Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Elnézve a videó mostani részét, itt az ideje még egy Idris sale-nek úgy nézem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na lássuk...
- A látvány elég jó. A karakterek sokféle minőségűek, pár fekete npc fickó nagyon brutál szintű minőség, más npc-k kevésbé. Mondjuk már észrevettem más játékoknál is, hogy a fekete fickókat valahogy könnyebb lemodellezniük mint a fehéreket, lehet azért, mert a világos bőrön sok dolog elúszhat, amit a sötét elfed.
- A Tier 0 npc-k (Colton, White) meglehetősen jól néznek ki, de ahol először lepadlóztam az White (Liam Cunningham, Davos) játéka, baromi szépen átjött a mocap. Szóval hiába oké hogy nem ezekből a teljesen felvett és megrendezett jelenetekből lesz a több, de azért nagyon szépen működött.
- Az npc-k némileg felkeltették az érdeklődésem. Ez nagy szó, általában meg sem akad rajtuk a szemem, most el tudom képzelni hogy párral beszélgessek.
- A rabok érdekes történetet vetítenek előre. Tetszettek
- A teljesítménytől viszont elkezdtem aggódni. Mármint eddig ezeket az akadásokat, lassulásokat főként a netkódnak tudtam be, de ez ugye single rész, ennek nem kell (elvileg) netkód, mégis hasonló beszaggatásokat és belassulásokat produkált. Simán kimondhatjuk, hogy az Idrisen szaladgálva bizony több helyen ugyanúgy 20 fps volt mint az Universe-ben.
- Az Idris elég jól néz ki, de azért ilyen sci-fi környezeteket nem annyira nagy varázslat összehozni.
- Kissé csíkosra karmoltam magam, amikor a fickó még véletlenül sem futott. Emiatt sok volt az üresjárat.
- Engem a videó meggyőzött, hogy ez az interakciós mód így ebben a formában nem fog működni, baromi körülményes és kényelmetlen. Meg kell valahogy oldaniuk hogy gyorsabban és természetesebb módon ki lehessen választani dolgokat. Ez különösen látható volt, amikor kivágta a rácsozatot a bolygófelszínen és le akarta tenni.
- Másik dolog ami nem tetszik, hogy a videón is látszik, hogy a UI a hajóban sokszor nem olvasható megfelelően. Ahogy mozog a hajó meg minden, valahogy olyan szinten összemosódnak a feliratok, hogy pl afterburner mellett a 0 már 8-nak tűnt és fordítva, stb.
- A hajó irányítása továbbra sem győzött meg, még mindig várnék egy fokkal "repülősebb" mozgást, mégha űrben is vagyunk, mert így pikk-pakk meg tudunk fordulni 0 sebességnél is, és nálam ez azért eléggé immersion breaker, mégha várhatóan ez is a valóságosabb. Nem érzem így annyira hajónak a hajókat. Régebben ezt neveztük mozgó lövegtorony érzésnek.
- A roncsok, csillagködök, villámok, stb baromi jól néztek ki, de kicsit túl kis távban kezdenek bepoppolni. Elég sokszor feltűnt hogy dolgok hirtelen megjelentek előttünk, mert nem olyan túl nagy távolságban kezdik megjeleníteni a dolgokat vagy épp eltűntetni.
- A zene... na az hibátlan Most szerintem remekül követte a történéseket, és jól egészítette ki a látványt. Vagy legalábbis nem tűnt fel, úgy nézem véleményekből hogy sokaknak pont az ellenkezője volt az érzése, szóval lehet csak épp nem vettem észre.
- Visszatérve az NPC-khez, már a roncsokat fosztogató npc is rokonszenves volt, de Trejo gyorsan megvett Szóval ha ezt az utat követik, akkor fognak érdekelni az npc-k is.
- A hanghatások is nagyon jók voltak szerintem, különösen amikor átlebegett az Avengerhez.
Egyelőre ennyi...+1: nem tudom hogy mi nem volt felvehető már előre ebből. Azt hittem élőben akarják bemutatni mozgásban, de felvett volt. Szóval nem tudom miért kellett ezen csúsztatni.
+2: Thonk for President[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz SkyS1gn #49248 üzenetére
Nem leszaromDe
szerk: ez a Phased plasma rifle in the 40 watt range nekem nem mondott sokat, de mások vették a lapot
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #49257 üzenetére
Járművet próbáltál? Csak mert pl Cyclone-t vagy Ursa rovert speciel lehet upgrade-elni rá.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz kiskuplung #49400 üzenetére
Hát lehet driverből érsz a legtöbbet, mert ugyan volt javulás már a téren, de van akkora gpu headroom (értsd, úgysem használja ki teljesen a vga-dat, sokkal gyorsabban cpu limitbe futsz), hogy lehessen kísérletezgetni külső megoldásokkal is. Azt nem néztem, hogy hogy viszonyul manapság a játék a VFR-hez.
VR támogatás pedig a fagyasztóban (szvsz örökre amúgy, mivel nem tudom elképzelni hogy a jelenlegi animációs módszerrel és rendszerrel kompatibilis lenne. Elvégre nem szabad vr-ban a karakter szemén-nézésén babrálni, itt meg van bőséggel erre példa, már akár amikor pl felkelsz az ágyból. De ezt már mondtam évekkel ezelőtt )
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #49435 üzenetére
Igazat kell adnom abban SkyS1gn-nak, hogy azért ne felejtsék már el, hogy sok játékos azért nem most jött le a falvédőről. Nem kell előadni hogy lehet hogy azért kevés az fps-ed, mert kevés a page file-od mérete, vagy hogy esetleg a háttérben fut valami erőforrásigényes. Az én jelenlegi gépemen úgy van sokszor 10-20 fps, hogy dedikált ssd-n van (a page file is), garantáltan nem fut a háttérben semmi kemény, és a vga is csak vagy 30-35%-os terhelésen van. Ellenben az egyik magom levegőt sem kap, meg még egy másik dolgozik keményebben. Szóval a majdnem 25 éves pc-s pályafutásommal, a műszinfós diplomámmal és a 6 éves fejlesztői tapasztalatommal a hátam mögött mondom: nem a gépemben van a hiba, hanem a kliensben vagy a szerverben (vagy a kettő összjátékában)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Jack@l #49478 üzenetére
"16 gigával szétswappeli magát, mert 22 kellene neki és még kb sehol se tart (fullhd-ban star marine-ban is)"
Nem a ram a kevés. Az meg általános hogy a ram mellett mindenképp használni akar virtuális memóriát is a háttértáron, sok mai játék tesz így (Rise of the Tomb Raider, DOOM, stb). El sem indulnak vagy crash-elnek bizonyos beállítások mellett, ha 0-ra van véve a virtuális memória, és nem azért, mert amúgy elhasználnák a valósat (a közelében nincs a 16 giga ramom a telinek)"- 10-15 fps-el fut egy igen jó konfigon, már amikor 2 perc után nem száll el a PU"
Nálam valóban le tud ennyire esni az fps, de crashelni baromi rég nem crashelt már a játék nálam. Simán tudok órákat játszani, amennyiben hajlandó vagyok 10-25 fps között tenni ezt."- 30%-al "hajtja ki" a videkokártyát, évek óta (nincs cpu tüske, kb minden mag 50%-on dolgozik)"
Amikor legutóbb néztem, akkor még kőkeményen cpu limites volt, és mindig volt olyan mag, ami maxon ment, és ezzel akadályozta a jobb kihasználást. Tiszta szerveren a cpu sem teker maxon, és a játék is megvan 50-60 fps-en."-félpercenként beragadós eltünős átesős beragadós bugba botlik az ember"
Ahogy Tominál, alapvetően nálam sem szokott előfordulni ez a gond, vagy nem szoktam láni. Az hogy videókon vagy képeken rendszeresen mutogatnak ilyen eseteket redditen, nem sokat jelent, mert nem tudod hogy hány játékos hány óra játéka mellett hányszor is történt ilyen."-kiadták 1 hónap ptu után live-ra mikor tudták hogy tele van még mindig hibával (az utolsó ptu tele volt)"
Ezért én is mérges voltam, de lássuk be, igazuk van abban, hogy ha továbbra is a 3.0 csiszolgatását csinálják még pár hétig, akkor az első negyedéves release (amit próbálnak mostantól tartani) esélytelenné válik már az első percben. Illetve az is tény, hogy eleve két csoport van, az egyik csak akkor lett volna boldog, ha szuper állapotban adják ki, a másik pedig annyira játszani akart, hogy felőlük nem kellett hogy tökéletes legyen, csak jöjjön már ki, mert már így is baromi sokat csúsztak. De mondom, én is mérges voltam rájuk hogy ilyen gyorsan full ptu majd live lett, mert amikor legutóbb játszottam vele, még a közelében sem volt annak, amit jó szívvel kiadtam volna, pláne mivel ők is mondták hogy azért csúsztatják a 3.0 kiadását, mert jót akarnak kiadni. Viszont az ezekre történő válaszokban mindig bemutatnak pár grafikont, amiből látszik hogy azért több infó alapján döntenek (akár tetszik neked a döntés vagy sem), mint a mezei játékos, aki még mondjuk x időnként ránéz a redditre. Szóval játékos tízezrek dolgairól, átlag fps-éről, stb vannak statiksztikáik.Mindennki hallhatta, hogy én sem vagyok elégedett. De játszok addig mással, amíg ezzel nem tudok egy jóízűt. Ilyen egyszerű.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Jack@l #49487 üzenetére
Ha az lenne, fixen ugyanolyan szarul menne. De nem. Van amikor gyors, de még gyakrabban van amikor lassú. Ma már a játszható tempó szerintem 20-25 embernél is adott, csak probléma hogy az eddigi 24-ről kb 50+-ra emelték a szerver létszámot.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Most megnéztem, valóban nem megy maxon már egyik magom sem (4 core 8 thread), mind ilyen 45 és 85% között megy, ugyanakkor a gpu terhelés még mindig csak 30% körüli, még úgy is, hogy nem 2000+ MHz-en megy, csak 1500 körül. Cserébe 20-30 fps-em volt végig. Fel is idegesített, gyémántot vettem minden pénzemből, mondom elviszem Levskire, erre a légkörben valahogy úgy gondolta a Connie-m hogy most leszáll (lezuhan) nem robbant fel, nem fogyott el az üzemanyag, tudtam még a hasamon csúszni a földön, gázt adni meg hasonlók, de felszállni már nem volt képes.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #49509 üzenetére
Plusz nálam totál nem halnak az ellenfelek. Bucaneer-rel lőttem egy cutlass black-et, és konkrétan úgy 2 perc után sem volt hajlandó szétrobbanni, még a pajzsán se jutottam át (közben szétszedtek hátulról). Pedig a lövéseim 90%-a betalált.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz kiskuplung #49514 üzenetére
Egészen pontosan a 3.0 során debültált a delta patcher, és az ennek megfelelően szervezett játékfile-ok, amivel már lehetséges akár pártíz vagy párszáz megás patcheket is kiadni.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #49516 üzenetére
Azt hittem csak lenyomta a b-t, és várta hogy ugorjon. Mivel pontosan nem tudom mi mindennek kell egybeállnia azért, hogy elinduljon az ugróhajtómű (sebesség, mozgás, stb), így nem tűnt fel, hogy nem tudtam volna ugrani, vagy hogy erősen késleltetett lett volna. 15-20 secig mindenesetre nem tartott.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #49521 üzenetére
Nálam is eltűnt a régi, és meglett az új. Eleve új installer, új folder, új kliens.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #49568 üzenetére
Triple-multi facepalm
nortsen: pedig de, most, csak épp nem bitcoinon hanem valós dolláron
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Jack@l #49583 üzenetére
Jah ez most olyan, mint hogy 2014-ben is már azt mondták hogy pár hónapjuk van hátra a csődig?
#49592:
Jack marad Jack... infók nélkül vagy félinfókból levonni fals következtetéseket, amiket aztán egy hsz alatt le lehet csapni, annyira gyenge lábakon állnak
Az utazós videó meg durva... Ezekszerint tényleg ott vannak Bár azt is hozzá lehetne nézni, hogy quantum jumppal elmegyünk-e valami gázfelhő mellett, ami mellett amúgy normál térben nem (értsd, hogy a jelenlegi állapotban fake-elve van ugrás körül a könyezetben látott látvány, vagy sem). Ha majd kijön az a verzió, amiben benne lesznek a füstök és csillagködök, nem fognak kelleni, de most még lehet hogy elkell.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mai Kojimás cikkben a GSO-n Kojima a következőt mondta:
"A játékipar normál menetrendje szerint 3-5 évbe tellene egy játék fejlesztése, ha minden elő van készítve - szervezés, emberi erőforrások, játékrendszerek, grafikus motor, fejlesztői eszközök, és így tovább."Ez válasz a kérdésre, hogy miért nincs kész 5 év alatt egy játék, ahol a fentiek egyike sem állt rendelkezésre a kezdetekkor, ráadásul két játékról beszélünk.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz SkyS1gn #49640 üzenetére
Én ezt besorolnám a játékrendszerek kategóriába. Szóval a felsorolás elemei még mindig nem fixek és nincsenek készen, másoknak meg akkor 3-5 év, ha a felsorolás minden része már készen van.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Eniral #49670 üzenetére
Liudeius:
Refutation of CryTek's Claims
Claim: CIG was only given permission to make "the game" with CryEngine, selling SQ42 standalone is in violation of this.
Defense: The GLA defines "the game" as both "'Space Citizen' and its related space fighter game 'Squadron 42'", with a passage allowing for name changes (Space Citizen > Star Citizen).
Additionally, this term does not apply to any games made without CryEngine, and CryEngine is no longer used.Claim: CIG violated the GLA by switching from CryEngine to Lumberyard, they are only allowed to "exclusively" use CryEngine.
Defense: The GLA says they are given "exclusive rights to use CryEngine" and the right "to exclusively embed CryEngine in the game". The established legal meaning of this wording is that the right is given only to them (and those subcontracted within the terms), not that they are only allowed to use CryEngine.Claim: CIG is no longer displaying CryTek copyright notices in game, in violation of the GLA.
Defense: This obligation only applies if CIG is using CryEngine, which they are not.Claim: Ortwin was employed by CryTek prior to becoming CIG's attorney and co-founder so he had a conflict of interest when negotiating the contract.
Defense: Ortwin received a signed waiver from CryTek dismissing any conflict of interest.Claim: Confidential source code was shown on Bugsmashers and disclosed to FaceWare in violation of the GLA.
Defense: No defense provided, though FaceWare was after the switch to Lumberyard.Claim: CIG was required to provide any bugfixes they developed for CryEngine up until launch.
Defense: No defense provided.Additional Statements
The GLA prohibits either party from seeking any damages from one another "except for intentional acts or omissions or gross negligent acts".CIG, not RSI, is the signatory of the GLA, so CryTek committed a legal blunder by pursuing RSI rather than CIG in a number of claims.
CIG seeks to have the entire complaint dismissed with prejudice (barring any further related action) on the grounds that none of the complaints are sufficient.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #49671 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #49682 üzenetére
Hát a fő lényegek:
- cryengine exkluzivitás: a teljes kontextusból kiderül hogy arról szól, hogy a CIG exkluzív joggal rendelkezik hogy használhassa a motort, nem pedig exkluzívan azt KELL hogy használja.
- Freyermuth összeférhetetlensége (ő dolgozott a cryteknek is előtte, majd a CIG esetében már a túloldalról kötött szerződést): A Crytek írásba adta még akkor, hogy nem összeférthetetlenség, nem tekintik annak, engedélye van hogy így járjon el.
- csak egy játékra volt engedély: A GLA-ban világosan írva van, hogy a star (akkor még space) citizenről és a Sqadron 42-ről van szó, erre a kettőre terjed a licensz.Egyébként pedig a CIG kifizetett 1,85 millió eurót a teljes licenszért tokkal vonóval, ebből 600 millió volt a motor, 1,25 millió pedig a részesedési jog kivásárlása (tehát hogy az eladott darabok után ne kelljen tejelni a cryteknek, hanem 1,25 millióért le lett papírozva hogy nincs több követelése a darabszám után a cryteknek).
Ráadásul okozott károkról van szó, márpedig az nem igazán behatárolható, hisz lényegében a szerződésben is lemondtak erről. Márpedig még ha meg is van szegve a szerződés, amennyiben kár nem történt, úgy ügy sincs. Erre volt az USA-ban jópár precedens ügy.
Szóval kb arról szól az egész, hogy ki lettek majd 600 millió forintnyi euróért vásárolva crytekék, de most már keveslik. Pereskednek, tárgyalást akarnak kicsikarni, de amennyire perpill látható, az állítások fele nem állja meg a helyét, vagy egyenesen cáfolva van hivatalos dokumentumokkal, a másik fele pedig a motorváltás miatt vérzik el. Szóval a CIG beadta az "ellen-kérvényt" hogy a mellékelt cáfolatok és dokumentációk alapján (aminek a valódiságát amúgy ellenjegyezte egy állami ügyész is) vessék el a crytek jogi követeléseit tárgyalás nélkül, mert arra nincs szükség.
Most kb 14 munkanapja van a Cryteknek hogy reagáljon rá, és olyan érvekkel és tényekkel álljon elő, ami bizonyítja hogy a CIG állítása a hamis, illetve hogy meggyőzze a bíróságot hogy szükség van a tárgyalásra. Szóval a labda a Cryteknél pattog.
Ráadásul elég súlyos dolgokkal vádolták meg Freyermuth-ékat, amikről papír van hogy nem történtek meg, szóval ennek a rágalomnak is lehet még következménye a Crytek számára.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nálam a régebbi ssd-n (120GB) már 24TB írott mennyiség van, a wear leveling még mindig 82. Az újabb (játékoknak vett) ssd-n pedig 99 (2.9TB írás után, ezen van a fix swap is). Szóval ahogy mások is mondták, lehet egy évvel hamarabb kell így ssd-t váltanom, de a 120-ast így is 2013-ban vettem... most fogom majd a következőt venni (nem az elhasználódás, hanem a méret miatt). Jah és ráadásul TLC-sek, tehát hivatalosan kevesebbet is bírnak mint az MLC-sek.
Szóval normál használat mellett sem kell félni különösebben a túl hamar elhasználódástól, de ha valaki pl nem a rendszer ssd-n tartja a swap-et hanem egy másik ssd-jén, akkor meg aztán pláne.SkyS1gn #49694 : Szerintem ez a fajta számozás, aminél a 3.1-ben volt még a bányászat, a negyedévenkénti tervezett kiadás előtti számozás volt. Tehát papíron, elvileg most akarnak majd kiadni idén 3.1-et, 3.2-őt, 3.3-at, 3.4-et, és értelemszerűen nem azok lesznek mindben, mint amit anno még ígértek, amikor mondjuk évente max 1-2 release-t terveztek. Persze meglátjuk mennyi is lesz belőle így a végén.
VikMorroHun #49696: Ez attól függ, mikori kódverzióban lett fixelve a hiba és mekkora az érintettsége. Ugye onnantól hogy a CIG leforkolta a kód egy adott verzióját, tehát az akkori pillanattól kezdve a két kódbázis eltérő irányban, sebességben és arányban kezdett módosulni, így a hibajavítások átvitele az egyik irányból a másikba már komplikálttá vagy lehetetlenné válhat. A cryengine most 5.4-nél jár, a CIG pedig még a 3.6-ot (azt hiszem, de biztosan 3.x-et) forkolta le, ezt kezdte módosítani a saját igényeinek megfelelően. Ha akármelyikük is javított valami hibát mondjuk egy évvel később, már korán sem biztos, hogy azt át lehet emelni a másik kódbázisba, mert annyi minden megváltozhatott az adott kódkörnyezetben. Lehet hogy a CIG fixelt valamit, de ahhoz hogy a fix működjön, másik 20 dolognak is úgy kell lennie, ahogy a CIG-nél, ezt pedig a Crytek nem fogja átvenni. Ugyanez fordítva.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Új műsor: Calling All Devs
Picit nagyon megrendezett ahogy szokott, de legalább információk[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #49783 üzenetére
Most nem nagyon fogom még végignézni, mert más dolgom van, de itt majd valaki biztos összefoglalja
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Malibutomi #49812 üzenetére
Ne feltételezd hogy tényleg mindenki teljesen végiggondolta azokat a tanácsokat, amiket adtunk mindenkinek vásárlás előtt (nem feltétlen az itteniekre gondolok, de ettől még igaz lehet rájuk is)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #49822 üzenetére
" ahol minden csillag a skyboxon meglátogatható. "
És a végén mégis annyi a variáció, hogy van x féle állomás és kész, max a nevük más. Bocs, helyesbítek. Van 3 fajta fő állomás (Coriolis, Ocellus, Orbis), egy outpost és egy asteroid base, ezekre lehet leszállni. Az öt fajta. A játék mind a 400 milliárd rendszerének összes állomása ez az öt
Ugyanúgy leszállok, felszállok, megyek kiszednek, most piros bolygó van a jobb oldalamon, a múltkor kék volt Vagy kettőA 400 milliárd rendszer nem jelent ekkora igazi változatosságot
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz aerosmith #49839 üzenetére
Attól hogy mindig elmondja, szerintem akkor sem lesz vr support Nem számítok rá, mert nem látom hogy hogy lenne kompatibilis (és elviselhető) a jelenlegi animációs rendszerükkel a vr (hogy animáció közben átveszik a vezérlést a kamera felett, ez teljesen abszurd vr-ban)
Szóval szerintem ha lesz is benne, használhatatlan lesz. Ahogy amúgy sok vr-ra írt játékban is az.
Diopapa: nem azt mondtam hogy nem szép és nem lehet szép az E, amúgy én csípem is azt a játékot, de számomra nem nyújt semmit a 400 milliárd csillag léte, nem nyújt semmi előnyt a kevesebbhez képest, mert ha láttál 10-et, láttad mindet. Ezért nem érzem magam számára tartalomnak, és nem is érzem úgy, hogy elvesznék az univerzumban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #49844 üzenetére
Szerintem meg nem, mert ha ez a 0.05% miatt elszédülsz vagy rosszul leszel a következő 10 percre, akkor ott ette meg a fene (hidd el, tudom ).
"Szerintem pilóta fülkében használható lesz aztán annyi, FPS-ben nem hiszem."
És akkor majd le-fel kell venni?"Lehet eretnek gondolat, de az animációt nem lehetne véletlenül elhagyni?"
Technikailag nem hiszem hogy kivitelezhető lenne. Ugye nagy energiát fordítottak abba, hogy valós kamera mozgás legyen az ember szeménél (emlékezzünk amikor a csontvázzal együtt mozgott a kamera), ráadásul az UI többször ténylegesen eléd van vetítve, így nem lehet csak úgy kikapcsolgatni a fej és a kamera együtt mozgását (átütnéd a sisakot, stb stb stb. Szerintem ez eléggé kőbe vésett.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Hát káoszról én is bőven tudnék mesélni, pedig mi "csak" mobilappot fejlesztünk (igaz terméket, tehát új feature-ök berakása a tervezéstől a release-ig, több verzió hibajavítása, release-elési ütemtervek, megoldások, stb). Most is megterveztek elvileg mindent a product ownerek, azokon a csapatok (köztük a miénk is) átment egy high level becslési fázissal, hogy nagy vonalakban mennyira bonyolult az adott feladat, hogy lehet szétdarabolni kisebbekre, látunk-e valami akadályozó tényezőt vagy problémás részeket, amiken elvileg lehet hogy lehet segíteni kis áttervezéssel... Ezen végigment minden csapat, ebből végül készült egy függőségi fa, melyik feladatunknak milyen előkövetelményei vannak pl szerver oldalról, stb. Vagy két hónapig tartott csak a tervezés. Ehhez képest a tervek már az előző verzió release-e után dőltek, jöttek extra igények, változások, módosítások, a UX-es csapat mégis máshogy szeretne valamit (mondjuk ők mivel nem annyira rég alakultak, így nem sok beleszólásuk volt a tervezésbe még), jöttek a késlekedések, mert ha a szerver csúszik valamivel, mi is csúszunk, stb stb stb. Pikk-pakk ott tartunk, hogy még semmi sincs kész a tervekből, még backend oldalon sem végleges minden, de nekünk 1-2 sprint múlva el kellene kezdeni a hardeninget, tehát amikor már a kód kész, csak hibákat javítunk. Ráadásul volt olyan feature-ünk, amit még két verzióval ezelőtt akartunk volna csinálni, meg akkora volt betervezve, fejlesztettük is ősszel, de közben változtak a prioritások, valami fontosabb lett mindig, ráadásul nem is haladtunk annyira amennyire kellett volna, úgyhogy azon a téren novemberben stop lett hirdetve, és decemberben vettük elő a release után. Most már mondjuk benn van a kódban, de ez azt jelentette, hogy október helyett majdnem fél évvel később megy ki olyan release, amiben már benne van.
Előfordulnak az ilyenek egy komplex alkalmazásnál.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #49886 üzenetére
Egyáltalán minek elengedni? Ki kell próbálni mindent amit adnak, aztán ha még nem elég a 24/7-es szórakozáshoz, addig is van idő mást tolni Aztán majd megnézzük a következőt
A 3.0-val toltam pár órát, várom amikor végre lesz bőven fps, de leszarom, a nap 24 órája sem elég ahhoz, amit csinálni akarok, belefér hogy várjak Addig is pl jön a Kingdom Come: Deliverance, egy másik játék, aminek a megjelenését (feb 13) támogattam még elég korán. Szépen lassan érnek be a kickstarter befektetéseim
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz VikMorroHun #49992 üzenetére
Szintén nem vagyok túl jó fizikából, meg már régen is volt, de a gravitáció és a gyorsulás megkülönböztethetetlen. A földön állva 9.81 m/s^2 gyorsulás ér minket lefele, mert forog a föld, és mert a föld tömege görbíti a teret (einstein verziója a gravitációról). Tehát ha az űrben vagy, lebegsz, de ha elkezdesz gyorsulni, ugyanúgy hat rád g-erő, a mozgással ellentétes irányba. Emellett pedig a környező dolgok tömege is hat rád.
Ha pedig van g-erő, akkor lehet red-blackout.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Minden nap járok erre, de nem nagyon szólogatok hozzá ha valaki írt is valamit... Munka plusz vettem PS4 Pro-t, és most megy a The Last of Us Remastered meg az Uncharted 4... Jah meg pc-n a Final Fantasy 15, a Kingdom Come Deliverance...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz VikMorroHun #50074 üzenetére
Jó hát ezen kívül kell még a Heavy Rain, a Beyond Two Souls, a God of War... Majd az újabbak közül a Detroit, az új God of War, a Final Fantasy VII, a TLoU2...
Csak hirtelen az a pár exkluzív, ami érdekel... Ami cross platform, azt pc-re veszem.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #50076 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #50376 üzenetére
Itt is fog. Jön ha van min csámcsogni, de ennyi...
Amúgy nincs semmi meglepő, van több hajó, lehet nagyobb csomagot is kiadni. Ezt éppúgy alig fogják megvenni ahogy a nagyobbat is. A pénz meg iszonyatosan kellhet, lévén egy ilyen csomag 27 ezer dollár, elmegy mondjuk belőle öt, míg havonta kétmilliót keresnek még mindig. A bevételek szempontjából ez max valami kerekítésre jó.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #50379 üzenetére
Tudod ki hiányzott még? DS. Futólag ránéztem a twitterjére (ahonnan amúgy bannolva vagyok természetesne, mert ennyire szereti ha valaki nem ért vele egyet), a CIG már megint kifutott a pénzből, már megint csak 1 millió dollárja van, és dől össze. A tweet pikantériája hogy szinte pontosan ugyanezekkel a szavakkal, ugyanezt írta 2017 elején is Átfogalmazva pedig minden évben elmondja 2015 óta
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Emlékeztetőül, az összes steam early access játéknál is igaz, hogy a steam csak egy rövid ideig engedi refundolni a játékot, mindegy hogy mennyire early access. Van 14 napod vagy 2 játszott órád, ha bármelyikből kifutottál, már nem kapod vissza az árát, akkor sem ha másnap abbahagyják az early access játék fejlesztését. De ezt elfogadod amikor vásárolsz és elolvasod/elfogadod a policy-t (mert ugye elolvasod). Szóval ez teljesen független attól hogy mennyire van kész, mennyire van megjelenési dátum, stb stb stb.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Okos Otthon / Smart Home
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- iPhone topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- MG5 menetpróba
- Filmvilág
- További aktív témák...
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs