Új hozzászólás Aktív témák
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2026 üzenetére
Persze lehet billel is nyomulni, a kormányzást kell kevésbé érzékenyre állítani, a kormány filter beállításánál is lehet ügyködni, ne legyen annyira lineáris a görbe, de legegyszerűbb módja a finomításnak, ha az autó setupjánál a kormányelfordulási szöget lecsökkenti az ember az általa ítélt kellemesre!
Az RBR installálása után az 1-es és a 2-es hivatalos patch-et "kötelező" föltenni, nem tudok VGA-s zavarokról!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2035 üzenetére
Khhm. Jaa, háát, nem tudom, egy ízig-vérig szimulátornál... kell ilyesmivel foglalkozni?
Én igazából észrevettem ilyesmit, de hogy őszinte legyek, egy cseppet sem zavart a kellemes autózásban! Jaa, meg azért arról sem feledkezzünk meg, h. egy 2003-as játékról beszélünk! Lehet, h. az akkori fullos VGA-k esetében semmi ilyesmi nem volt tapasztalható!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2037 üzenetére
Passzolom, csak azt tudom javasolni problémamegoldásnak, h. ne foglalkozz vele!
Egyébként melyik pálya ez (jól látom, Verte?)? Megnézném, nálam is ilyen-e? Minden játéktípusnál jelentkezik? (Plugin, Quick Race)[ Szerkesztve ]
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2039 üzenetére
Nálam semmi...
Próbáld meg a játék install mappájából az RBR Startup exével indítani, ott állítgasd be a felbontást, stb. Ne feltétlenül az legyen a cél, h. minél magasabb, hanem h. milyen felbontáson tud a monitorod 100Hz körüli értéket. Ott lesznek finomállítási lehetőségek is, hátha sikeredik v.mi! Remélem, mert annak nem olyannak kellene lenni és tuti eltüntethető!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2047 üzenetére
Autó: persze, h. nem mindegy! Igaz, mindegyiknek megvan a maga szépsége, de van, amelyik elég sok idegességet tud okozni: pl.: azt hiszem, tavaly előtti Magyar OB-n mentem A8 kategóriában az EVO VI-al, hááát, azt az időszakot szívesen törölném! Egy versenyen nem értem célba, realistic sérülésnél annyira sérülékeny volt az az autó, h. néha a falnak tudtam volna menni: hó, kb. 5-el nekicsúsztam egy fának, motor off, aszfalt: visszafordítóban kicsit sok, segge lelóg, picit megkoccóltam egy fát, fék elszállt és ez csak 2 a jóból...
Nagy kedvencem a Citroen Xsara WRC 2006-os, most a DS3-al barátkozom, amikor kihagyok pár hetet, akkor visszaszokásképpen EVO IX, v. Fabia S2000. Hébe-hóba Lada VFTS, nagyot lehet vele ökörködni, csak ha lecsúszik az ember a pályáról, elég idegesítő a "butasága"!
Váltó nálam annyira nem befolyásoló tényező az "élvezkedésben", de persze nagyon fontos az időeredményt illetően!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2052 üzenetére
Akkor most meg hajrá ezerrel!
Azóta akad pár újdonság a gaméban, már nem is nagyon lehet sima RBR-nek nevezni a manapság használtat!
Sőőt, én külön játéknak sorolnám be a különböző online lehetőségeket.
Azonos alap, de teljesen más elvek, sőőt, érezhetően még a fizikák sem azonosak! Alapmotor igen, de érzésre mégsem!
Szóval van jó pár Richard Burns Rallynk!! Az, h. ez jó-e, vagy sem, mindenki döntse el!
Van pro és kontra...Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
-
goyo206
aktív tag
válasz zoltanz #2237 üzenetére
Ilyenről sajna nem tudok, de ha rövid pályákon megy (mint pl. kezdéskor elég gyakran a sulin), akkor bőven elegendő az a 3, versenyen pedig szerintem kifejezetten zavaró lehet, no nem, mintha én nem kukkantanék rá néha, de igazából annak hatására én nem szoktam javulni, max. hibázni a nagy igyekezet miatt!
Szellemautó "alapjáraton" van, ha engedélyezi pl.: quick race-ben, annak hatására tudja a "T" figyelni, h. hol marad ott, stb.Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
nagyúr
válasz zoltanz #2237 üzenetére
Ez nem lenne jó, mert az idő elvenné a figyelmét és nem oda koncentrálna, ahová kell.
Ezt jól le is írták már.
Ha gyorsulni akar az illető, akkor neten versenyezzen, meg tanulja jól meg a pályákat és menjen ész nélkül az illető. Én még mindíg nem érem be a nagyokat olyan pályán, amin szinte minden héten nyomok. Persze ők nap nap mint nap mennek rajtuk.
Igaz a vezetési stílus, a nézet, a beállítások mind fontos dolgok. Én pl. 540 fokon nyomom és aki kevesebben, mondjuk 270 fok, az ellene nem sok esélyem van, mert mire ő egy kicsit mozdít, nekem azt nagyobban kell megtennem. Igaz, hogy korrigálni sokkal könnyebb nagyobb fordulási szögön."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz zoltanz #2240 üzenetére
Hát nem, de ha valaki pontosan tudja mennyivel van elmaradva, akkor pedig le kell venni a szemét az útról.
Szerintem meg nem. Ha már végig érsz néhány tétversenyen, már azt nagy sikerélménynek fogod elkönyvelni. Ahhoz hogy a legjobb idő a tiedlegyen, hát elég sok mindenben jobbnak kell lenned, meg szerencsésnek.
Pl. ha a magyar pluginon mondjuk hotlapban az első tudsz lenne USA fraizer wells-en, akkor gratulálni fogok. 47. vagyok most 1:56.061-os idővel. A legjobb 1:52.
Amit mentem legjobb nekem az 1:55-volt. És még így is lassú vagyok, pedig ez volt a tanuló pályám.
Meg ehhez a játékhoz nem úgy fogsz leülni, hogy játszol 2 órát és szétabálsz mindnenkit, mint mondjuk a dirt3-ban. Ez itt nem fog menni."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz zoltanz #2242 üzenetére
Hát igen, valami ilyen biztos jobb lenne, de ott a magyar rbr oldal.
Azt nem tudom, hogy pl versenyen, mihez nézi az időt, hozzád, vagy aki a versenyen elindul és a legjobbhoz. Mert ha hozzád, akkor mindegy, hogy zöldben vagy, mert azt nem tudod, hogy a másik hogy megy.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mozgásban a 33 Immortals
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- EAFC 24
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...