Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DuplaZso

    aktív tag

    válasz fi:zi'k #12 üzenetére

    A reklámfotó megkomponálása, effektezése, kizárólag érzékekre ható mivolta, a divat-tyúk kinézete és "tekintete", a sablonos technikai paraméter, és 40 év tapasztalata. Egyáltalán az egész, ahogy meg van komponálva.
    Ez egy divatpicsáknak kitalált reklám, igen. Az érzékekre hat/érzéseket kelt , s - bár az indokokat tudjuk, de - mindenkinél (pláne a célcsoportnál !) kizárólag a birtoklási vágy felkeltésére alkalmas. Nehogy azt mondd, hogy nem ismered a reklámsablont: szívj te is malbórót, és te is olyan menő leszel, mint az, a képen látható lasszós, kalapos farmernadrágos lovas gyerek !

    Amíg nem hallottam a hangját, addig ez csak egy, a piacból szeletet kicsórni próbáló mezei tucattermék. És jó eséllyel utána is.
    Tudom én, hogy a Yamaha alapvetően jó cuccokat csinál, csakhogy... tudod... van az a pénz, amitől a hajad egyik fele neked is korpásodna. :)
    És biztos vagyok benne, hogy ez sem Japánban készül.

    Mellesleg ugyebár fogyasztói társadalomban élünk. Az érték már rég semmit nem számít, csak a profit.

Új hozzászólás Aktív témák