülni, miért csúszik, mit és miért baltáztak el CR-ék akkor erősen javaslom, hogy olvasd el ezeket a cikkeket:
Inside the Troubled Development of Star Citizen
What Happened to Star Marine, Star Citizen's Missing Module
What to Make of Star Citizen
Ezeket senki sem vádolhatja részrehajlással, a CIG-től teljesen független írások, ellenben sok jogos kritikát fogalmaznak meg. Azt hiszem a játékokos témájú újságírásban unkiális minőségű és részletességű cikkek. A csúszások miatti panaszok részben jogosak, mert tényleg soha nem tudják CR-ék tartani a beígért dátumokat. Ennek azonban nem az az oka, hogy inkompetensek, vagy elkokózzák a zsét, vagy direkt hazudoznak. Az sem igaz, hogy nem tartják be a szavukat, nem valósítják meg, amit ígértek. Megvalósítják, gyakran többet is, mint amit ígértek, csak éppen mindig hatalmas időbeni csúszással. Igen, ez rohadtul idegesítő, és egy idő után belefásul az ember. Hogy miért csúsznak állandóan, arról ez a három cikk igen jó képet ad: a választott motorral kapcsolatos hatalmas technikai problémákról és kihívásokról, valamint a szervezésbeli, cég- és folyamatszervezési, valamint a belső kommunikációs és minőségbiztosítási hibákról, amiket elkövettek.
Én megértem, ha valaki elveszíti a türelmét, sőt akár a hitét is a játékban. A kritikákat is megértem, ha normálisan vannak megfogalmazva (olyanra is van példa itt a topicban, csak sajnos kisebbségben). Amit viszont nem értek, az a rosszindulatú vádaskodás, vagy az alaptalan hülyeségek szajkózása (ezt most nem rád személyesen értem). Én is rohadtul meguntam a csúszásokat. Ezért elő sem vettem a játékot már majd' egy éve. Nektek is ezt ajánlom; egyszerűen feledkezzetek meg róla. Ha úgy gondoljátok, hogy felesleges pénznyelő volt, sosem valósul meg, hát kérjetek refundot, vagy adjátok el redditen. Ha ezt nem akarjátok, mert még reménykedtek, akkor meg legalább egy évre verjétek ki a fejetekből, hogy létezik. Jobbat nem tudok tanácsolni.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz cskamacska #46434 üzenetére
Ezek a csőtorkolati energiák, de a kinetikus energia a gyorsított tömegtől is függ:
E(k) = 1/2 m x V^2.
A számszeríj lövedék tömege pedig sokszorosa a golyóénak.
Ezzel együtt egy nehézgéppuska lövedékének kinetikus energiája nyilván sokkal nagyobb (kb 50 x nagyobb impulzus, viszont nem tudom a golyó / számszeríjlövedék tömeg hogyan aránylik egymáshoz), de azért a nehéz számszeríj sem hülyeség. A középkori páncélokat a középkori számszeríjak röhögve szétroncsolták.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz TESCO-Zsömle #47078 üzenetére
Parancsolj!
De mire a játék kijön, ugyanezt OLED-ben dobják utánad bagóért..."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz TESCO-Zsömle #47080 üzenetére
Húzzunk az OFF-ba mert jön Dren és a Banhammer...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Menthirist #47329 üzenetére
Ez a FOIP harc közben csak körbenézésre lesz jó, vagy megfelelő kamerával lehet vele irányítani a gimbalos fegyvereket is?
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Volfram42 #47353 üzenetére
Nagyon rég nem játszottam már, de a régen ez a rendszer nem volt valami hatékony - finoman fogalmazva. Bizonyos hajókkal (amelyek gyorsan fordultak) nem is volt érdemes használni, inkább rögzítettem a gimbalt. Ezért reménykedtem abban, hogy ez az új rendszer egyben a régit is tartlamazza, továbbfejleszti. Persze a szabad és egyszerű körülnézés lehetősege is sokat dob a játékon és a harcon.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz nortsen #47515 üzenetére
Dettó. Szerintem egyre többen érezzük ezt. Több mint egy éve bele sem néztem a játékba, már le is töröltem a gépről. A további mezőgazdasági munkás retina túlterheléses akcióik sem izgatnak már. A 3. 0 sem. Ha nem jön ki a SQ42 ésszerű időn belül, - mondjuk jövő év Karácsonyig - akkor ebből csomag eladás lesz.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest