Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Diopapa #3887 üzenetére
hangárhoz még nem kell alpha, csak majd későbbiekhez:
Does my package need to indicate alpha access to be eligible for access to the Hangar?
Alpha access is not required for access to the Hangar however alpha access will be required for access to early versions of the dog fighting module which is scheduled as a later release.
What is the minimum package requirement to be able to access the Hangar?
The minimum package requirement would be the Digital Scout package. The Digital Scout can be purchased in the store for $30. Note that alpha access to the dog fighting module is not included in that particular package.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Infrared16
tag
-
addikt
válasz Diopapa #3909 üzenetére
sztem költözés miatt a login/update szerverekkel van valami.
vagy most derül ki, hogy tényleg egy nagy scam volt az egész és már a szervereket is eladták[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Djuree
félisten
válasz Diopapa #3919 üzenetére
költözni az bezzeg van idő, beszarok. szánalmas az egész már ami e körül a játék körül folyik...már csak röhögök rajta, külföldi fórumokon is kész vannak az emberek, ezek olyanok mint a politikusok, pont olyanok...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #3938 üzenetére
Régihez képest azért elég nagy előrelépés ez az új iroda.
Egyébként mmorpg.com is csinált CR interjút itten e van e.
Azért komoly amit a 2. részben a létszámról mond , elég nagyra hízik a végén ez a cég.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Diopapa #4118 üzenetére
Esztétikailag nekem is tettszik, de valahogy nem lenne jó érzés ilyen jel alatt hajózni. Számomra legalábbis. Önkényuralmi jelképet nem tartalmaz, jogilag támadhatatlan, de szerintem sok emberben keltene rossz érzéseket. Csak poénnak szántam, de részemről indulhat, ha akarjátok. Esztétikailag nekem amúgy az első madárforma, az a Dél-amerikai papagájféle tettszik a legjobban; valahogy olyan elegáns, könnyed. Könnyű róla a szabadságra, a szabad repülésre asszociálni. De úgy látom, egyedül vagyok ezzel, ti inkább karvaly-jelleműek vagytok.
.tnm: Igaz, ez is egy lehetőség. Gondolom nem kell elkapkodni, hátha másra is rájön még az ihlet.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Backspace
tag
válasz Diopapa #4148 üzenetére
Helyesbítek. Google van, gmail, google+ stb... nincs.
Egyébként most adtam be a jelentkezésemet egy pár hete a CryTek-hez, már túlvagyok a telefonos interjún. Mostmár csak drukkolni kell, hogy engem válasszanak! Egy álmom válna valóra, ha összejönne.
"Hát, látod túl sokat tétlenkedtél, már elfogyott a The Completionist csomag "
A fenébe, pedig ebbe a csomagba még egy 290x/Titant is bele tudtam volna alkudni.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz Diopapa #4161 üzenetére
bár egyelőre én se fűzök nagy reményeket a Mantle-hez, de a SC-t úgy fejlesztik. Mantle támogatással jelenik majd meg.
többször hangsúlyozták, az AMD is nyomja. 4-5 AAA húzócím biztosan így jön egy-másfél éven belül, és a SC az egyik. ennyit lehet most tudni.
aztán majd a tényleges tesztek eldöntik, mit ér az egész.
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4161 üzenetére
Szerintem meg CR és a Crytek sem hülye , nem véletlenül jelentették be a mantle supportot.
Bővebb hír nincs róla így megint csak találgathatunk , ennek megint semmi értelme.
Ami biztos hogy mostani béta driverben már lesz mantle support , amint BF4-hez jön pecs akkor már nagyjából körvonalazódni fog hogy mit is tud és tényleg olyan nagy jelentősége lesz e.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4166 üzenetére
- " A Cryenginet nem sok objektum kezelésére tervezték."
Mi a nem sok ? Azért pl a TERA ami még csak nem is CE3 engine-re épült elég jól futott rengeteg karakterrel is , CE3 ennél rosszabb lenne ?
-"8kmx8km-es a max map limit."
CR a karácsonyi streamben 20 km-es boxról beszélt DFM-el kapcsolatban . Esetleg nem az ingyenes editorban van ilyen korlátozás ?
-gravitáció passz
-PBR ja de azért csak beesett
-netkód : azért ez elég erősen függ a fejlesztő cégnél alkalmazott hálózati szakitól is.
lásd megint TERA ahol baromi jó volt és lásd MWO ahol gyk testütközést/borulást is ki kellett szedni és mind a mai napig nem tudták rendesen megcsinálni-" Nincsenek igazán profi elérhető cryengine expertek"
lehet , viszont van field support ami ezen sokat segíthet azért.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4176 üzenetére
Továbbra sem tudom ebből mi a nem sok ojjektum , mindenesetre Crysis 3-at játszva ez nekem nem tűnt fel. De CR is ilyen 100vs100-as lehetséges csatákról beszélt SC kapcsán . Ez csak elég nem ? Vagy a devek többet akarnak ?
8km-es map határról nem találtam infot , sőt konkrétan azt írták hogy elviekben nincs határ mert a map-ek összekapcsolhatóak.
Amit Te idéztél az a skálázás a távolságtól függően , no ez nem egyedi probléma bár ezt írják is .
War Thundernél is volt / van ez a gond ami leginkább FRB-n ( most már SM ) figyelhető meg.
Mondjuk az új dx11-es renderrel részben sikerült ezen javítani. De ott nekem is feltűnt hogy nem lineáris volt a gép kontúr kirajzolás hanem egyszer csak bamm nagyobb lett ahogy közelebb ért. Ebben a játékmódban meg elég fontos elem a vizuális azonosítás , gyk életed múlik azon hogy minél előbb tudd azonosítani a gépet ( barát vagy ellenség e ).Netkódot gyk mindenki magának ír , jobban lehet optimalizálni de ehhez tényleg baromi jó szaki kell.
Ennyi pízből már csak meg tudnak fizetni egyet.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4179 üzenetére
De ez a heightmap , még egyszer :heightmap
A nagy büdös űrben nem tudom erre mi szükség lenne.
Van erre vonatkozólag vmi dev post ?max a planetary pewpewnál van jelentősége szerintem.
Aztán lehet hogy baromira eldumálunk egymás mellett de mindegy , érdekes diskurzus.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4181 üzenetére
Mindegy hogy háromdé . A heightmap a domborzati térkép létrehozásához kell. Abból a max méret 8kmx8km de ez nem befolyásolja a map max méretét csak macera így kitölteni egy pl 40kmx40km-es mapet.
Viszont nem tudom hogy ez minek kell egy spacesim-hez.
Az űr nagyrészt üres max pár ojjektum lehet benne ( asteroidák , állomások , roncsok ).
Ehhez minek a heightmap ?ja közben leesett : "terrain map size" szerintem Te ezt érted félre.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4185 üzenetére
Az a heightmap amit .tnm is írt , ezzel határozzák meg egy adott terület domborzati térképét ,
pl mint ez a kép.Ennek a max mérete 8kmx8km. Ha ennél nagyobb domborzati térképet akarnak akkor több ilyen heightmap-et kell összekapcsolni . Na ez macera mert ha nem figyelnek az illesztéseknél szép kis hézagok keletkezhetnek.
Viszont nem tudom hogy RSI-nél ezt mire akarják használni egy nagy üres kockában.
Lehet hogy van még más felhasználási módja is ezen kívül , ezért kérdeztem hogy van e konkrét dev post erről mert kíváncsi vagyok mit kezdenek vele .
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4189 üzenetére
Itt is azt írják amit mondtam , hiába 8x8 km a level max méret ezek összekapcsolhatóak tehát ennél lehet nagyobb.
Egyiknek vége jön a másik és még csak észre sem veszed hogy történt valami.szerk : "észre sem veszed hogy történt valami"
Optimális esetben.
Anno cimborákat sokat nyomtak a Vanguard-ot bármennyire is irdatlan bugos volt.
Az UE 2.5-t használt ahol szintén van max level méret és abból rakták össze a töltés nélküli nyitott világot.
A bibi csak akkor volt amikor az egyik ilyen level-ből átléptél a másikba...jobb esetben csak vmelyik buffod esett le , rosszabb esetben vhol egész máshol kötöttél ki , sokszor a map alatt kalimpálva zuhanva a semmibe
Aztán ezt javították szépen és akkor már tényleg nem lehetett észrevenni ezt a váltást.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #4193 üzenetére
A kialakított játéktéren belül ( pl DFM 20km-es kocka ) nem lehet ilyen.
Na az viszont jó kérdés hogy mi van ha ennek eléred a határát és "kilépsz" onnét.
Vagy az lesz mint EVE grid amit írtál és az kicsit sux , vagy vmi más technikát használnak ami automatikusan "alád" som egy üres spacebox-ot.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
addikt
válasz Diopapa #4227 üzenetére
úgy értem, hogy tökmindegy, hogy hogyan áll, mert ha megbeszéljük, hogy minden hónap első keddjén role play-ben toljuk, a többi napon meg nem, akkor azt csináljuk és kész.
az a kapcsoló a publikus org-oknál érdekes, ahol egy jelentkezőnek fontos lehet, hogy mit várnak el tőle/mire kell számítania.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen