Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz -FLY-> #160 üzenetére

    Egyetértek. Ebből a threadből tudtam meg, hogy nem lesz VRR és ALLM, legalábbis egyelőre, ami számomra gáz. Utána találtam, hogy valószínűleg Dolby Vision és Dolby Atmos támogatás se lesz. :(

    Részemről egy next-gen funkciók nélküli, korrekt teljesítményű gépet látok benne, végre normális hűtéssel. A vicc, hogy a PS4 Prót annyira hitványnak tartom hardveresen (lassú mint a dög, de legalább hangos), hogy így is cserélni fogom az 5-re.

  • válasz -FLY-> #160 üzenetére

    Igen ezt én is mondtam, hogy a Sony igen kevés információt mondott nekünk a szoftveres háttérről, QHD támogatásról, VRR-ről, lesz e quick resume vagy hasonló, sokáig találgattunk csak, hogy mi lesz, mert a Sony olyan szerencsétlenül kommunikál, hogy az nem igaz. Microsoft sokkal világosabban adott válaszolt ezekre a kérdésekre.

    Arty Erről én sem hallottam még, ezt hol olvastad? Nem lenne logikus, mert visszafejlődés lenne.

    #170 arty Hát ez óriási, köszi Sony(ja nem). :((( Na látjátok, erről beszélek, ha ezt is egyértelműen kommunikálná a Sony, nem egy rnadom cikkből kellene megtudnom...

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • powered

    tag

    válasz -FLY-> #229 üzenetére

    Én nem tudom hogyan jutottunk el idáig, de keményen szivatnak minket.
    Nem is oly rég 10k volt egy pc-s játék, most már 20, ps5 játékokra ránéztem 30 körül láttam őket. WTF

  • Kansas

    addikt

    válasz -FLY-> #239 üzenetére

    Nyilván az SSD sebesség-különbség a PC-hez vagy egymáshoz képest a 1st party címekben fog meglátszani, nem a multiplatform játékokban, amit a PC is visszafoghat, míg el nem terjed a DirectStorage.
    Minél inkább az adott konzolra van optimalizálva egy játék, annál inkább kijön a custom feature-ök előnye.
    Gondolom, ez az egyik ok arra, hogy az MS nem gyúrt annyit az SSD sebességére, mert a mostani PC-s NVMe SSD-kből is ki lehet hozni 2,4GB/s környéki sebességet, esetenként még PCIe v4 nélkül is, így nem nagyon kell belenyúlni az XBOX exkluzív játékokba, hogy PC-n is menjenek komolyabb kompromisszumok nélkül...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • makkmarce

    őstag

    válasz -FLY-> #272 üzenetére

    mert a konzolt veszteséggel árulják.
    a 30%-os bevétel játékoként hozza vissza a konzol árát, és az hozza a bevételt, nem véletlen kerül sokszor 2x annyiba ugyanaz a teljesítmény pc-ből, mint konzolból.

    okoskodom, tehát vagyok

  • hunluki

    senior tag

    válasz -FLY-> #272 üzenetére

    PC-n pörög a warez, konzolokon ez kevésbé vagy szinte egyáltalán nem jellemző. Illetve PC-ből van 6x10^23 fajta variáció, konzolból pedig 2.
    Így tudnak egy olyan HW-t célozni a játékokkal hogy a játékosok jelentős százalékán hasonló élmény legyen, PC-re meg ahogy esik úgy puffan, fejlesztője válogatja.

    Meg régen érthető volt a PC építgetés, érezhető előrelépés volt a hétköznapi használat során is, nem csak játékokban. Manapság egy jó pár éves géppel is kényelmesen elvagy.

  • válasz -FLY-> #272 üzenetére

    Na igen, én is most filózok, hogy megvegyem -e az új Radeont, vagy inkább majd új konzolt vegyek. Az a baj, hogy az új kártya nagyon sokba fájna, még úgy is, ha eladnám a mostani kártyát... :(

    A másik ami végett most elgondolkodtam a konzolon, hogy ügyfélszolgálatosként látom, hogy mekkora katyvasz a digitális disztribúció. Most volt az egyik ismertebb franchise rajtja és hát...legyen annyi elég, hogy egyeseknél a digitális verzió később érkezett meg, mint a lemezes, illetve az előrendelői kódot egyesek még mindig nem kapták meg. Azt meg persze már többen is mondták korábban, hogy ugye PC-n a kód egy bizonyos profilhoz van kötve és nem lehet átvinni(illetve át lehet, de kell írni nekünk és kicsit összetettebb dolog).

    Szóval egyelőre filózom és azon gondolkodom, mi előnye maradt PC-nek számomra. :F

    Tegnap pl. jackfrags Cod Cold Wart játszott PS5-ön egér+billentyűzettel, és megkérdeztem, állítható -e az FOV a játékban(én szeretem a nagy FOV-t, nemrég majd elhánytam magam, mikor PC multiban elindítottam a Cod 4-et és nagyon szűk volt és nem állítható az FOV.)
    Lényeg a lényeg, jackfrags aztán válaszolt, hogy a Codban is van már ilyen FOV slider, ami számomra mint mondtam fontos.
    Eddig a konzol FPS játékokban nem volt ilyen(kivéve Battlefield meg pár FPS játék), szóval szerintem igazán nincs akadálya, hogy többi FPS játék is kapjon ilyen beállítást.

    Szóval nem tudom, mert a következő multi játékok úgyis crossplay címek lesznek, tehát már ez sem gond ill ha crossplay lesz, akkor lesz rajta egér+billentyűzet támogatás is, ráadásul csalók sem lesznek, ha csak konzolon játszom.

    Ha valaki tudna hozzászólni vagy meg tudna győzni, miért bővítsem a PC-m, akkor örömmel hallgatom, ill. akkor is, ha valaki inkább konzolt venne a helyemben. :) Semmi sincs még nálam eldöntve, csak hangosan gondolkodom.

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

Új hozzászólás Aktív témák