Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axlfsi

    veterán

    válasz Gombinyó #55047 üzenetére

    Köszönjük az infókat! Ez egyébként ez a lehetőség választható itt, a MM-os vásárlásoknál is, ezt tudjuk?

    Én két éve, amikor az XF9005-ost vettem MM-ban, szintén kötöttem rá biztosítást, de egy féle volt, amit ott, akkor a MM kínált fel (most hirtelen nem tudom melyik biztosító, de egy MM partner)
    Esetleg a Sony oldalán kell beregisztrálni a terméket és OTT vásárolni további biztosítást?

    *** ALLY-t keresek *** ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

  • Technoman

    őstag

    válasz Gombinyó #55047 üzenetére

    + (mivel ez nekem sem volt világos, hátha a mai vásárolt garis világban másnak sem az) a bárhol hivatalosan vásárolt TV-re a Sony szalonban megkötheted a vásárlástól számítva 1 éven belül a garit (!) Ilyet egyetlen más vásárolt garinál nem lehet megcsinálni. Ez -ha tegnap jól értettem a srácot- történhet online is. Ez egyébként a most bomba akciós 55XH9077-es TV-nél 30K-t jelent. A biztosítós gariknál az avultatás valóban igaz, csereutalvány esetében pénz nincs vissza és csak típusazonos csere kérhető
    Az igazsághoz viszont az is hozzátartozik, hogy tegnap a Sony-s srác az mondta, hogy a töréskár már nem opció, mivel az utóbbi időben nagyon sokan visszaéltek vele (nem csodálkozom, magyarok vagyunk), így ezt kivették a biztosításból. Ebben az esetben a boltokban vásárolható gari többet nyújthat.

    kolosszus87
    Nem gondolkoztál a 65XH9505-ön, mert az viszont most hetvennel olcsóbb, mint a kisebb(!) ugyan abban az átmérőben.

    Egyébként ez az ár (250k 55XH90xx) a Mediától nagyon korrekt árazás, látom, hogy az Emag (gyerekes módon) még egy ezressel olcsóbban adja, de inkább venném az MM-től , mert az számomra biztosabb és hivatalosabb (voltak már érdekes "viszonteladói húzása" az Emagnak).

Új hozzászólás Aktív témák