-
GAMEPOD.hu
Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
twollah1976
őstag
válasz darvinya #1505 üzenetére
Nem eleg, hogy rosszul sikerult a frissites, de az iPONban is eleg erdekesen alltak a garanciaztatashoz.
Vagy valamit felreertettem vagy tenyleg le akartak razni a problemaval es azt mondtak, hogy a Wayteq szervizeli a telefont es vigyem oda.
Kerestek rajtam valami global garancia papirt is ami allitolag a telefon csomagolasaban kellett, hogy legyen.
Ez allitolag valami sok oldalas kis fuzetecske.
Wayteq felhiv, bediktalom az IMEI szamot, erre kiderul, hogy nem a Wayteqtol vettek a telefont.
A biztonsag kedveert a masodik szamot is bediktaltatta a szervizes velem es ugyan azt dobta ki a gep, hogy a telefont nem toluk vette, vitte, mit tudom en, hogy mit csinalt az iPON es csak piszkos anyagiakert cserebe javitanak a telefont.
Rakerdezek a Wayteqnel, hogy mi ez a global garancia fuzetke, mert ilyet keresett rajtam az iPON.
Erre kozolte a szervizes ember, hogy ilyen fuzet nem letezik es lehet, hogy egyszeruen az iPON igy probalt lerazni engem.
Ok, vissza az iPONba.
Szervizesre szuros szemekkel nezes es annak felvetese, hogy vagy a Wayteq vagy az iPON probal butuskanak nezni.
Ezek utan atvettek a telefont azzal a hibaval, hogy: "Ujrainditottam a telefont es azota nem mukodik.".Bloffoltem arrol, hogy a felresikerult OTA olte meg a telefont?
Igen! Bloffoltem!
Miert?
Mert gondolom ha elarulom, hogy a felresikerult OTA olte le a telefont akkor azonnal a (f)elhasznalo lesz a hibas mindenert.
User error, kerem cserelje ki a felhasznalot es nyomjon meg egy billentyu.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest