Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Sziasztok, 2 napja jött meg a Watch 3-asom. Szeretnék vele fizetni. Hogy tudom megoldani?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
válasz Balzak83 #200 üzenetére
Amit eddig kiderítettem, hogy Watch 3 esetén csak a Samsung Pay áll(na) rendelkezésre, amit a telefon segítségével kell az órára telepíteni, de a telón a Galaxy Wear programban nem látható a Samsung Pay telepítését kezdeményező opció. Jó eséllyel az a gond, hogy Magyarországon nem támogatott. De bakker, létezik, hogy a magyar piacon sok éve működő gigacég ezernyi eszközt magába foglaló ökoszsisztémája ellenére képtelen megoldani, hogy fizetni lehessen vele Magyarországon, míg a Google oprendszerével (Google Pay) és Apple eszközökkel megy minden faszán? Azért kérdezem, mert mivel még csak most érkezett meg az óra, és ez a hiányosság esélyesen dealbreaker és visszaküldöm. Az egyik legjobb rész pont a fizetés lenne nekem, mert futásoknál nem akarok se telót, se pénztárcát magammal vinni. No meg nagyon nehéz elhinnem, hogy pont a Samsungnak nincs megoldása erre itthon és remélem, hogy csak rosszul keresek.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Oké, mostanra teljesen kiábrándultam.
Mielőtt bárki venne Watch 3-at:
1. NEM, nem lehet Mo-n fizetni vele annak dacára, hogy hardveresen és szoftveresen is alkalmas lenne rá a készülék. Android alapú eszközök, Apple termékek mennek faszán, de az egyik piacvezető, a Samsung ezt képtelen volt megoldani idehaza.
2. A sleep trackingje defektes megjelenése óta. És ez annyira így van, hogy a kicsi és a nagy Watch 3-as is tökéletesen szar deep sleep-et trackel: részletesen. Nem csak szar, de a Samsung részéről feedback sincs az ügyben.
3. Ha youtube premium vagy music előfizető vagy, hiába van az órában eSIM, zenéket onnan nem tudsz streamelni, csak a csöppnyi memóriájába másolgatva a zenéidet, vagy Spotify-jon megy.Nekem kritikusan fontos lett volna mindegyik, és hiába szoktam alaposan utána járni a dolgoknak, ezzel az órávan nagyon csöcsre futottam.
Szerettem volna a Samsung magyarország élő chatjében tájékoztatást kapni a fenti témákban, ügyintézőig sem jutottam el. A browserben futott végtelenségig a chat és a kezdeti generál kérdéseken túljutva a bottal az ügyintéző már nem érkezett meg. Szóval support is nagyon faja. Samsung, ez a lendület nálam a vég kezdetét jelzi, pedig hűtőtől a sütőlapon át a telefonjaimig egy csomó termékem van tőlük, de asszem egyre kevesebb lesz. Skacok, bocs a rantért, de remélem a rinya mögött sok potenciális vásárló látja a hasznos információt is és legalább átgondolja, hogy tényleg ez kell-e neki.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Hát igen, konkrétan defektes a Watch3 nálad is. Egyszerűen elcseszi. Mindegyik. Deep sleepet senkinek nem mér rendesen és a többi is elmászik, amit én nem tudtam csekkolni, mert nincs más ilyen eszközöm, csak a netre támaszkodtam, de a fentebb linkelt fórum sajnos nagyon alapos okkal jött létre és fogyasztóvédelmi aggályokat vet fel.
Köszönöm, hogy megosztottad a képet. Ne higgy neki, nem annyit alszol mélyen, ez már biztos.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN, zsír új ZAGG Pro Stylus 2 érintőceruza, 2 év garanciával!
- ÚJ ÁR - Samsung Galaxy S24 Ultra Smart View Wallet gyári tok + 35 W PD power duo töltő (bontatlanok)
- Apple lightning dokkoló, szürke (Space Gray)
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT