Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twollah1976

    őstag

    válasz darvinya #1505 üzenetére

    Nem eleg, hogy rosszul sikerult a frissites, de az iPONban is eleg erdekesen alltak a garanciaztatashoz.

    Vagy valamit felreertettem vagy tenyleg le akartak razni a problemaval es azt mondtak, hogy a Wayteq szervizeli a telefont es vigyem oda.
    Kerestek rajtam valami global garancia papirt is ami allitolag a telefon csomagolasaban kellett, hogy legyen.
    Ez allitolag valami sok oldalas kis fuzetecske.
    Wayteq felhiv, bediktalom az IMEI szamot, erre kiderul, hogy nem a Wayteqtol vettek a telefont.
    A biztonsag kedveert a masodik szamot is bediktaltatta a szervizes velem es ugyan azt dobta ki a gep, hogy a telefont nem toluk vette, vitte, mit tudom en, hogy mit csinalt az iPON es csak piszkos anyagiakert cserebe javitanak a telefont.
    Rakerdezek a Wayteqnel, hogy mi ez a global garancia fuzetke, mert ilyet keresett rajtam az iPON.
    Erre kozolte a szervizes ember, hogy ilyen fuzet nem letezik es lehet, hogy egyszeruen az iPON igy probalt lerazni engem.
    Ok, vissza az iPONba.
    Szervizesre szuros szemekkel nezes es annak felvetese, hogy vagy a Wayteq vagy az iPON probal butuskanak nezni.
    Ezek utan atvettek a telefont azzal a hibaval, hogy: "Ujrainditottam a telefont es azota nem mukodik.".

    Bloffoltem arrol, hogy a felresikerult OTA olte meg a telefont?
    Igen! Bloffoltem!
    Miert?
    Mert gondolom ha elarulom, hogy a felresikerult OTA olte le a telefont akkor azonnal a (f)elhasznalo lesz a hibas mindenert.
    User error, kerem cserelje ki a felhasznalot es nyomjon meg egy billentyu.

    \m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

Új hozzászólás Aktív témák