Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
nézd meg a routereden, hogy nincs-e valami szepraráció beállítva a különböző wifijei közt és esetleg a lan közt is. Nem guest hálózatra léptetted-e fel az egyik eszközt. vagy az egyik 2.4-es a másik 5GHz-es és szeparálva van valami beállítással.
A miboxon nézd meg a beállítások első sor jobb szélén a névjegynél, legalulra görgetve, hogy naprakész-e a rendszer. 1304 a jelenlegi legfrissebb. Ha nem az, akkor frissítés.
Nézd meg a cast app verzióját, hogy friss -e. 1.26.93139 a mostani.
Ha nem az, akkor a play storeban nézni, hogy frissítések vannak-e.Lehet próbálkozni a cast app resetelésével is, a beállíátsok appok-on belül a második sorban van valahol, ott le lehet resetelni az adatait. Box újraindítás után play storeból frissítések telepítése és próba újra. Ha a play store beragadt volna, akkor azt resetelni az előbbi helyen és aztán reboot, újra belépés és próba újra....
(#634) xviktorx
lehet, hogy a tévé kapcsolja be CEC-cel.[ Szerkesztve ]