Új hozzászólás Aktív témák
-
bmwk1200s
őstag
Köszönöm! Na most kivégeztem a Hemul trilógiát és több kérdésem lett, mint amikre választ kerestem. Nem akarom lelőni a poénokat gondolva azokra, akik még nem olvasták el, de az tény, hogy teljesen más az, amit a játékok sztorija elmesél és más az, amit itt az író kitalált. Jó lenne, ha össze lehetne ezeket a történeteket egy egésszé fogni, mert így elég zavaros. Pl. hogy a Clear Sky parancsnok kezdetektől érintve lenne az O-tudat megalkotásában (ezt úgy látom sokan tényként kezelik, pedig ez egyáltalán nem világos így ebben a formában); hogy bűnözők hozták volna létre az O-tudat segítségével a Zónát, stb, stb. Ellentmondanak egymásnak ezek a történeket és ez elég frusztráló.
Semmit sem írok alá!
-
rétisün
veterán
válasz bmwk1200s #6451 üzenetére
valószínűleg az lehet ezeknek az ellentmondásoknak(?) az oka, hogy egy-egy mod egész külön sztorira épülhet, mint amik megjelennek könyvként, sőt jó eséllyel nem is nagyon van olyan mod, ami egy adott könyv alapján készült, vagy ha van is, az a könyv esetleg meg se jelent magyarul. ezekről talán SaGa tudna többet mondani, ő jobban képben van a fordítói munkássága miatt, és az orosz tudása miatt is.
ahogy régebben írta itt, vagy valamelyk másik stalker topikban, kint sokkal nagyobb stalker rajongói tábor van, legyen szó a könyvekről vagy a játékról, és sokkal több könyv is jelent meg már, mint amit itthon kiadtak.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
félisten
Sziasztok!
Tegnap kicsit elszöszöltem az SGM-es változatával, de a mocsári harmadik flash meghajtót most sem találtam még meg. Ugye az elsőt "ajándékba" kaptam, a másodikat megvettem az információkat áruló Rókától.
Lehetséges, hogy mégiscsak meg kell venni majd az összes infót Rókától és a csapostól is, hisz van olyan rejtekhely aminek a tartalma felől nem tudnak biztosat mondani.
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #6453 üzenetére
ilyen esetben célszerű (bár kicsit csalás) gyorsmentés, megveszed az infót, visszatöltöd, megnézed ott van-e a cucc, ahol mondták. ez persze olyan esetben nem működik, ahol csak azután lesz ott a cucc a rejtekhelyen, ha mondjuk kell az adot tárgy a sztorihoz, és csak akkor spawnolja oda a játék, amikor odaérsz a sztoriban, vagy már ténylegesen is szükség van rá a továbbjutáshoz.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz bmwk1200s #6451 üzenetére
Nem egészen. Nem bűnözők hozták létre a Zónát az O-Tudat segítségével, hanem maga az O-Tudat áll bűnözőkből. Az O-Tudat projekt létrehozói halálraítélt bűnözők tudatát kapcsolták össze és egy tudósét, akinek belülről kellett volna felügyelnie a kísérletet. Azért így kezdték, mert fogalmuk sem volt, nem hal-e bele mindenki azonnal a tudat összekapcsolásba. És nem, elsőre sikerült is és mivel a bűnözők voltak többségben, kinyírták a velük összekapcsolt tudóst (az ő helyére hívja a hologram Sztrelokot a játékban) és az ő összekapcsolt, törvényeket nem ismerő zavaros elméjük kivetítése a Zóna. A Zóna az alaptörténet (a ShoC) szerint valójában nem létezik, csak az emberek tudatába (a nooszférába, ami az emberi gondolatok, tudatok összessége) vetített „virtuális valóság”. Az számomra nem egészen világos, hogy ha a Zóna területén, az O-Tudat kivetítési hatósugarán belül tényleg úgy élik át az emberek a Zónát, ahogy, mitől tekintik létezőnek a Zónán kívül élők is. Hisz hozzájuk nem jut el a tudatkisugárzás (míg az O-Tudat hatalmába nem kerít néhány távközlési műholdat, amivel tovább tudja vinni a tudatsugárzást). Az én verzióm erre az, hogy a relikviák (valójában semmi speciális nincs bennük, közönséges fémdrabok) működnek kis teljesítményű antennaként és terítik az O-Tudat kivetítését a bolygón mindenfelé, ahová eljutnak. Ahhoz nem elég erős a sugárzásuk, hogy a Zónát kiterjesszék, de ahhoz igen, hogy a létezését kivetítsék. Nem tudom, mennyire érthető…
Az, hogy a Zóna az O-Tudat kivetített rémálma, nem a regények íróitól származik, hanem a ShoC történetét adó alap, a játék fejlesztőinek ötlete. A regények és modok készítői ezt cizellálják tovább, vagy csavarják ki valamennyire, kedvük szerint. Pl azzal, hogy van aki szerint igen, először valóban bűnözőkkel próbálkoztak, de mikor rájöttek, mekkora hatalom, felhagytak ezzel a gyakorlattal és csak kutatók és tudományosan képzett katonák lettek az O-Tudat tagjai. A Zóna meg azért ilyen, mert a titkos fegyverfejlesztések és a szuperkatona létrehozását célzó kísérletek ilyen eredményekkel zárultak. Félkészek, de halálosak.
Az egyes regények, modok története nem összefogható egybe, mert egy kicsit minden szerző Zónája eltér a többiekétől, mással magyarázzák a történteket, van akinél az O-Tudat csak legenda és a Zóna lényei sem mind a titkos katonai kutatások melléktermékei vagy félresikerült teremtményei, más a forrásuk. Még a Hemul trilógiában elmagyarázott keletkezési és működési mód áll legközelebb a ShoC történetéhez.
Vannak néhány kötetes, összefüggő minisorozatok a Zónáról szóló regények között, azok nagyjából egységesek de azok se mindig. Igyekszem a kiadóval úgy egyezkedni, hogy az ilyen, legalább részben egységes regényeket egy blokkban kezeljük, akkor is, ha az egyes részek orosz kiadása között más regények is kijöttek, mert így lehet nagyjából egységes a Zóna képe egy adott időszakban. Most, ha minden jól megy, egy hat kötetes ciklus jön, eredetileg ez sem volt teljesen összefüggő, de nemrég kijött a hatodik kötet, ami egységes lezárást ad az előző öt, csak lazán egymáshoz kapcsolódó történetnek.Lebegyev már a játékok szerint is tagja volt az O-Tudat projektnek. A CS frakció tagjai nem, csak Lebegyev és a segédje. Mivel az O-Tudat tudomást szerzett róla, hogy egy Sztrelok nevű sztalker a társaival rájött az O-Tudat létezésére, kiküldték Lebegyevet, hogy akadályozza meg Sztrelok eljutását a Szarkofághoz. Ezért fogadja fel a CS főszereplőjét, Heget. Azt nem tudják ki Szterlok, csak azt, hogy létezik és veszélyes.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
félisten
válasz rétisün #6454 üzenetére
Azt a megoldást inkább kihagyom, de véletlenül nem emlékszel rá, hol lehet a harmadik flash drive?
Jó persze utánanézhetek a Világhálón is valamerre, csak előnyben részesítettem az itteni sztalkereket.
A gond az, hogy már nem emlékszem rá így több esztendő elteltével. Annak idején minden infót megvettem, az a biztos, aztán csak előkerül valahonnan.
(#6455) SaGa59
Remélem, hogy később jó vezető váltotta Lebegyevet a Tiszta Égbolt frakcióban.
Avagy mindenki benne volt a buliban, vagy netán átverte a mocsári frakció tagjait?[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #6456 üzenetére
nem emlékszem sajnos, egyrészt mert jó régen játszottam (nem csak a moddal, meg stalkerrel, hanem úgy általában, Metro is várja hogy folytassam) másrészt így évekkel később keverem is a játszott modokat......
(#6455) SaGa59: köszi a magyarázatot, és persze várjuk az újabb regényfordítást remélem, megveszik majd annyian a könyveket, hogy nem hagyják félbe a 'sorozat' kiadását. rám számíthat a kiadó
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
félisten
válasz rétisün #6457 üzenetére
Na, itt találtam információkat a flash drive-okról.
Amennyiben jól értettem, mindkettőt sikeres küldetését adja a kereskedő és a harmadikat lehet megvásárolni.
Eszerint nekem az első és a harmadik van meg és a másodikat elbuktam?
Ezt lehet valahogy pótolni vagy már nem?
Megoldhatták volna akár egy újabb küldetés sikeres teljesítésével, mert akkor hihetetlen, hogy mennyire teljesítményfüggő dolog ez.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Dhampir #6456 üzenetére
A CS gyakorlatilag megsemmisült az akció során. Lebegyevék is elestek, az ő holttestük hever a Szarkofág alatti legmélyebb szinten az egyik oldalsó, oszlopokkal teli helyiségben. ott, ahol egy ládában némi felszerelést lehet találni a ShoC-t játszva.
A néhány CS túlélő elhagyta a Mocsarat és hol-itt, hol ott bukkan fel a különféle modokban. Tíznél többel sehol sem találkoztam.(#6458) Kinsiinoo
A harmadik Kalugin könyv idén ősszel (talán már szeptemberben) jön ki, azt már leadtam, az újabb minisorozat (vagy egy hatrészes, vagy egy kétrészes, de ha az utóbbi, annak az első kötete majd másfélszer olyan hosszú, mint az eddigi leghosszabb) első része jövő tavasszal esélyes.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Amúgy, ma hajnalban döbbentem rá, hogy az O-Tudat magyarul talán Ö-Tudat kéne legyen. Mire elkezdtem fordítgani, az O-Tudat már benne volt néhány magyarításban (igaz a C-Tudat is, az angol ShoC C-Concussiusness, azaz Common Concussiussness megnevezésébő, ami szimplán Közös Tudat), de ha ez öt évvel ezelőtt jut eszembe, a könyvekben nem veszem át ezt a nevet.
A projekt neve egy orosz „szójáték”, amit kicsit nehéz visszaadni magyarul. Láthatóan angolra se sikerült igazán átültetni a játékban.
A szoznanyije oroszul tudat, tudatosság, eszmélet. Az oszoznanyije meg felismerés, tudatosulás. A projekt neve pedig O-Szoznanyije. Ebből lett az O-Tudat. De lehetett volna inkább Ö-Tudat. Részben az öntudatból – amire próbálok is utalni az egyik fordításban, ahol oroszul megemlíti az egyik szereplő az o-szoznanyije projektet, a másik nem tudja miről van szó és visszakérdez: oszoznanyije? Nem, o kötőjel szoznanyije. Ezt valahogy úgy próbálom átemelni magyarra, hogy a visszakérdező azt kérdi: ontudat (mint aki rosszul hallotta a kifejezést), nem öntudat? Részben meg a projekt neve lehetne akár Összekapcsolt Tudat(ok) is, hisz tényleg arról szól. Több ember tudatát összekapcsolják, ezzel annyira felerősítik, hogy már képesek az erőműből nyerhető energia segítségével kisugározni az egyesült tudat gondolatait a nooszférába.
De ezzel már késtem öt évet, így továbbra is O-Tudat marad a könyvekben is. Nem szabad egy már ismert és elterjedt kifejezés helyére másikat tenni.Egyébként Lebegyev, Kalancsa és Szuszlov tagjai voltak a Csapatnak (Gruppa), akik a Nooszférát kutatták a Lezárt Zónában, 1991, a Szovjetunió széthullása után, illetve pszichológiai fegyvereket akartak létrehozni. A Csapat további tagjai: Klucsko (róla a ShoC egyik dokumentumában lehet olvasni), Dobrinyin, Kalugin (ő az X18 labor vezetője volt), továbbá a tagság várományosa volt Pjotr Sztrizs, az Agroprom Intézet vezetője. A tudategyesítési projekt eredeti célja az lett volna, hogy a nooszféra befolyásolásával átalakítsák az emberek gondolkodását, megszüntessék a háborúkat, a bűnözést és a korrupciót. Először 2006 március 4.-én próbálkoztak a tudategyesítéssel, de túl sok energia kellett a berendezéseknek, így egy nagy áramszüneten kívül semmire se jutottak. Egy hónappal később, 2006 április 12.-én megismételték a kísérletet. Az eredmény egy gigászi hasadás a nooszférán és a Zóna létrejötte. Az O-Tudatnak a nooszférára ható sugárzása egyébként elég látványos, az Erőmű „hátsó” részében a hatalmas gömbökből az ég felé tartó kék sugárnyalábok azok. A Csapat ekkor kettészakadt. Lebegyev, Kalancsa és Szuszlov megalapították a Tiszta Égbolt klánt, hogy segítsék a Nooszféra hasadékának befoltozását célzó kutatásaikat. Sztrelokot meg azért akarták elkapni, mert ha bejut az Erőműbe és megtalálja az O-Tudat laborját, fény derül az ő szerepükre is, amit mindenképp el akartak kerülni. Vagyis az eredeti céljaik talán még el is fogadhatók, de a megvalósítás módja és az, ahogy később megpróbálták a saját felelősségüket elfedni a történtekben, akár azon az áron is, hogy meggyilkoltatnak valakit, azonos szintre helyezi őket a monolitosokkal.
A Monolit (mármint a Kívánságteljesítő kristály) az O-Tudat által sugárzott illúzió, amit a saját titkaik védelmére alkottak. Valahányszor teljesít egy kívánságot, a Zóna öt kilométerrel kijjebb tolja határait. Arról senki sem számolt még be, hogy sikerült elérnie a Kívánságteljesítőt és a kívánsága tényleg teljesült, mert a Monolit a vágy beteljesítésével együtt kimossa a delikvens agyát. Az egyetlen, aki önmagaként, emberként tért vissza a Monolittól, a Mocsári Doktor. De a sztalkerek nem biztosak benne, hogy a Doktor valóban ember még mindig. A kívánság teljesülése mindig kissé kifacsarodott. Pl ha Szterelok azt kívánta tűnjön el a Zóna, szimplán megvakult. Számára tényleg eltűnt a Zóna.
A fentiek a „hivatalos” rajongói wikiből származó infók. Az írók saját értelmezéseket használnak, mindenkinek megvan a maga elképzelése a Zóna létrejöttének okára, a Monolit mibenlétére, a Zóna legendáinak (a Doktor, Megjelölt, a Feket Sztalker, Szemeckij) létezésére és kilétére…
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
GypsFulvus2
őstag
Üdv, Urak!
Egy kis segítség kéne, ha valaki még erre jár. Nemrég megvásároltam a 3 Stalker játékot a GOG-on, és az első részt már végig is vittem. Nagyon stabil volt, 40 óra alatt kétszer fagyott ki mindössze. Ezen fellelkesülve feltenném a Clear Sky-t is, amit anno nem tudtam a dobozos változatával végigjátszani, mert Pripyaty után kb. percenként omlott össze.
Egy dolog viszont már akkor is idegesített a játékban: hogy állandóan a frakcióháborús küldetések után kellett rohangálni, meg az azonnal respawnoló rosszfiúkat irtani, védeni a béna kacsa stalkereket stb..
Rémlik, hogy volt anno egy olyan mod, amivel végleg ki lehetett irtani egy frakciót, így megteremtve az áldott nyugalmat. Most viszont nem találom ezt, guglival sem (csak a The Fraction War-ra van találat, ami pont kiterjeszti ezt, szóval felejtős). Valaki tudná linkelni ezt a mod-ot, ha jól emlékszem, és tényleg van ilyen?"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
félisten
válasz GypsFulvus2 #6469 üzenetére
Clear Sky SGM:
-
GypsFulvus2
őstag
Áh mindegy - ez a játék nem akarja, hogy én végigjátsszam.
Az Agroprom pálya előtt igen jól futott, bár volt néhány megakadás - ilyen több másodperces szünetek, amikor azt hittem lefagyott, de aztán tovább futott. Emlékszem régen a lemezes verzióm ilyenkor fagyott ki, szóval ezzel csináltak valamit. Agropromnál azonban kifagyott amikor a banditák rohamozták a stalkereket és onnantól kezdve visszatöltésnél végtelen töltőképernyőt adott mindegyik mentésem visszatöltésénél. Tehát nem csak a a gyorsmentés visszatöltésénél, hanem a "rendes", több órával az előtti mentéseknél is. Mindig a szerver szinkronizálása fázisban fagyott le a betöltés. Gondoltam, akkor használjuk a GOG verify/repair funkcióját, ha már van. Lefuttattam, és onnantól kezdve már a játékot sem töltötte be. Jó, akkor a savegame-ek megtartása és teljes uninstall-reinstall. Ez is megvolt, de ekkor újra megállt a mentések betöltése a szerver-szinkronizálás fázisban. Itt feladtam, uninstall. Kár érte, mert sok szempontból élvezetesebb a játékmenete, mint a SoC-é.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
félisten
válasz GypsFulvus2 #6473 üzenetére
Ezek az akadozások előfordulnak (még a Call of Pripyatban is, főleg Janovban tapasztaltam kinti császkálásnál).
-
félisten
válasz GypsFulvus2 #6473 üzenetére
Még ami eszembe jutott a játékról. A szinkronizált magyar verziót a Sötét Völgyben található kereskedő miatt (Asotnak hívják) nem szabad kihagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Rony949
őstag
válasz GypsFulvus2 #6473 üzenetére
SRP fent volt?
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Dhampir #6479 üzenetére
Akkor jó Nem vagyunk egyformák. Én inkább ezzel a nyelvjárással játszom: [link].
Én ezt várom még magyarul, de ezt nagyon! Zseniális! [link], [link] és ezt nem kezdők szinkronizálják: [link].
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Rony949 #6477 üzenetére
Nem volt fenn. Nem vagyok jártas a Stalker játékok moddolásában. Anno végigvittem a SoC-ot és a CoP-ot egyszer, nagyon régen. Majd legközelebb, bár a nem mostanában lesz.
Dhampir: angolul toltam, de úgy is ült ez a poén, meg amikor ajánlgatja a csávó, hogy nézzek vissza a jövő héten, amikor olyan herb-ek jönnek hogy "higher than high" leszel tőle...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
shield
őstag
válasz GypsFulvus2 #6481 üzenetére
Én most toltam ki a SoC-t, csak a free play-t tolom még. Javasolták, hogy csak a ZRP-el játsszam, megfogadtam a tanácsot, egyetlenegy kifagyás vagy kidobás sem volt.
A CS-t is csak az SRP-el fogom tolni.
Szerintem tedd rá. SRP[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
válasz ' Tzs , #6485 üzenetére
Az SRP a CS-hoz van, a ZRP 1.09 XR3a pedig a SoC-hoz.
GypsFulvus2 persze hogy jó.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Rony949
őstag
válasz ' Tzs , #6485 üzenetére
Az SRP (Sky Reclamation Project) csak a Clear Sky-hoz jó. Eléggé ajánlott, főleg hogy ez a legbugosabb epizód a három játék közül. Ennek ellenére én kétszer is kijátszottam mindenféle mod nélkül, úgyhogy te szerintem csak simán beszoptad. Ez van, tényleg instabil játék.
A ZRP (Zone Reclamation Project) csak a Shadow of Chernobyl-hoz jó.
A Call of Pripyat gyakorlatilag a legstabilabb epizód. Nulla modot követel. Önmagában is teljesen jó.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Rony949 #6489 üzenetére
Mit szoptam be? Én is simán végig vittem mindenféle mod nélkül, megvettem a játékot is eredetiben. Én nem a sima CS-vel "szoptam be" hanem a Változás ideje moddal, de azzal nagyon. Viszont jó ötletet adtál! Ha felteszem CS+Mod+SRP lehet, hogy működne a dolog? (Ott ugyanis évek óta fennálló probléma, hogy a Pripyat pályáról egyszerűen nem lehet tovább menni, állandóan crash van.Egy embert tudok az egész fórumon aki végigvitte kilépkedés nélkül, az pedig SaGa.)
Mindenesetre köszi az infót![ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
SaGa59
őstag
válasz ' Tzs , #6490 üzenetére
Egy gyors kérdés: amikor ki akarsz jönni Pripjatyból azt egyedül teszed, vagy a megmentett stalker kiséretében? Lehet, hogy az a gondod, hogy egyedül akarsz eljönni? A stalkert az iskola melléképületében kell megmenteni talán sznorkoktól és kutyáktól és miután beszéltél vele, ő elvisz egyenesen a Bárba, nem kell kijáratot keresned.
Ha jól emlékszem…[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
' Tzs ,
senior tag
Köszönöm a válaszodat!
Nekem az rémlik, hogy a faszit megmentetem ott, ugye 3 kutya megtámadja azokat kiiktattam, irány a Bár. De! Én pripyatban már másodszor vagyok! Tehát már voltam azon a pályán amit nagyon nem szerettem ez a DarkSpace. (Előtte a térképész rejtett szobájába se tudtam még soha bejutni, mert kidob a játék. Kilépéskor lunacap.dll-re panaszkodik.)Most csoda történt 2 év kihagyás után, a pripyat elején lévő mentés most betöltődött (eddig soha egy pripyati mentés nem működött!), gyorsan csináltam pár képet, hátha így beugrik, hogy hol tarthatok. Mennék Szaharovhoz a mérési eredményekkel [kép] [kép] [kép] meg itt vannak a játékbeli beállítások is, hátha az nem kóser [kép] [kép] [kép].
Vajon ez az SRP segíthet a map betöltéseknél, meg hogy ne dobáljon ki? Utálom a pezsgőt, de eskü bontok egyet, ha ezt sikerül megoldaniRony949: ja az nem én voltam No problem.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
válasz ' Tzs , #6494 üzenetére
Csak nem hagy nyugton ez a dolog! Belenéztem a launcher.conf-ba:
[config]
AttachTo=$ExePath$\xrEngine.exe
SavesMask=*.sav
SVHideExt=.sav
SVScanMask=*.sav
MaxShowSaves=35
NoLauncher=0
FormCaption=ďđîĺęň Âđĺě˙ ďĺđĺěĺí v3.0
Params=
ShowConsole=0
InterceptMM=0Nem lehet, hogy a mentéseim száma meghaladja a 35-öt és ez a baja? A FormCaption értéke "érdekes", a Params-nál nincs érték, az nem gond?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
félisten
Reszketegnél kapható Cavinton is, habár lehet, hogy az lesz az utolsó emlékünk.
[ Szerkesztve ]
-
shield
őstag
válasz ' Tzs , #6495 üzenetére
Szerintem csak az utolsó 35 mentést mutatja a játékban. Nekem általában több száz mentésem van, szeretem ha bárhová vissza tudok nézni a játékban.
Szerintem semmi kirívó nincs a beállításaidban.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
' Tzs ,
senior tag
Nos közben más is azt mondta, hogy a mod készítői tudnak a pályaváltás problémáról, de szerintük az autosave visszatöltése megoldja a problémát. Hát nálam eddig sosem oldotta meg. Meg állítólag az ilyen pályaváltás probléma a CS modoknál van erősen jelen.
Azt hiszem mégis kénytelen leszek ennyi év után feladni ezt.Egy utolsó húzást még megpróbálok: [link] <-- itt az utolsó működő mentésem. Aki egyszer kedvet kap töltse be ezt, szerezze meg a különleges lámpát Szaharovnak és jusson ki Pripyat-ból akármelyik irányba! Majd ha sikerült, csináljon mentést és küldje el nekem!
Erről a modról van szó: [S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Время перемен [v3.0] (2014) RePack by SeregA-Lus]
Köszönöm!S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
' Tzs ,
senior tag
Felhívás!
Olyan ember kerestetik, aki ért a particle editor-hoz! Egy új mod van készülőben a Lost Alpha-hoz, amihez segítség kéne!"Egy olyan modon dolgozom, amely alapvetően a fotorealisztikus vegetációra épül, új modellekkel és 4K-s textúrákkal, amelyeket a saját növényfotóim alapján készítettem. A modnak fogok csinálni egy oldalt a moddb-n, de csak akkor, ha eléri a 90%-os készültségi szintet (jelenleg kb. 60%-on áll). Van egy ötletem, amit szeretnék megvalósítani, ám ehhez particle editort kellene használni, amihez viszont nem értek, mert nem használom az SDK-t, Blenderben fejlesztek. Ehhez kellene tehát segítség.
Jelenleg a Lost Alpha-hoz fejlesztem (főképpen az engine lehetőségei miatt) és eléggé lassú meló, mivel 24 pálya növényzetét kell teljesen újraalkotnom. De azért haladgatok... :)"Aki tud segíteni jelezze itt [link]!
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
Ezt a .db tömörítőt nem ártana belinkelni az összefoglalóba, hogy mindenki elérhesse. Ezzel a programmal ki lehet csomagolni bármelyik alapjáték vagy mod adatbázis állományait, de nem csak. Képes a visszatömörítésre is, és még sok mindenre. A program tömörítő részének indítása:
Még nem találkoztam olyan Stalker .db állománnyal, amelyiket ezzel ne tudtam volna kicsomagolni. Moddereknek, fordítóknak fölöttébb ajánlott eszköz!