-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23212 üzenetére
Hopp, most jöttem rá, hogy rossz felé keresgélek és titeket is félrevittelek.
Az egész bekezdés egyben értelmezendő és ott arról van szó, hogy nem most jár először a Zónában, ismeri elég jól. Igaz, az utóbbi pár hónapot a normális világban töltötte, de ettől még mindig tudja, hogy hogyan lehet a Zónában megélni, nem felejtette el.Lehet, hogy a legjobb erre:
Ugyan pár hónapot a Nagy Földön töltöttem, de ahogy mondani szokás: ez olyan, mint a biciklizés, ha egyszer belejössz, sosem felejted el.
Gyanítom ez a piás utalás az oroszoknál valami hasonló értelmű szólás lehet, csak kicsit durvább szokásokra utal...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23226 üzenetére
A CoP-ban nincsen karakter .dds-esek, máshogy van valahogy megoldva.
Azért érdeklődtem, mert ha valaki tudná akkor nem kellene vakon neki állni átnyálazni a sok fájlt.
Ha szerencsém van akkor ráakadok hamar arra a fájlra amiben lehet változtatni.
A párbeszédeknél jól jönne a nagyobb karakterek, nagy felbontás mellett elég kicsik tudnak lenni.
A kicsomagoláshoz használd a Totalcommandert, csak .dbx plugin kell hozzá. Simán kilehet másolni az állományokból ami kell és vissza is lehet másolni. Amikor a .db fájlt nem nyitja meg, akkor hozzá rendeled a programhoz (pl. .db7 vagy .db8) ekkor ikont is ad a fájlhoz és ezután az ilyen nevű fájlt már megfogja nyitni és látod is hogy melyik fájlnál van a TC ikon. Remélem azért érthető amit írtam.
IDE felraktam a TC-t és a plugint.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23233 üzenetére
Egy kicsit még játszottam a betűméretekkel, sikerült is produkálnom a méretnövelést, az alábbi módszerrel:
A már említett fonts.ltx-ben létrehoztam z ui_fonts_letterica18_russian mintájára létrehoztam az ui_fonts_letterica21_russian definíciót, ami alá beillesztettem az ui_fonts_arial_21-ben lévő defínicót.
A configs\ui\talk.ltx-ben és a configs\ui\talks_16.ltx-ben (a kettő között felbontásbeli eltérés van, de nem tudom megmondani, hogy fullHD-ben melyik az érvényes) lecseréltem a letterica18 fonthivatkozásokat letterica21-re és a beszélgetések paneljén a betűk sokkal nagyobbak lettek.Aztán megpróbáltam úgy, hogy az arial-t írom be ebbe a két ltx-be, de elszállt azzal a hibával, hogy nincs ilyen betűtípus. Arra nem tudtam rájönni, hogy a fonts.ltx-ben felsorolt betűk közül a nem letterica14_russian, letterica18_russian és graffiti22_russian stílusú megnevezésekkel definiált fontokra hogyan kell hivatkozni.
Aztán valamiért (azt nem sikerült kiderítenem miért) a korábban működő trükk sem jött be és elhasalt azzal, hogy a letterica21 nem létezik. Ekkor abbahagytam, ha van kedve valakinek kisérletezni vele, ebbben az irányban elindulhat.Mindenesetre ez a módja a méret változtatásnak és a két "talk" az, ami a beszélgetések paneljét állítja be.
Ja: és a configs könyvtár tartalma a CoP-ban a resources\configs.db-ben lakik, onnan lehet kibontani az eredeti fájlokat.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23258 üzenetére
A meloban bejott az oldal, itthon meg idotullepes miatt leall, na ennek annyi egyelore, marmint a Braznak.
Shield : epp most neztem meg a Smrter targylistajat, hat van benne par fegyver ami erdekel.Legalabbis az equip allomany sok fegyvert tartalmaz, kerdes, hogy minden benne van-e ?
UI : ezt a Brazt akkor mindenkepp meg kellene szereznem...de nem jon be a ruszki oldal, esetleg megprobalom a MODDB-n.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23351 üzenetére
Es hogyan kell trukkozni a boot.ini-vel ? Legalabbis a Stalker eseteben, ha neki is csak esetleg 2 gigat enged ?
Dhampir, amugy ugy emlekszem, hogy Te probaltad a jatekot Linux alatt, es minden siman ment.En is azt szeretnek majd rakni, csak ki kellene irkalnom a dolgaimat a vinyorol.
A Linux alapbol megismeri a jelenlegi 4 gigat + 1 gigas kartyat, vagy az sem tudja az egeszet kihasznalni ? -
#90933760
törölt tag
válasz SaGa59 #23361 üzenetére
Ezzel baszakodtam én is XP alatt, de akkor se volt jó a játék ugyanúgy out of memory hibákat dobott, ekkor váltottam át 64-es W7-re és megszűnt minden ilyen meg még lett végre DX11-em is. Cserébe egy csomó régi programom és eszközöm nem működik már, pl. a régi szkennerem se, se a régi telefonom, nincs rájuk 64 bites driver a 32-es meg nem jó... Régebben tartottam mellette XP-t dual boot de aztán hagytam a fenébe.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz SaGa59 #23429 üzenetére
szívesen segítek ilyen tesztelésekben, de sajnos egyelőre az AMK-t sem fejeztem be (pontosabban, ha nem adják a további mellékküldikat az NPC-k, akkor végül is végeztem, mert itt hagytak a helikopterek) utána a lost alphát szeretném elkezdeni
mindenesetre köszönöm a munkádat, letöltöm, aztán valamikor talán sorra kerül
(ja, a metro-t se ártana folytatni )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
xFreex
aktív tag
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23429 üzenetére
Köszi a munkád, ki fogom próbálni. Gondolom, hogy még fejlesztgetik és a hiányzó dolgokat megoldják.
A sima mod és a CoP-al összedolgozott is működik? Vagy nem próbáltad mindkettőt?A mappában levő két fájlról is kellene infó (gamedata.7z és item.7z). Emlékszem, hogy valamit javítgattál benne. Szerintem egybe lehetne gyúrni a fordítással és egy txt-be leírni mik is ezek.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23447 üzenetére
Felraktam a hunfiles 3. verziót. ma nem tudtam tovább javítani a szöveget (becsúszott egy kis ügyeleti meló), csak a textures\item mappát pakoltam bele, így ezzel már az előbbi hiba sem fog zavarni. Igaz, kettővel több fájl lesz a könyvtárban, de az nem akkora gond. Az item_c4.* fájlok nevével van a gond.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
válasz SaGa59 #23448 üzenetére
K]
* [x-ray]: economy: strings[11203 K], smem[13760 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 6261 objects are successfully saved
* Game hubai győző - Érkezés a kordonr.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalkercop\savedgames\hubai győző - Érkezés a kordonr.scop'FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : global_wnd
[error]Argument 1 : ui\game_tutorials.xmlstack trace:kordonban az állas után ez jön.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23448 üzenetére
Nekem is ua. hibaüzenet jön ki mint hubai1979-nek.
Kordonban amikor kiderül, hogy hamis a papír, leütnek és ekkor kilép.
A sima modot raktam fel a CoP 1602 Ru verzióra.* 6297 objects are successfully saved
* Game Shield - quicksave.scop is successfully saved to file 'user data\savedgames\shield - quicksave.scop'
* [win32]: free[1792300 K], reserved[176344 K], committed[2225596 K]
* [ D3D ]: textures[1381981 K]
* [x-ray]: crt heap[524552 K], process heap[8838 K], game lua[20802 K], render[7035 K]
* [x-ray]: economy: strings[11436 K], smem[175257 K]FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : global_wnd
[error]Argument 1 : ui\game_tutorials.xmlstack trace:
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23466 üzenetére
Megtaláltam, sajnos valahogy sikerült a fi csoport féle magyarításból felülírni ezt a fájlt. Fél-egy órán belül frissítem a mega-n a hunfiles-t, most összehasonlítgatom a fájlokat, nehogy még valahol ilyen gond legyen.
Jelentkezem amint kész.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23467 üzenetére
Ide felkerült az aktuális hunfiles (4-es).
A fent hiba javítva, meg még pár orosz szöveg lecserélve. A textura hiba is javítva.Rájöttem, mi okozta a bajt. A magyarításban az a fájl is benne van, de nem azonos a modban lévővel, és nincs benne fordítandó szöveg, így a magyarításé ragadt benne.
Biztos lesz még későbbi verzió is és remélem ilyen a játékot akadályozó hiba nincs már több.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23470 üzenetére
Köszönöm a javított fordítást! Mind a két verzióban kipróbálom (sima mod és a RePack by SeregA-val is).
Javítgatás és módosítgatás talán még félév múlva is lesz, legalább is magamból kiindulva, pl. BRAZ. .rétisün én ott abba hagytam az AMK-t, amikor le kellett volna menni a pincerendszerbe és ott állandóan kidobott. Majd 1x újra kezdem, mert már nem nagyon emlékszem rá.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23470 üzenetére
Már keresem az első filléreket. Ahogy kijöttem a zöldfülű faluból, az út jobb oldalán 3 stalker meg a katonák viaskodtak. Na itt mindjárt fel is szerelkeztem, 1 AK, 1 MP5 és egy sörétes meg a többi apró, mert a 3 stalkert kicsinálták.
Jól néz ki a grafika.
Még igen az elején vagyok, de tetszik a fordítás, jó a stílus. NAGY KÖSZÖNET ÉRTE!S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23470 üzenetére
Felkerült az az 5-ös hunfiles
Reményeim szerint ez lesz az utolsó, bár ha valaki talál hibát, nyugodtan jelezze egy PM-ben.Végigtoltam és kicsit túlbecsültem a játékidőt. Arénázás nélkül úgy 8-10 óra effektív idő, játékon belül 10 nap, de ebből másfelet átaludtam, mert vannak pontok, ahol ki kell várni egy bizonyos időpontot a folyatatáshoz. Persze addig lehet mással foglalkozni.
Érdemes pl a bárban amint beesel, beszélni a csapossal, majd rögtön utána (ébredés után) Borlanddal, akkor nem lesz üresjárat.Spoiler
Illetve még valami: a Csapos ad majd egy szervoruhát, aminek a tartósságát és a golyóállóságát kell amennyire csak lehet felhúzni, mert a kihalt városban nagy harakiri van, de alapvetően emberek és egy harci helikopter ellen...A Kordonban a bandita szálat nem játszottam ki, abban lehet, hiba, vagy félreértett, rosszul fordított szöveg.
Sajnos a lefordított szövegek kb 30%-a (pl az enciklopédia, vagy Husky PDA-ja) nem jelenik meg játék közben, pedig érdekes téma. Bár lehet, hogy Husky-t csak én nem találtam meg...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23483 üzenetére
Ja igen: vigyázat, az ócskásnál, mielőtt eladod a rossz fegyvereket, azokat, amit meg akarsz tartani, előbb pakold le az emeleten Sámán mellett a ládába, nehogy véletlenül a jót add oda nyolcadáron.
Abba a ládába nyugodtan lehet pakolászni, ahogy a Szidorovicsnál lévőbe is, meg a Bárban is van ilyen Személyes láda.Spoiler
Ja: Sámánnal szemben a polcon több doboznyi AK lőszer van. Érdemes betárolni, mert a skuló drága.Még annyit: a Kordon elhagyása előtt érdemes az 5-ösre cserélni a hunfilest, mert a Bárban és a Garbage-on is volt szövegváltozás a 4-es óta.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Telda
addikt
válasz SaGa59 #23491 üzenetére
Értem, csak az a baj hogy már két küldetést is elbuktam baromságok miatt.
Első a szafari, stalkereket kell elkísérni vadászni. Jöttek a katonák az úton, aztán kilőtték a stalkereket...
Akkor a másik, amit a géptelepen ad Sámán, hogy valakit kell követni. Megtámadják a mutánsok, ha beavatkozok sikertelen, ha nem, akkor megölik, szintén sikertelen. -
Telda
addikt
válasz SaGa59 #23505 üzenetére
1.07-es, te raktad ki. A torrent fájl.
FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : closecaption_9_shadow
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
válasz SaGa59 #23517 üzenetére
Nem baj jó ez így, már így is sokat segítettél!
Spoiler
Amikor visszamegyek leadni a 30000-et, mondja az ezredes hogy rosszalkodott a haverom ezért 40k kell.
Na most azt választottam, hogy csinálok neki pár küldetés.
A második küldetésben valami dezertőrt kell elkapni, de nem jelöli a térkép, csak annyit hogy kérdezősködjek a stalkerektől a Kordonban.
Farkass annyit mondott, hogy a géptelep felé ment. Viszont a géptelepen szinte senkivel nem tudok beszélni. -
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #23529 üzenetére
A szerszám készletekről: előrébb kérdeztem hol találhatóak. Szeretném felhasználni Kordonon vagy vigyem tovább másik pályára? Az a helyzet, hogy a banditák kinyírták a Tiszta Égboltos-t, én elvettem a PDA-t tőle, hülyefejjel oda adtam a szerelőnek Furgonnak a Gépállomáson kikódolásra. A jóember meg is csinálta és az infót felhasználva maga szakállára akciózott és ebbe bele halt, valaki megölte. A banditák fogságba ejtettek, így buktam 23 rongyot. Legalább fegyver fejlesztésbe öltem volna bele. Korábbi mentést fogok visszatölteni, korainak találtam Furgon halálát.
Lesz még benne ilyen, hogy kirabolnak?
Eddig nagyon jónak tartom a modot, ez hozott egy kis felüdülést a megszokott pályákra.Este majd rakok fel neked képmentéseket ahol vannak elírások. Most megyek gyorsan sokat aludni, hosszú volt a 24 óra.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23536 üzenetére
A HardCore javítások között ott van a menü átszabása (visszahozták egy korábbi verzió menüjét), emiatt biztosan van eltérés a magyarítás által érintett fájlokban másutt is...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
válasz SaGa59 #23543 üzenetére
Hát mester engem a grafikai része érdekelt nagyon de-hát ha ennyire el lett cseszve az egész.Ja teljesen egyet értek.nemelég hogy a rohadt kóbor kutyák körbe futkosnak még a fegyverek is mellé hordanak,na majd így nyírd ki őket.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen