Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #27483 üzenetére

    Na, én megoldottam bazeg: visszaállítottam a játékos hitpointját az eredetire, s így már teljesen élvezhető a játék. Ez az "one hit kill" miatt képtelenség volt megmenteni Ghostot, mert én még csak nem is láttam az épületet, amiben van, ő már ki is jött onnan és a monolitosok egyből leszedték. Minden oldalról megpróbáltam belopakodni, de képtelenség. A megoldás az, hogy le kell rohanni a monolitosokat, csakhogy ez nem volt lehetséges amíg egy lövés leterített, mert ott négyen is négy oldalról lőnek rád, és azt se látni honnan. Így most sikerült elterelni a figyelmüket, és Ghost kettőt le is szedett az ajtóból, mire én nekirohantam és visszalöktem az épületbe így saját maga hülyeségétől védve meg őt, a qrva anyját :D . Kaptam néhányat a faromba, de nem haltam meg legalább. Ettől arrafelé csak rosszabb lenne azzal az alacsony hitpointtal, mert most visszaküldtek az erőműbe és ott egy egész sereg monolitos vár rám :O . Nem is tudom mi lenne, ha minden katona úgy tudna célozni, mint ezek. Egy zseb lőszerrel világháborút lehetne nyerni :U . Realitás a tököm...

    Ja, amúgy aki nem tudja, a golyóérzékenységet itt kell módosítani:

    gamedata\configs\creatures\actor.ltx

    "health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.

Új hozzászólás Aktív témák