-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krethx
aktív tag
válasz pászka #22777 üzenetére
Én is vettem CHK. (Nem nagy összegben.) Nem is az a gond hogy venni nem lehet. Hanem el sem lehet adni. (Eltünt ezzel a pénz is.) Máshol pedig még vehető. Én írtam az ügyfélszolgálatnak. Ha visszakapom el is adom.
Mac mini M1 16GB/512GB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22774 üzenetére
Sziasztok!
Lényegében ugyanez lenne az én kérdésem is.
Tavaly regisztráltam és kaptam kártyát. Az azonosító okmányom, amit megadtam neki, 2024-ben jár le. De azt kérik, hogy adjam meg újra, mert lejárt, vagy ha nem., akkor letiltják a kártyámat.
Miért kérnek olyan információkat, amelyek megvannak nekik és érvényesek?
Egyáltalán ez egy valós megkeresés a Revolut részéről?
Az applikációban most is van egy figyelmeztetés, hogy adathalászok próbálják megszerezni a felhasználók adatait. Lehet, hogy ez is csak egy próbálkozás? Hogyan tudnám ezt ellenőrizni?
Én is csak standard felhasználó vagyok, hogyan lehet a Revoluttal kapcsolatba lépni?Kérlek, segítsetek. Köszönöm!
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22791 üzenetére
Mondjuk, hiába klikkelek az új csevegés indítása ikonra, semmi nem történik, csak egy üzenet jön be, hogy némely pénzügyi transzfer lassabban történik meg a szokásosnál, de dolgoznak a problémán, és hamarosan megoldják.
Amikor kattintok arra, hogy értem, visszadob az előző oldalra, ahol indíthatnám az új csevegést, de elölről indul a kör a transzfer lassulós üzenettel.
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22801 üzenetére
Nem válaszolnak. :-(
Hivatkoznak az ügyfélszolgálat túlzsúfoltságára, javasolják a youtube fiókjukat és a fórumukat.
Így bukom a Revolut kártyámat, mert én nem küldöm el nekik újra az azonosító okmányomat, amíg legalább az nem biztos, hogy az e-mail üzenetek tőlük jönnek.
Hogy a bánatba ellenőrizhetem ezt más módon, ha nem rajtuk keresztül?
Azért az mégis csak gyanús/erősen furcsa, hogy alig több, mint 1 évvel a regisztráció után okmány azonosítást kérnek annak lejáratára hivatkozva, mindezt úgy, hogy a kérdéses okmány lejárat dátuma 2024.
Nehezen hihető, hogy ez így rendben van. -
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22811 üzenetére
Na, az éjszaka folyamán válaszoltak.
A lényeg, hogy az egyik "ügynök" ránézett a számlámra, minden rendben talált, szóval hagyjam figyelmen kívül az e-mail üzeneteket.Ez az a pont, ahol meg kellene nyugodjak, de azért ez így elég furcsa.
Megkérnek kétszer is, hogy küldjek be új azonosító okmányt, mert a régi lejárt vagy változtak a jogszabályok.
Harmadik alkalommal megfenyegetnek, hogy korlátozzák vagy zárolják a kártyámat, ha nem küldöm az okmányt, mert nagyon kell nekik.
Aztán nagyjából 12 órás live agent hajkurászást követően valaki ránéz a számlámra, aztán jön a "ja, bocs, minden rendben, ne foglalkozzak az e-mailekkel" mondatú remek válasz.Próbáltam feszegetni a témát, de csak diplomatikus válaszokat lehet kisajtolni belőlük, például, hogy a rendszer generálja ezeket a leveleket (mégis mi a nyavalya alapján, ha ennyire rosszul dolgozik? ).
Valami nagyon félremehetett náluk, mert már a harmadik live agent erősíti meg, hogy a számlámmal minden rendben, és nincsen semmi dolgom.Mindenesetre lementettem a beszélgetéseimet, hátha nem ez a vége a sztorinak.
-
Okami68
csendes tag
válasz pászka #22843 üzenetére
A Fészen is ránéztem a Revolut profilra. Sokan vannak, akik ugyanerről panaszkodnak, hogy bár már többször feltöltötték az okmányukat, mégis jönnek a levelek.
Itt most is több társunk panaszkodik utalási gondokra, kereskedési zűrökre.
Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy valami alapvető rendszer probléma van náluk, amin most már legalább 1 hónapja - nekem akkor jött az első e-mail - próbálnak úrrá lenni. A jelek azt mutatják, hogy nem sok sikerrel.
Nem megnyugtató.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Parfüm topik
- Ukrajnai háború
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- iPhone topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen