Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Ketupa #631 üzenetére

    nézd meg a routereden, hogy nincs-e valami szepraráció beállítva a különböző wifijei közt és esetleg a lan közt is. Nem guest hálózatra léptetted-e fel az egyik eszközt. vagy az egyik 2.4-es a másik 5GHz-es és szeparálva van valami beállítással.

    A miboxon nézd meg a beállítások első sor jobb szélén a névjegynél, legalulra görgetve, hogy naprakész-e a rendszer. 1304 a jelenlegi legfrissebb. Ha nem az, akkor frissítés.
    Nézd meg a cast app verzióját, hogy friss -e. 1.26.93139 a mostani.
    Ha nem az, akkor a play storeban nézni, hogy frissítések vannak-e.

    Lehet próbálkozni a cast app resetelésével is, a beállíátsok appok-on belül a második sorban van valahol, ott le lehet resetelni az adatait. Box újraindítás után play storeból frissítések telepítése és próba újra. Ha a play store beragadt volna, akkor azt resetelni az előbbi helyen és aztán reboot, újra belépés és próba újra....

    (#634) xviktorx
    lehet, hogy a tévé kapcsolja be CEC-cel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák