Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
Ejj, nem tudsz mást tenni, mint kivárod amíg normál áron lesz DX11es kártya, és emberi áron, bár nV töketlenkedését elnézve ez messze lesz.
Itt a fórumon nem kérdezősködtél, mielőtt bevásároltál volna? -
Dany007
veterán
Dx11-es kártya tudtommal még csak az Ati 5xxx termékei. Amik irdatlan árakon mennek. Jóval magasabb áron, mint egy 4850-es.
-
Dr. Romano
veterán
Tesszeláció:
Nem tudom mitől lett életszerűbb számodra az, ami mindig is jelen volt a játékokban. Az egyenetlen felületeket eddig is megjeleníteték a játékmotorok csak "szoftveresen" (vagy ha csak "illúzió" kellett akkor bump és egyéb mapping) Most hogy itt ez hardverből megy max. a programozóknak (munkaidő) és a kód futásának sebességében jelenthet előny. Semmiféle + látványt nem ad, amit idáig ne lehetett volna nélküle előállítani.Egyébként a tesszeláció nem újkeletű találmány. Az ATi már a Radeon 8500-as sorozat idejében hozta be a köztudatban Truform néven (persze akkor nem volt ilyen mértékű és kevés játék támogatta).
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
Dany007
veterán
válasz Dr. Romano #3 üzenetére
Ez igaz, bár már az is nagy előny nekünk, hogy mindez gyorsabban megy végbe, kevesebb erőforrással.
Bár az is tény, hogy a látványtól sem lesz nagyobb orgazmusunk... -
mephi666
nagyúr
válasz Dr. Romano #3 üzenetére
már a 3dsmax 2.5-nél is volt ilyenre lehetőség, hogy szögletes felületeket nagyon szépen lekerekíthettél és kismillió poligonra feloszthattad... (korábbi verzió nem volt nálam) nem tudom mi volt az effekt neve... valami "smooth akármi", de fogta rendesen az akkori gépeket is... realtime-ban főleg... eddig is lehetett volna simán hasonlót alkalmazni játékokban, de anno már a q3-nál is bemutatták, hogy a görbe felületek számának növekedésével lineárisan nő a gépigény is...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Zolaash
aktív tag
válasz Dr. Romano #3 üzenetére
Egyszerűen sokkal jobb, szebb, tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés!
Rip and tear
-
olbaidhun
őstag
Fantasztikus dolog a grafika, fejlődik, manapság már "tesszellál" is stb. De játék közben ez milyen plusz élményt fog nekünk adni? Persze jó az, ha az ember half-life 3 játék közben leejti az állát, de az igazi lényeg még mindig a hangulaton és a sztorin van.. persze csak szerintem. Sokaknak fontosabb a grafika, de az igazi alkotók nélkül ez sem lesz soha kihasználva.. és jelenleg a blizzard-tól nem ismerek igazibb alkotót.. sajnos
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
dabadab
titán
válasz Dr. Romano #3 üzenetére
"Nem tudom mitől lett életszerűbb számodra az, ami mindig is jelen volt a játékokban."
Nem, nem volt jelen. Amire te gondolsz, az a bump mapping: a feluletrol ugy verodott vissza a feny, mint ha egyenetlen lett volna, de igazabol teljesen sik volt, ez latszott is, ha nem teljesen szembol nezted.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- DIGI Mobil
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Digitális detox a Nokiától
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...