Új hozzászólás Aktív témák
-
atainprison
senior tag
Elkezdtem a NG+-t, nagyon jó érzés volt szétszívatni az elején Genichirot .
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #614 üzenetére
Az utolsó bossról annyit, hogy kb. 4-5 try kellett hozzá mindenféle körbefutkosás, cheeselés meg a tököm tudja mi nélkül. Ki kell ismerni a bosst, ennyi. Az első három tryom arra ment rá, hogy megfigyeltem miket csinál és azokra, hogy a legjobb reagálni. Nem mondom, én is leizzadtam a végére, alig maradt hp töltőm. Itt egy 0 hites videó, mindenféle "cheese" nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #619 üzenetére
Dehát az általad leírt technikát használom . Támadok aztán "blockdance" (nyomogatom a védekezést és elég sokszor összejön a deflect). Pont ezért szívtam rengeteget a Demon of Hatred-en, mert ott ez nem működik.
Nekem ez a játék még mindig sokkal könnyebb, mint a Nioh, bár az nem Fromsoftware.[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
Most fedeztem fel egy igen könnyű technikát minden apparition típusú ellenféllel szemben (Headless, Shichimen Warrior, stb.). Ha megvan a fütyülős protézis fel kell fejleszteni a 3. verziójára (Malcontent) és minden olyan ellenfelet a leírás szerint kínozza. Konkrétan most próbáltam ki egy Headless ellen és folyamat le lehet vele stunnolni. Nagyon jó.
-
atainprison
senior tag
válasz cocobanana #625 üzenetére
Nincs fixen megszabva hova mikor menjél, szóval arra mész amerre akarsz, szerintem ez a legjobb tanács . A fő küldetésen kívül szerintem egyedül, ami fontos az az, hogy az egyes végkifejletekhez lehet extra dolgokat csinálni. Bocs, de azt nem írom le, mert elég hosszú. De itt egy link a különböző befejezésekhez, hogy melyikhez mit kell csinálni.
-
atainprison
senior tag
NG+ jóval könnyebb a rakás gyógyítós cuccal, skillel, protézisekkel stb. Pár óra alatt leöltem a lovast, a pillangós nyanyát és Genichirot rendes halál nélkül. Lehet az NG+ nem lesz 47 óra .
-
atainprison
senior tag
Egy kis lore érdekesség:
a Sculptorból lett a Demon of Hatred, most olvastam, nekem elkerülte a figyelmemet. Ha valakinek nem lenne elég nehéz a játék , két módon lehet nehezíteni:
- megkongatod a harangot az első Headless melletti járatból kivezető úton (nagyobb sebzést kapsz vitality-re és posture-re, viszont nagyobb lesz a drop rate a tárgyakra)
- ng+-on az elején mikor találkozol Kuroval, visszaadhatod neki a Charm-ját és akkor a sima védekezésnél is kapsz egy kis sebzést minden találat után (ezt még nem volt bátorságon kipróbálni, na majd egy későbbi NG+-ban )[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
Ez a traineres dolog, hogy működik? A gép játszik helyetted te meg csak nézed vagy mi? Régen én csak olyan trainer progikról hallottam, amik gombnyomásra pénzt, exp-t meg ilyesmit adtak.
Ha már előjött a PC téma a Digital Foundy PC-s változat elemzésében megemlíti a tesztelő, hogy a magas fps szám mellett sokkal könnyebnek tűnik deflectelni, meg úgy bármi hirtelen mozdulatra reagálni, mint konzolon. Nem tudom, hogy ez mennyire igaz, az tény, hogy modolva 100 fpssel elég élvezetes a játék .
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
OK, köszönöm a válaszokat, már mindent értek .
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #669 üzenetére
Persze, ez egyértelmű, hogy minden játéknál jobb élményt ad a magas fps szám, de igazán azoknál a játékoknál tudja nagyban befolyásolni a játékmenetet, ahol sok esetben kevés idő van a reagálásra (pl.: kompetitív fps, vagy jelen esetben a Sekiro). Egy "sima" kalandjátéknál pl.: Tomb Raidernél vagy egy körökre osztott stratégiai játéknál ez sokkal kevésbé számít.
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #683 üzenetére
Ha a játékok listája nincs leszűkítve a Fromsoftware játékokra, akkor nekem a Nioh igenis nehezebb volt (ráadásul úgy, hogy a legnehezebb fokozaton ki se próbáltam). Nem számoltam, de ezt kb. 30 próba után sikerült megütni.. Szerintem a Sekiro utolsó bossa a közelében sincs ennek nehézségben.
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #709 üzenetére
Nekem a démon volt a legnagyobb szívás a játékban. Ha meg szeretnéd kicsit könnyíteni a harcot vele, akkor használd a fütyölős protézis Malcontent fejlesztett változatát, azzal be tudod párszor stunnolni, illetve a pajzsos fejfedő tűz elleni fejlesztése is igen hasznos.
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #716 üzenetére
Van egy olyan trófea, hogy el kell érned a max. Vitality-t, szóval csak azok kellenek, amik prayer bead-et dobnak. Külön a minibossokra szerintem nincs trófea. Viszont van olyan boss, ami nem kötelező, de jár a leölésért trófea.
Yodamest: Nem csak miniboss dob prayert, szóval nem feltétlenül hagytál ki annyi minibosst.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz atainprison #717 üzenetére
Amúgy összesen 40 db prayer van a játékban, tehát 10 nyakláncot lehet összerakni (20 lesz a max Vitality).
Redcaster: vannak titkos átjárók a játékban, de nem túl sok (kb. 4-5 db).
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
NG+1 is letudva. Másodjára már jóval egyszerűbb volt, csak 17 óra kellett hozzá.
Demon of Hatred is meglett negyedik próbára.
Szerintem az utolsó boss nagyon jól ki van találva. Rohadt izgalmas, nehéznek tényleg nehéz, de egyáltalán nem a lehetetlen kategória. Harmadikra meglett. -
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #799 üzenetére
A 4 befejezésből 3-nak a brutál endboss a vége .
BOBAKILL: a papírsárkányos cucc, csak az egyik befejezéshez kell. Nem nagyon van arra új terület. Szóval más irányban kellene keresgélni. A harangnál nem lehet továbbmenni, ott csak a harang van és ennyi. Mondjuk nem tudom, hogy azon a területen, hogy lehet elakadni, elég lineáris.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #802 üzenetére
Mikor a tetőn találkozol Owl-lal (ahol Genichiro ellen küzdöttél Ashina Castleben), azt a választ add, hogy otthagyod Kuro-t, azaz az Owl mellé állsz. Azért szólok, mert ezzel a befejezéssel jópár miniboss kimarad plusz egy teljesen új terület (tehát jóval hamarabb véget ér a játék, mint a másik három befejezésnél). [ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz cocobanana #844 üzenetére
Még mindig sokan nem értik azt, hogy nem a sebzés a lényeg, hanem, hogy minél előbb átüsd a posture-t. Egyszerűen gyakorolni kell a deflectet. Folyamat támadni és deflectelni. Én is csak akkor vonulok egy kicsit vissza, mikor lemegy a hp-m. Amint feltöltöttem már megyek is ütni tovább. Itt az NG+1-es killem, az összes fázisban még egy csomó élete van mikor áttöröm a posture-t. Egyáltalán nem olyan nehéz, mint ahogy sokan beállítják.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
Van nehány boss, ami úgy van megtervezve, hogy nagyon nehéz előbb leütni a posture-t, mint az életét (pl: Demon of Hatred, Chained Ogre, Headless, Guardian Ape, stb.), de a többségnek jóval előbb le lehet ütni a posture-t, mint az életet és arra érdemes rámenni.
Ulthanito: spirit cuccot a shadowrush csak akkor használ, mikor szúrás után a magasba ugrik a karakter, szóval a shadowrush spirit cucc nélkül is lehet használni, csak akkor nem ugrasz az ellenfélre szúrás után.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
Arról is van egy videóm . Mondjuk nekem még mindig a Demon of Hatred volt a legnehezebb.
-
atainprison
senior tag
válasz Mr_no_Name #866 üzenetére
Ja, biztos a játék a szar, nem te vagy béna . No offense.
-
atainprison
senior tag
válasz BOBAKILL #862 üzenetére
Tényleg lassú, de kb. ez az egyetlen combat art aminek van értelme, mert amellett, hogy megakasztja az ellenfél támadását még a saját posture-t is visszatölti elég rendesen. Általában én csak akkor használom mikor már magasan van a posture-öm és akkor ahelyett, hogy visszavonulnék a védekezéssel posture-t tölteni, inkább támadok az Ichimonjival. Mondjuk ezt használni csak most kezdtem el NG+2-ben.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #873 üzenetére
Ha ő azt mondta megölhetetlen, akkor az úgy van. Ne vitatkozz! Te is és az a sok ember is, aki videót csinálta róla, mind csaltak. Ennyi .
Viccet félretéve, tényleg nem egy egyszerű boss, mert az emberek általában még a játék elején mennek neki, mikor még nem mennek az alap mechanikák. Első végigjátszásra én is szívtam ott egy 30-45 percet, de második végigjátszásra már elsőre meglett (pedig NG+-ban még nehezebb is), mert már kitanultam az alap dolgokat.
Ezeken meg még mindig jókat nevetek: "Pedig ennyiszer meg annyiszor végigtoltam így-úgy a DS összes részét, szóval übermegahardkór vagyok, ez mégsem megy, következésképp ez a játék szar." Arra sokan nem jönnek rá, hogy a harcrendszer köszönőviszonyban sincs a két sorozatban, szóval tökmindegy ki játszott a DS részekkel és ki nem. -
atainprison
senior tag
válasz Mr_no_Name #884 üzenetére
Nem írtad a Lady Butterflyról, hogy megölhetetlen? Javaslom olvasd vissza a 866. hsz-edet.
Az tény, hogy ezt már én tettem hozzá "Te is és az a sok ember is, aki videót csinálta róla, mind csaltak". Erről nem is állítottam, hogy te mondtad. Értelmezéssel vannak gondok...
Ebben a játékban is van igen keményen taktika, semmivel sincs kevesebb, mint a DS-ben, csak neked úgy tűnik ez még nem esett le. A DS-ben van egy csomó féle build ez tény, azonban egy végigjátszás során csak egy félére gyúrsz rá, hibába van egy rakás. Ebben a harcrendszer miatt nem lehet behozni több féle fegyvert, páncélt, statokat, itt nem ezen van a hangsúly. Szóval ezekre ne is várj, mert nem lesz. Az igaz, hogy a buildek hiánya miatt kevesebb az újrajátszási lehetőség, mint a DS-ekben, de ez csak azoknak gond, akik a DS-ben is 63 féle builddel végigjátszották. Személy szerint engem ez sosem vonzott, de tudom, hogy sokan vannak, akiknek ez bejön.
Én elhiszem, hogy ez a játék sok embernek túl nehéz és nincs türelme hozzá, több ilyen ismerősöm is van, akik emiatt kihagyják ezt a játékot, de ők férfiasan bevallják, hogy ez nem az ő világuk és nincs is ezzel semmi probléma. A szánalmas inkább az, amikor az emberek azért szarozzák a játékot, mert túl nehéz nekik és arra fogják, hogy nem működnek a gombok (ugye ez ismerős), bugos, stb. -
atainprison
senior tag
Na ma gyorsan végigszaladtam NG+2-n megcsinálva a Shura endinget. Hát nem mondom a "könnyebb" főboss se volt túl könnyű, kellett hozzá egy 5-6 próba mire lement, az utolsó tüzes fázisa az egy kicsit szívás. Az összes többi boss meglett elsőre, majd holnap töltök is fel pár videót.
BOBAKILL: még sosem használtam azt az itemet, de tippre csak azt a feléledést tölti vissza, amit killekkel lehet alapból, amihez restelni kell szerintem azt nem adja vissza.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz Kvelstadt #925 üzenetére
Egyik támadása elöl sem kell rohangálni. Mindegyik speciális támadása kivédhető egy dodge vagy ugrással. Egyébként én nem úgy ismerem a Fromsoftware játékait, ahol élethű bossok/küzdelmek vannak, szóval, ha csak sima vívás lenne az utolsó bossnál, nekem elég kiábrándító lenne.
-
atainprison
senior tag
válasz atainprison #918 üzenetére
NG+2 boss killek shura endinggel:
- lovas
- pillangó
- gyerekrabló
- albínó majom
- fejetlen
- korrupt pap
- gyengéd penge
- főkolompos -
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #934 üzenetére
Köszi, a shurriken dobálásnak sokszor nem volt értelme, csak azért csináltam, mert látni akartam mikor tudom leverni vele a levegőből és mikor nem. Az eddigi végigjátszásoknál nem használtam.
BOBAKILL: "more deflect, no dodge!" Ez az, amire sok videókat látva nagyon sokan nem jönnek rá. Összevissza ugrálnak és dodgeolnak, ahelyett, hogy folyamat támadni és deflectelni próbálnának. Ezért nem mennek le a bossok sok embernek (főleg az utolsó) és ezért kell órákat próbálkozniuk mire esetleg sikerül. Nekem Genichiro-nál esett ez le és onnantól csak ezt gyakoroltam és azóta egy boss sem szívat meg túlságosan.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
Harmadik végigjátszás után, ha nekem is össze kellene hasonlítanom a DS szériával (BB-vel nem tudom, mert azzal nem játszottam), akkor ezt mondanám:
- zene és a világ jobban tetszett a DS-ben (főleg DS3- ban)
- harcrendszer viszont egyértelműen sokkal jobban tetszik a Sekiro-ban és mivel a gameplay nagy részét a harc teszi ki, ezért nekem a Sekiro van a DS széria fölött (mondjuk nekem a DS2 az alapból a hulladék kategória, szóval inkább csak a DS1 és DS3, ami bejön).
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó! ID Cooling Forstflow 240g GPU hűtés (Foxpost az árban!)
- Eladó! Jonsbo TW6 360 ARGB cpu hűtő ( Foxpost az árban!)
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs