Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz remington2 #682 üzenetére

    nézzükcsak, fejlesztői döntés részről (tehát nem bug):

    - hud... nem látszik, hogy vérzel rendesen
    - hudon nem látszik, hogy mekkora a staminád
    - faction wars... a trigger túl korán megy támadásra, hacsak nem futsz, akkor mire a helyre érsz, már általában késő... itt visszajutunk a stamina problémakörbe
    - stamina túl gyorsan fogy => mész, elfáradsz, megállsz, mész , elfáradsz...
    - néha eszméletlen távolságokra nem lehet eladni semmit...
    - faction nem populálja vissza a területeket pl mutánstámadás után => szóval egyszer kiirtják őket, aztán jön egyszem stalker, aki birja 15mpig, és nincsen guide, aki 4kmre lévő eladóhelyre visszavinne...
    - mutánstámadások túl erősek, gyakorlatilag 4-5 stalkert simán kivégez egy csapat boar
    - random mutánstámadások, jön egy csapat kutya, majd egy csapat boar, együtt, nem pedig egymást próbálják megenni... wtf, ők is területet foglalnak?
    - garbage közepén a gyárszerűség nem elfoglalható... ha nem vagy bandita, nem tudsz bemenni és kiirtani mindenkit.
    - garbage gyárkapu zárva, plussz egy kmes kitérő az pedig hatalmas, figyelembe véve a minimálstaminát
    - súlyhatár alacsony, főleg a stamina függvényében
    - kidobni a stalkert 20 katona közé, akik közül az egyiknek pkmje van... második pálya elején... ők obokanokkal és AKkal felfegyverezve, te meg vadászpuskával... mindezt a második pálya elején
    - játékos egyedül, ellenfelek többszörös túlerőben... és ha túlélnéd a támadást, néha a script 15mpn belül még egy szörnyhordát is a fejedrecsap
    - miközben a ládában turkálsz, duplaklikkre átváltasz fegyverre és nem átdobod... lőszert egyenként duplaklikkel átpakolni stashbe pár mp, áthúzással percek...
    - pár esetben eszméletlen újraszületése szörnyeknek/ellenfeleknek... kilövöd őket, fél perc és támadás, fél perc és megint támadás... anyátok
    - túlzottan lassú a karakter mozgása a stamina miatt...
    - 50ruért vesznek az ellenfelek fullos állapotú páncélt, már ahol... persze neked 20kért adnák el
    - szörnyek darabjait már nem lehet eladni, mert nem esik... ejjj
    - ellenfelek látnak a sötétben, ha egyvalaki meglát, mindenki meglát

    és még csak garbagenél vagyok... no comment. na és akkor a bugok:

    bugok:
    - AI nagyon rosszul (pár helyen katasztrofálisan rosszul van megírva). például katona elfut melletted, belefut a falba, és ottmarad... de láttam olyat is, hogy 15 katona álldogált együtt cordonnál a laktanya mellett, és nem reagáltak rám... illetve katona elfutott mellettem, majd masszivan a fal felé fordult, mikor meglőttem se reagált rá... gondolom végtelen ciklusba került, vagy valami egyéb rondaság történt vele. AI 45 méterről pontosan mellémdobta a háztetőre a gránátot. (15m magasra)... E? valszeg a célzási algoritmusuk túl lett egyszerűsítve, aminek következtében mindegyik mesterlövésznek minősül és tökéletesen talál fejre.
    - barátságos AI nem dobál gránátot
    - rádobok két gránátot ellenfeles egységekre, és jé, mindenki eltűnt... hullák sincsenek... semmi... wtf????
    - memory leak. nálam még csak kétszer dobott ki, valszeg akinek 2 giga memje van, az több ilyennel találkozik. garbage collector?;>
    - find quest_item_3... avagy a cuccok leírásának egyrésze egyszerűen hiányzik!
    - quest_log_3: zseniális, avagy a beszédek egyrésze se müxik.
    - fák egyrésze megfogja a golyót... avagy három levélen nem hatol át a páncéltörő... aham.
    - ellenfeleken teljesen random mennek a golyók (sérülésmodell érdekes)... és nem vérzenek, szokás szerint (ez tervezési is lehet, de akkor meg az AI nagymértékben csal effekt).
    - random kilépkedés, mindenféle konfigokon
    - egy magon fut => optimalizálni neki se álltak... bónusz, hogy emiatt 1280ban egyetlen processzor képes húzás nélkül futtatni akadás nélkül... és az a q9770es, 150 körüli áron.
    - hova tűnt a nap garbageon és cordonnál... swampnál még megvolt. DX10 módban mégiscsak nappal világos van... akkor viszont ez nem DX10, mert ott már működik az, hogy csak a nap, mint szuperfényforrás világít, és némi egyéb ambient fényekkel nem állítunk elő hasonló hatást...
    - árnyékok bugosak, adott esetben eszméletlenül ronda grafikai glitcheket csinálnak
    - ha frakció tagja vagyok, a saját frakcióhoz tartozó helyet miért foglaltathatom el az ellenfélnek?
    - durva hibák a fizikában... pl kutya nekiugrik bokornak előre, majd nyílegyenesen felemelkedik két méterig...

    ez alapján mondom, hogy amit kiadtak, az egy béta. ilyen szintű tervezési/programozási hibák egyszerűen nem mardhatnak bent egy rendes bétateszt után.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák