Új hozzászólás Aktív témák
-
Archanon
őstag
válasz Wolverine #16 üzenetére
A hangsúly a sörön van.
Speciel én sem értem a fanyalgást... a WoW ugyan egyáltalán nem az én asztalom [már csak anyagi szempontok miatt sem], de magát a világot, amiben játszódik, a sztorit, ezeket csípem [nem is kicsit], és szerintem sincs semmi probléma a macikkal. De ezt valamelyik korábbi cikknél már leírtam... valamikor a bejelentés környékén. (Azóta minden cikknél megy a hiszti?...)Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #61 üzenetére
kivétel erősíti a szabályt, nem vinyognának a wowosok ha nem így lenne... és nézd meg -2-3 millió player catánál wotlkhoz képest, biztos faszán sikerült a kiegészítő...
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #68 üzenetére
A bloodelfekért valóban vinyogtak, a df-ért sztem senki, a dkért nem cosda, mert amíg nem nerfelték addig tényleg vices volt, utána már senkinek nem volt baja, de amíg mindenkit szétvertek arénán addig persze hogy nem tetszett sok embernek.... A megjelenés után persze, akkor még a wotlk szeretők is megvették, de érdekes a wotlknál a patchek kijövetelénél nem esett a játékosok száma, hanem nőtt, csak a 3.4-nél eett, de az persze logikus... itt meg már a 4.2nél nem vltak annyian mint a kijövetelkor...
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #70 üzenetére
jó teljesen hülye emberek mindig voltak, de azért a nagyon nagy többségnek tetszett, hogy nem kell annyit szenvedni az emblemekért... anno az unokatesóm azért hagyta abba a bc-t, mert egyszerűen lehetetlen volt raidelni.... a df egyértelműen + volt, míg a pandás bohóckodás nem az
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
-
Djuree
félisten
válasz Wolverine #97 üzenetére
azért a cs nem olyan uncsi, azt még máig nem unom, igaz kb. 1 éve nem toltam, mert már abbahagyta szinte minden haver.
everquestet próbáltam, az valami förtelem ronda, kb. játszhatatlan számomra.
diablo2-őt már rég meguntam.
dota-t nem próbáltam, lol ugyanaz, nekem annyira nem jön be.
persze ezeket sem nyomtam soha napi 6-8 órában akkor 1 hét alatt megunnék mindent[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Viktor77
titán
válasz Wolverine #175 üzenetére
Pontosan. Egy BG-n millió előre nem látható dolgot csinálnak a játékosok* (egymás debuffjai, buffjai, az így számított sebzések, stb. ), ami így valós időben számolódik a procin, és így nincs ideje kiszolgálni a VGA-t (=szaggatás).
*Példa. Palaként van egy armornövelő aurám ami egy bizonyos távolságra hat minden csapattársamra. Ha csak egy helyben állok, nem csinálok semmit, a szervernek már akkor is kalkulálnia kell ezzel az aurával, mikor a csapattársaim sebzését számolja.
Igen, nagy része a szerveren számolódik, de egy része nem. Ha minden a mi gépünkön számolódna, akkor a NASA-nál kéne játszani.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #175 üzenetére
Nem ezt mondtam. Azt hogy igenis vannak tartalmas játékok amik szépek. Mert az volt a felvetés, hogy igen a Crysis meg a Battlefield szép, de tartalmilag nincsenek a toppon. És igen tudom hogy witcher 2szintű grafikát mmoba nehéz lenne alkalmazni, de azért ne legyenek már szélsőségek, és mivel a cataclym se néz ki jobban mint a Burning crusade textúrái ami egy 2006-os gyenge gépen (p4 2ghz, ati 9250) is simán ment akkor most 2012ben igazán nem lenne gond a gépigény emelés (mondom ezt úgy hogy nekem sincs bikagépem e8400, 5770)... De mind1, ismerjük a Blizzardot, hitegették már a népet, hogy akár egy kigészítővel de akár egy patchcsel (?!) is bármikor szebbé tudnák varázsolni, de nem teszik... Ha legalább a karakter modelleket felújítanák az már előrelépés lenne, mondjuk ezt a dumát a cataclyms előtt is elsütötték aztán nem lett belőle semmi..
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz Wolverine #178 üzenetére
Nem vesztettél vele sokat, a víz effekt alig jobb mint a régi, itt is megmutatkozott már hogy már nem igen van tartalék ebben a motorban. Igen a láva meg az ilyesmi valóban jól néz ki, a wow színvilága magával ragadó szerintem. Csak fura az artistok, hogy a színvilág szép, de a baltával faragott modellek meg... Lehet én vagyok hülye, de mondjuk az összes faj karakter modellnek a lecserélése (hogy egységesen szépen nézzen ki, max a goblin worgent nem kéne, de azon is lehetne picit javítani, de a bloodelf-dranei párost mindenképpen) nem kerülne többe mint 2-3hét munka... De gondolom még a a bc-s karaktermodellek se lesznek, maximum az alapjáték karakterei
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
edward2
addikt
válasz Wolverine #175 üzenetére
Nem mondanának semmit? Bocs, de tudnál linkelni bármit ahol azon kívül, hogy elismerték dolgoznak egy projekten bármiféle infót csepegtettek volna a játékról?
Tehát kb annyi infónk van a titanról mint a hydraról. Semmi nem zárja ki, hogy ez Starcraft lesz. Amúgy ez az egyik legjobb franchiseuk, amiből jó MMOt lehetne csinálni így totál értelmetlen lenne kikukázni.
Mellesleg még mindig tartom az SCII erős sztori építése és fajonkénti elkülönítése csak ezt segíti elő, hogy mindenki megtalálja melyik lesz majd neki a kedvence.
-
kasza blanka
aktív tag
válasz Wolverine #226 üzenetére
wow-ban értelmezhetetlen a warez fogalom.
azért is különbözteti meg az angol nyelv a tört és a privát szervert helyesen...wow-ban mi warezolsz? bemész a blizzhez és ellopod a szerver kódját?
egy COD-nál másképp van: ott a boltban pénzért árult játékot törik, hogy a másolásvédelmet kijátszák, és azt terjesztik. utána te ezzel fizetés nélkül játszol, vagy dedikált szervert futtatsz. WoW-ban a privát szervereken futó kód a fejlesztők saját munkája, saját szellemi tulajdona. a kliens pedig ingyenes és szabadon terjesztett, warezről szó nincs.
ami meg a hardverigényt illeti: ha egyszer leveszem dx9-re, és minden minimumon, akkor miért lassabb sokkal, mint a 4.x good/fair beállítással? sztem simán optimizációs probléma, amin javítanak majd.
az új rendszeren meg lehet vitatkozni, hogy valakine tetszik, valakinek nem, de ez az eddigi talent-reworkök képest is olyan ugrás, amit én nem is fogok, és nem is akarok megszokni.
nekem nem tetszik. és nem vagyok ezzel egyedül és mivel a blizz most sem fog korábbi verziójú szervereket fenntartani, így előre tudni lehet mi lesz a következménye
az, amit te helytelenül wareznek nevezel (pedig nem az)[ Szerkesztve ]
-
kasza blanka
aktív tag
válasz Wolverine #231 üzenetére
"amit elvileg tilos lenne megcsinálni"
mi alapján is tilos? hol, melyik országban/államban tilos?
oroszországban, ausztráliában stb egyenesen legális"a kliens kódjának visszafejtésével fejlesztették"
ez sem igaz, de ne is foglalkozz ilyen apróságokkal.
te szerintem arra gondolsz, hogy a kliens által küldött és a szervertől visszakapott adatokat elemezve írnak egy emut. a kliens kódjához hozzá sem nyúlnak.
ez a folyamat pedig több országban legális -
kasza blanka
aktív tag
válasz Wolverine #231 üzenetére
na már nem tudtam szerkeszteni
"In the United States even if an artifact or process is protected by trade secrets, reverse-engineering the artifact or process is often lawful as long as it is obtained legitimately"
Sec. 103(f) of the DMCA (17 U.S.C. § 1201 (f)) says that if you legally obtain a program that is protected, you are allowed to reverse-engineer and circumvent the protection to achieve interoperability between computer programs (i.e., the ability to exchange and make use of information). The section states:
(f) Reverse Engineering.—
(1) Notwithstanding the provisions of subsection (a)(1)(A), a person who has lawfully obtained the right to use a copy of a computer program may circumvent a technological measure that effectively controls access to a particular portion of that program for the sole purpose of identifying and analyzing those elements of the program that are necessary to achieve interoperability of an independently created computer program with other programs, and that have not previously been readily available to the person engaging in the circumvention, to the extent any such acts of identification and analysis do not constitute infringement under this title.
(2) Notwithstanding the provisions of subsections (a)(2) and (b), a person may develop and employ technological means to circumvent a technological measure, or to circumvent protection afforded by a technological measure, in order to enable the identification and analysis under paragraph (1), or for the purpose of enabling interoperability of an independently created computer program with other programs, if such means are necessary to achieve such interoperability, to the extent that doing so does not constitute infringement under this title.
(3) The information acquired through the acts permitted under paragraph (1), and the means permitted under paragraph (2), may be made available to others if the person referred to in paragraph (1) or (2), as the case may be, provides such information or means solely for the purpose of enabling interoperability of an independently created computer program with other programs, and to the extent that doing so does not constitute infringement under this title or violate applicable law other than this section.
(4) For purposes of this subsection, the term 「interoperability」 means the ability of computer programs to exchange information, and of such programs mutually to use the information which has been exchanged.
gondolom megy az angol még az USA-ban is legális a reverse engineering teljeen jogszerűen fejleszthetsz egy WoW emu-t a jogszerűen megszerzett kliens és a szerver közötti adatforgalom elemzése alapján.
-
kasza blanka
aktív tag
válasz Wolverine #234 üzenetére
wine-ról hallottál már?reactOS-ról?
teljesen el vagy tévedve...
de ott a vonatkozó törvény citálva."Ne felejtsd el, hogy a Blizzarddal kötött felhasználói szerződésben benne van"
ha az EULA-ra gondolsz, az még az USA-ban sem biztos, hogy egy bíróság előtt megáll, ahogy több click-wrap EULA-t el is meszeltek már az USA-ban.
(csupán azért mert a vásárlás és feltelepítés után jelenik csak meg )
Magyarországon meg egyenesen semmilyen szerződéses jogviszonyt nem jelent a WoW angolnyelvű EULA-jának leokézása
Több országban - ahol a WoW-ot forgalmazzák- pedig egyenesen hatályos törvényekbe ütközik.
az EULA dísznek meg elrettentésnek van, nem véletlen nem pereltek be még senkit blizzék az EULA megszegése alapján."csak épp nem publikálhatod"
"may be made available to others " - ez pont az ellenkezője
de manapság már általában úgy szokott működni, hogy a privát szerverek custom emut fejlesztenek.
és ez az csak az USA. vannak emuk,amiket nem ott élő egyének fejlesztenek."Ha ugyanis jogszerű lenne az emulátorok fejlesztése, akkor a Blizzard nem zárathatná be a privát szervereket, márpedig szokott ilyesmit tenni elég sokszor, mint tudjuk."
jah, az utolsó ilyen mikor volt? 2009ben a wowscape. ott is azért problémázott a blizz, mert peyton havi 500.000$-t csinált donationből. nem az emu miatt, hanem mert a blizz szellemi termékeit (itemeket) árult pénzért.ha igazad lenne, akkor miért üzemelhet a legtöbb óriás privát szerver évek óta? miért van saját EULA-juk?
mind1, hagyjuk. a blizzardnak már rég tanulnia kellett volna, és licenceltetni a szerver kódját.
[ Szerkesztve ]
-
kasza blanka
aktív tag
válasz Wolverine #236 üzenetére
nem elég elolvasni, értelmezni is kéne
"Ez a szerződés a magyar törvényekkel sem ellenkezik - ha ugyanis nem felelne meg nekik, akkor Magyarországon nem lenne kapható a WoW legálisan, csak szürkeimportból."
ez akkora ökörség, hogy csak nah
a WoW EULA még az se biztos, hogy egy amerikai bíróság előtt megállna - nem volt tesztelve - de Magyarországon biztos, hogy nem jelenti szerződéses jogviszony létrejöttét"Miben hasonlít a Wine egy WoW-szerveremulátorhoz?"
ezt magyarázni kell?"Az előbbi célja, hogy bizonyos programok futtathatóak legyenek egy olyan oprendszeren, amelyre elvileg nem jelentek meg"
jah, és amik egy szerzői jog áltl védett oprendszerre jelentek meg, annak védett könyvtárait felhasználva
a kérdés amire te itt hivatkozni akarsz, az, hogy a létrehozott emu tartalmaz-e az eredetiből kódot, mert akkor szerzői jogot sért. de ha teljesen a nulláról, saját kóddal hozza létre az emut, akkor szó nincs ilyenről. se a wine, se az xy emu esetében.
a reverse engineeringet pontosan azért használják,és azért legális, mert a cégek a konkurens termékeket reverse engineeringelik, hogy így nézzék meg, tartalmaznak-e az eredetiből kódot, kódrészletet. ha nem, akkor nincs jogsértés.
"amikor valaki alá akarja magát támasztani egy törvényszöveggel, amiben benne van az álláspontjának a cáfolata"
pont ezt tetted ott volt, hogy megoszthatja harmadik féllel is, te meg azt állítottad, hogy nem.@237 Viktor - WoW-ban nincs tört szerver, csak privát .) senki nem tört fel semmit.
usernek van egy legálisan megszerzett kliense, a privát szerver meg futtat egy teljesen saját fejlesztésű, nulla blizzard kódot tartalmazó emut.na mind1, részemről téma lezárva megyek PTR-re, adok még1 esélyt az 5.x-nek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.