Új hozzászólás Aktív témák
-
Yodamest
addikt
válasz BOBAKILL #243 üzenetére
Lehet a build hiánya is benne van, meg valahogy nem érzem, hogy erősödnék. A protéziseket próbáltam használni, de azokkal is úgy vagyok, hogy nem éreztem még egyiket sem effektívnek. A shuriken az jó a kutyák ellen, de kb ennyi. Tudom melyik kombóról beszélsz, az nekem nincs kifejlesztve. Én a monkos talent fán indultam legutóbb el, hogy ököllel meg lábbal oda tudjak csapni posture dmg-et csinálni, de a sima ellenfeleken kívül hadd ne mondjam, hogy teljesen hatástalan volt eddig.... Egyik fejlesztés sem volt még olyan, ami valóban erősítette volna a karakteremet. A kardos talent fán is szép csapkodós mozdulatok vannak, ismételten azt tudom mondani, hogy sima ellenfelek ellen jól tudnak jönni, de mini bossok, bossok ellen, kár is őket használni... Nyitom meg az abilityket, meg növelem a képzeletbeli posturemet, attack poweremet, de mégsem érzem, hogy progresselne a karakter. Eddigiekben szerettem, hogy kis farmolással, meg fejlesztgetéssel overpowered tudtam lenni a midgame-re.
[ Szerkesztve ]
-
#10186752
törölt tag
válasz BOBAKILL #243 üzenetére
Az egyik legkönnyebb boss amúgy. Nincs major spoiler, olvasd nyugodtan.
Lopakodj be oldalról mögéjük, és szedd el először a mobokat, hátulról, piros bogyós támadással. Ezt 2-3 kör alatt meg fogod tudni csinálni, ha riadóznak, fuss el, bújj el, és mindenki visszaáll a helyére. Amikor már csak az iszákos marad, akkor ugyanúgy először menj mögé, piros bogyós attack, majd utána már csak a ritmusérzékeden múlik. Nem gyors boss, jól kerülhető a két-három támadása, ami van. Pár perc és leszeded. -
#10186752
törölt tag
válasz BOBAKILL #255 üzenetére
Biztos, hogy mindent megnéztél, hogy csak 3 "vialod" van? Én a saját bőrömön tanultam meg tegnap sajnos, hogy kettőt otthagytam a pályákon, és 5 is lehetett volna. Szoptam is miatta rendesen.
Tartok tőle, hogy ebben nekem nem lesz sokadik végigjátszás, mint a DaS3-ban vagy a BB-ben. Pláne, ha itt is skálázódnak az ellenfelek. És mivel itt kvázi nincs fejlődés, lehet, hogy abból már nem fogok kérni.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz BOBAKILL #402 üzenetére
A skill pontok csak az elején jönnek gyorsan, mert egyre több exp kell a szintlépéshez. Szóval érdemes okosan osztani (főleg annak fényében, hogy összesen 5 skill tree lesz elérhető és van egy late game mechanika amivel skill pontokért lehet növelni az attack powert).
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz BOBAKILL #419 üzenetére
Nekem is nagyon fura volt elsőre, én is elég sokat játszottam a DS részekkel és a Niohval. De megéri tényleg gyakorolni a védekezést és a deflectet, mert iszonyat jó lesz a harc mikor belejössz. A harmadik boss
valami eszméletlen király volt, hogy folyamat ment a pengék összecsapódása és én jöttem ki győztesen. Sokkal nagyobb feeling volt nekem, mint legyőzni bármelyik bosst a DS-ben.Genichiro -
Yodamest
addikt
válasz BOBAKILL #438 üzenetére
Érdekes, de ettől a Sekirotól tisztára kedvet kaptam a DS szériát végigjátszani, fel is raktam tegnap a DS1 Remastert. A BB-ben a Ludwig holy bldade a DS-ekben meg rendszerint valami baszott nagy bunkó vagy kard volt a fegyverem, nagyon hiányzik itt, hogy ordas nagyokat rátudjak verni a bossokra. DS3-ban nemrég pl. atom felemelő érzés volt bemenni a Dancerhez +5-ös Vordt greathammerrel, ami fagyaszt is és kb 6 ütésből (charged heavy attack) staggerelve agyonverni. Én még hiszek azért abban, hogy én csinálok itt valamit rosszul és lehet többet is sebezni a bossokra.
-
Shadowguard
senior tag
válasz BOBAKILL #568 üzenetére
Bikával első nekifutásra én is így voltam, én videóban találtam rá gyors megoldást (1 perc). Lehet deflectelni a lerohanós támadását, akkor megszédül, hármat rácsapsz és megint messze futsz tőle. Ezt kell ismételgetni és el is dől.
Csak rá kell érezni a deflect pillanatára -
Yodamest
addikt
válasz BOBAKILL #616 üzenetére
Jöhet felőlem bármilyen game tőlük, ami hasonló, ezzel se lenne bajom úgy, csak túl van tolva. Most néztem Elajjaz persze szépen megöli, ahogy ő tolja úgy könnyűnek is tűnik, de hát ahhoz tökéletesen kell játszani, tökéletes parry kell mindenhol, tökéletes villám visszadobás stb. egyszer benézed, kiesel a ritmusból és véged is van. A demon of hatreddel még nem is harcoltam, még semminek így nem néztem utána a játék kapcsán, úgy voltam vele, előbb legyen befejezve, de hát az nem most lesz.... most ha az egész vasárnap délutánom erre a bossra áldoznám úgy érzem akkor sem lenne meg, mert ide már nem csak egy terv kell, nem annyi, hogy meg van a taktik mondjuk és kész, hanem hibátlanul kell parryzni nagyon sok alkalommal, ami nekem nem megy ilyen szinten.
-
-
sp8787
addikt
-
YAKEN
aktív tag
-
pomk
őstag
válasz BOBAKILL #731 üzenetére
Tegnap este megint küzdöttem vele 2 órát. Az első fázis már simán megy, de a másodikban sajnos még mindig elvérzek. Egyelőre elengedtem a témát, majd visszajövök.
Elindultam Gyoubu Oniwa irányába. Korábban első alkalommal nagyon gyorsan kivégzett, de most 2. próbálkozásra meglett. Szerintem erre haladok tovább, mert itt legalább van egy sikerélményem és nem ugyanazt a mozgássorozatot kell nyomnom 2 órán keresztül...Ha jól gondolom, egyébként is erre kéne haladni a sztori szerint,
mert a Lady irány az az álomvilág (múlt), ugye? -
atainprison
senior tag
válasz BOBAKILL #862 üzenetére
Tényleg lassú, de kb. ez az egyetlen combat art aminek van értelme, mert amellett, hogy megakasztja az ellenfél támadását még a saját posture-t is visszatölti elég rendesen. Általában én csak akkor használom mikor már magasan van a posture-öm és akkor ahelyett, hogy visszavonulnék a védekezéssel posture-t tölteni, inkább támadok az Ichimonjival. Mondjuk ezt használni csak most kezdtem el NG+2-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Kai_Rong
senior tag
válasz BOBAKILL #937 üzenetére
Szerintem a grafika a helyén van, én nem panaszkodom rám. A Soulsok közül csak a Demonnal és az első Dark Soulsszal játszottam, azért a maguk idejében bőven a piaci átlag alatt voltak a grafika tekintetében Illetve szerintem a Bloodborne se túl szép, most kezdtem el három hete, és nem voltam lenyűgözve. De tény, hogy az már egy 4 éves játék.
A zenék valóban underwhelmingek voltak. Mondjuk a NieR-t nem fair felhozni példaként, Yoko Taro játékai grafikában elmaradnak az aktuális trendektől, de zenében mindig magasan verik a mezőnyt.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar