Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz hubai1979 #2533 üzenetére

    Itt az arányok a védelem-sebzésben rendben vannak. Ha nincs legalább egy gyenge exód, egy golyó simán kinyír bármiben is legyél :D . Viszont épp ezekkel a feladatokkal lehet szerzni egy csomó egyedi cuccot, ami aztán teszi a dolgát tovább. Viszont idegesít, hogy nincsen szinte semmi különbség egy elit mesterlövész puska és egy sima rohamkarabély között, mert a lövedékek ütőereje túl nagy és ettől megnő a fegyverek hatótávolsága is. Még a legolcsóbbaké is. Pedig annyi f@sza egyedi fegyvert össze lehet gyüjteni az ilyen kalandozásokkal, hogy csak. De ilyen formán egyelőre nem sok hasznuk. A páncélokkal az a helyzet, hogy először is a játékosnak "meztelenül" van egy sebzésálló képessége, mondjuk 3 golyó. Ez csökken a nehézségi szint növelésével. Viszont a páncél ezt ha nem tartja számon, akkor a páncél felvételekor csak a páncél védelme fog érvényesülni, a játékos "meztelen" képessége elvesz. Ezért történik meg, hogy az alap 3 golyó állóság helyett csak 2 marad, amit a páncél hoz magával. Igazság szerint itt 5 golyót kellene már kibirnia a játékosnak ahhoz, hogy a páncélnak haszna legyen és ne visszafele hasson. Mind azt hajtják, hogy a realitáshoz kell igazítani a játékot. Pld. a Miserysek is folyon ezt zengik. Csakhogy ez akkor is egy játék és lehetetlen a realitáshoz igazítani, mert milyen lenne ha az ellenfeleknek is elfogyna a lőszere? Nekik ugye végtelen lőszerük van, addig ölnek, míg meghalsz - nesze neked realitás :D Aztán odamész és találsz náluk 2-3 töltényt. A realitás már itt meghalt, ugyhogy a játék csak maradjon játék. Nem is volna gond ezzel az egy golyós halállal sem, ha a játék visszatöltési ideje nem lenne olyan hosszú, mint amilyen. Egy GTA-ban meg se kottyan a halál, mert ott seperc alatt vissza is vagy töltve, de itt több időt felvesz a visszatöltés, mint az összes játékidő, és ennek semmi értelme.

Új hozzászólás Aktív témák