Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
Úgy tűnik szépen renderel az R700. Ez azért sokkal erősebb chip, mint ami a 6 éves Xbox-ban vagy az 5 éves PS3-ban van. Mindkettőt váltani kéne már nagyon, meglátjuk ez a Nintendo mire viszi.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
XuChi
addikt
Nagy előrelépés a nintendo wii-hez képest valóban, de nem egy áll leejtős dolog.
-
DMG
senior tag
Az a kérdés, hog yhgoyan mérik amjd a gépet mondjuk egy PS4-hez képest. Mert drága cuccból könnyű ilyet kihozni.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
JohnnyHero
csendes tag
én meg pont hogy nem éreztem benne azt hogy, húúú ez most nagyon oda vert a 6éves box-nak, főleg ez egy techdemo, mozgás közbe játékba majd meglátjuk mit nyújt, de nem az a kérdés hogy lenyomja-e a ps&box párost hanem hogy mennyire mert korban brutális az-az 5-6 év (számítástechnikába)
-
64b0r
aktív tag
Hmpf... Aki szerint látványos a grafika, az nézze meg újra a videó végét. Sehol egy gyűrűződés a vizen, amikor beleesik a virág, amikor a hal kiugrik a vízből, a víz abszolúte nincs vele kölcsönhatásban, csak úgy mozdul egy kicsit a hal környezetében, mintha egy tál higany lenne....
Szerintem továbbra is a kazuárokat célozzák a wii-vel, csak a kor követelte hardvererősítéssel nyakonöntve, hiszen bejött nekik ez az üzletpolitika, elég sokáig verték eladásokban a másik két konzolt. Itt nem poligonokkal meg überbrutál robbanásokkal fognak aratni, hanem az olyan játékokkal, mint amit a másik videón is láthattunk.On the internet you can be anything you want. It is strange, that so many people decide to be stupid.
-
mrhitoshi
veterán
Hát míg, a PS3 közel olyan teljesítményt ad le Full HD-ben, mint egy átlagos Gamer gép, mondjuk négy mag + közép kategóriás videokártya, addig nincs értelme váltani főleg, hogy csak mostantól nyereséges a Sonynak a PS3.
Más: a videót elnézve, szépnek szép, de a részletekben rejlik az ördög.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
keIdor
titán
Csak ott van a hiba, hogy a PS3 közel se visz semmit se Full HD-n ahogy a Box sem...
Playstation 3
50 Cent = 1280x720 (blur filter)
Afro Samurai = 1280x720 (QAA)
Aliens Vs Predator = 1120x630 (custom AA)
Alone in the Dark = 1120x630 (no AA)
Army of Two = 1280x720 (no AA)
Assassin's Creed = 1280x720 (QAA)
Assassin's Creed 2 = 1280x720 (QAA), 960x720 (QAA) -> 1080 mode.
Assassin's Creed 2: Bromance = 1280x720 (QAA)
Avatar = 1280x692 (QAA, black borders)
Backbreaker = 1152x640 (2xAA + blur filter)
Batman: Arkham Asylum = 1280x720 (no AA)
Batman: Arkham City =
Battle Fantasia = 1280x720 (no AA, toggable blur filter)
Battlefield: Bad Company = 1280x720 (no AA)
Battlefield: Bad Company 2 = 1280x720 (no AA)
Bayonetta = 1280x720 (no AA)
Beijing 2008 = 1024x768 (no AA)
Beowulf = 1280x720 (no AA)
Bionic Commando = 1120x640 (no AA)
Bioshock = 680p (no AA, blur filter pre-patch)
Bioshock 2 = 1280x720 (no AA)
Bioshock Infinite =
Blacksite: Area 51 = 1280x720 (no AA)
BlazBlue: Calamity Trigger = 1280x720 (QAA background, no AA characters )
Blur = 1280x720 (2xAA + half-pixel, bilinear-filtered edge blur)
Borderlands = 1280x720 (no AA)
Bourne Conspiracy, The (demo) = 1280x720 (no AA)
Brutal Legend = 1152x720 (no AA)
Bulletstorm = 1280x720 (no AA)
Burnout: Paradise = 1280x720 (2xAA)
Call of Duty 3 (screenshot) ~1088x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 960x544 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)
Call of Juarez: Bound in Blood = 1152x640 (4x2 custom edge AA)
Cars Mater-National = 1280x720 (QAA), 1920x1080 (QAA)
Castlevania: Lord of Shadow = 1280x720 (no AA)
Catherine = 1280x720 (QAA)
Chronicles of Riddick: Dark Athena = 1024x720 (QAA)
Command & Conquer: Red Alert 3 = 1280x720 (no AA)
Conan (demo) = 1024x576 (no AA)
Condemned 2 = 1280x720 (no AA)
Conflict: Denied Ops = 1280x720 (no AA) or 960x1080
Crysis 2 = 1024x720 (no AA)
Dante's Inferno = 1280x720 (no AA)
Dark Sector = 1152x640 (no AA)
Darksiders = 1152x648 (no AA)
Darkness, The (demo) = 1024x576 (no AA)
Dead Rising 2 = 1024x576 (2xAA)
Dead Space = 1280x720 (no AA)
Dead Space 2 = 1280x720 (no AA)
Dead to Rights: Retribution = 1072x603 (2xAA) ?
de Blob 2 = 1280x720 (2xAA)
Def Jam Icon (screenshot) = 1152x648 (no AA)
Demon's Souls = 1280x720 (no AA)
Deus Ex: Human Revolution =
Devil May Cry 4 = 1280x720 (2xAA, temporal)
Dirt = 1280x720 (QAA)
Dirt 2 = 1280x720 (QAA)
Dragon Age: Origins = 1280x720 (AA ?)
Dragon Age II = 1280x720 (MLAA)
Dragonball: Raging Blast 2 = 1280x720 (no AA)
Duke Nukem Forever =
Dynasty Warriors 6 = 1280x720 (no AA)
Dynasty Warriors 7 = 1280x720 (no AA)
Elder Scrolls IV: Oblivion = 1280x720 (no AA)
End of Eternity/Resonance of Fate = 1088x720 (2xAA)
End War = 1280x720 (2xAA)
Enslaved = 1280x720 (no AA)
F.E.A.R. = 1280x720 (blur filter)?
F.E.A.R. 2 = 1280x720 (no AA)
F.E.A.R. 3 =
F1 2010 = 1280x720 (QAA)
FaceBreaker = 1280x720 (QAA), 960x1080
Fallout 3 = 1280x720 (no AA)
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer = 1280x720 (no AA)
Far Cry 2 = 1274x692 (QAA, black borders)
Fifa 2008 = 1280x720 (no AA)
Fifa 2010 = 1280x720 (QAA)
Fifa 2011 = 1280x720 (QAA)
Fifa Street 3 = 1920x1080 (no AA)
Fight Night Champion Online =
Fight Night Round 4 = 1280x720 (QAA)
Final Fantasy XIII = 1280x720 (2xAA)
Full Auto 2 (demo) = 1920x1080 (4x AA)
Fracture = 1152x648 (no AA)
Ghostbusters = 960x540 (QAA, pre-patch), 1024x576 (2xAA, post-patch)
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 = 1280x720
G.I. Joe: The Rise of the Cobra = 1280x720 (QAA)
Godfather II = 1200x720 (blur filter)
God of War III = 1280x720 (MLAA)
Golden Axe: Beast Rider = 1280x720 (no AA, blur filter)
Golden Compass = 1280x720 (no AA)
Grand Theft Auto IV = 1152x640 (QAA)
Gran Turismo 5: Prologue = 1080p mode is 1280x1080 (2xAA) in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080 with no AA. 720p mode is 1280x720 (4xAA)
Gran Turismo 5 = 1280x720 (4xAA), 1280x1080 (QAA, TAA selectable), 1280x720 (QAA) in 3D mode
Guitar Hero 3 = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero Aerosmith = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero World Tour = 1040x585 (no AA)
Guitar Hero 5 = 1024x576 (no AA)
HAWX = 1280x720 (no AA, horizontal blur)
HAWX2 = 1280x720 (2xAA, full screen blur filter)
Haze (demo) = 1024x576 (2xAA)
Heavenly Sword = 1280x720 (4xAA)
Heavy Rain = 1280x720 (2xAA)
Homefront = 1024x576 (no AA)
IL2 Sturmovik = 1280x720 (QAA)
Infamous = 1280x720 (no AA)
Infamous 2 =
Incredible Hulk = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
James Bond 007: Blood Stone = 1280x720 (2xAA + blur filter, half pixel, bilinear edge filter)
Jericho (demo) = 996x560 (2x AA)
Juiced 2: Hot Import Nights = 1280x720 (QAA)
Killzone 2 = 1280x720 (QAA)
Killzone 3 = 1280x720 2D, 640x716 3D, (both MLAA )
Kung Fu Panda = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
Lair = 800x1080 (2xAA) - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling
Legend of Spyro: Dawn of the Dragon, The = 1280x720 (no AA)
Legendary = 1280x720 (no AA)
LEGO: Batman = 1280x720 (no AA, slight blur filter)
LEGO: Harry Potter 1-4 = 1280x720 (no AA)
LEGO: Indiana Jones = 1280x720 (no AA), 960x1080 (no AA)
LEGO: Star Wars III = 1280x720 (edge detect blur filter)
Little Big Planet = 1280x720 (2xAA)
Little Big Planet 2 = 1280x720 (MLAA)
Lord of the Rings: Conquest = 640p (no AA)
Lost Planet = 1280x720 (temporal 2xAA)
Lost Planet 2 = 1280x720 (no AA)
Madden NFL '09 = 1280x720 (no AA)
Mafia 2 = 1280x720 (no AA)
MAG = 1280x720 (2xAA)
Marvel: Ultimate Alliance = 1280x720 & 1920x1080 (no AA)
Marvel: Ultimate Alliance 2 = 1024x576 (2xAA)
Marvel Vs Capcom 3 = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 2 = 1280x720 (no AA)
Mass Effect 3 =
Mercenaries 2: World in Flames = 1280x720 (no AA)
Metal Gear Online = 1024x768 (2xAA, temporal)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriot = 1024x768 (2xAA, temporal)
Midnight Club: Los Angeles = 960x720 (QAA)
Mirror's Edge = 1280x720 (no AA)
MotoGP '10/'11 = 1280x704 (no AA)
Mortal Kombat 9 =
Mortal Kombat vs DC = 1040x624 (QAA)
MLB08: The Show = 1280x720 (2xAA) - The rendering window is adjustable down to 576p without upscaling to 720p i.e. the frame has black borders
MLB09: The Show = 1280x720 (2xAA) or 1920x1080 (no AA)
Motorstorm = 1280x720 (2xAA)
Motorstorm Apocalypse = 1280x1080 (dynamic) 2D, 1024x720 3D (MLAA)
Motorstorm Pacific = 1280x720 (dynamic down to 576p, 2xAA)
MX vs ATV: Untamed = 1024x576 (no AA)
MX vs ATV: Reflex = 1280x720 (no AA)
Nail'd = 1152x640 (4x2 custom edge AA)
Naruto Ninja Storm 2 = 1280x720 (no AA)
NBA07 (demo) = 1920x1080 (no AA)
NBA08 (demo) = 1920x1080 (no AA)
NBA Live '08 = 1280x720 (no AA)
NBA Street Home court (screenshot) = 1920x1080 (no AA)
Need For Speed: Hot Pursuit = 1280x720 (2xAA on cars, no AA on environment)
Need For Speed: Pro Street = 1280x720 (QAA)
Need For Speed: Shift = 1280x720 (QAA)
Need For Speed: Shift 2 =1280x720 (MLAA)
Need For Speed: Undercover = 1280x720 (QAA)
NFL Tour = 1280x720 (no AA, poor framerate)
NHL '09 = 1280x720 (4xAA)
Ninja Gaiden: Sigma = 1280x720 (no AA, has weird scaling to support 1080p)
Ninja Gaiden: Sigma 2 = 1280x718 (dynamic 2xMSAA, black borders)
Operation Flashpoint 2 = 1280x720 (QAA)
Orange Box, The = 1280x720 (QAA or full screen blur...)
Overlord = 1280x720 (no AA)
Overlord II = 1280x720 (no AA)
Pirates des Caraibes (screenshot) = 768x1080 (no AA), 960x720 en mode 720p
Prince of Persia = 1280x720
Prince of Persia: The Forgotten Sands = 1280x720 (2xAA + blur? or quincunx)
Pro Evolution Soccer 2008 = 1280x720 (QAA)
Pro Evolution Soccer 2010 = 1280x720 (2xAA in-game, no AA cut-scenes)
Pro Evolution Soccer 2011 = 1280x720 (no AA)
Prototype = 1120x640 (QAA)
Quake Wars: Enemy Territory = 1280x720 (no AA)
Race Driver: GRID = 1280x720 (2xAA)
Rage =
Rainbow Six Vegas 2 = 1280x720 (2xAA)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
Ratchet & Clank: A Crank in Time = 960x704 (2xAA, AA samples used to reconstruct 720p)
Red Dead Redemption = 1152x640 (QAA)
Red Faction: Armageddon = 960x540
Red Faction: Guerrilla = 1280x720 (no AA)
Resident Evil 5 = 1280x720 (dynamic 0-QAA)
Resistance: Fall of Man = 1280x720 (QAA)
Resistance 2 = 1280x720 (QAA)
Resistance 3 =
Ridge Racer 7 (demo) = 1920x1080 (no AA)
Rise of the Argonauts = 1280x720 (no AA)
Rock Band = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Rock Band 2 = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Rock Band: The Beatles = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Rock Band: Green Day = 1280x720 (2xAA, post-fx or lighting usually resulting in "no AA")
Ryu Ga Gotoku 3 = 1024x768 (no AA)
Saboteur = 1280x720 (edge detect)
Sacred 2: Fallen Angel = 1280x720 when sub-HD output selected, 1920x1080 for any HD output (no AA)
Saint's Row 2 = 640p (QAA)
Saint's Row 3 = 1280x720 (800x450 lighting)
SCORE International Baja 1000 = 1280x720 (no AA)
SEGA: All Stars Racing = 1280x720 (2xAA)
SEGA: Rally Revo = 1280x720 (4xAA, alpha blend)
SEGA: Superstars Tennis = 1280x720 (QAA, 30fps)
Silent Hill: Homecoming = 1024x576 (no AA)
Simpsons, The = 1280x720 (no AA)
Singularity = 1280x720 (no AA)
Skate = 1280x720 (no AA)
Skate 3 = possibly 1152x640 (2xAA, super blur filter makes it difficult to determine exact res)
Soldier of Fortune: Payback = 1280x720 (no AA)
Sonic Unleashed = 880x720 (blur filter)
Soul Calibur IV = 1280x720 (no AA), 1280x576 in 1080p mode
Spiderman: Web of Shadows = 1280x720 (no AA)
Spiderman: Shattered Dimensions = 1120x630 (no AA)
Split-Second = 1280x720 (2xAA)
Star Ocean 4: The Last Hope = 1024x720 (2xAA, in field), ~930x512 (2xAA, in battle)
Star Wars: The Force Unleashed = 1280x720 (no AA)
Stormrise = 1280x720 (2xAA)
Street Fighter IV = 1280x720 (no AA), 1120x630 (in up-close character view)
Super Stars V8: Next Challenge = 1280x720 (2xAA)
Super Street Fighter IV = 1280x720 (no AA)
Supercar Challenge = 960x1080 (no AA)
Tekken 6 = 1024x576 (2xMSAA w/o motion blur, no AA w/motion blur)
Terminator: Salvation = 1152x648 (blur filter)
Test Drive Unlimited = 1280x720 (QAA?)
Test Drive Unlimited 2 = 1280x720 (MLAA)
Tiger Woods PGA Tour '09 = 1280x720 (no AA)
Tiger Woods PGA Tour '11 = 1280x720 (no AA)
Tomb Raider: Underworld = 1280x720 (QAA)
Tony Hawk's Project 8 = 1280x720
Tony Hawk's Proving Ground (demo) = 1024x576 (no AA)
Top Spin 3 = 1280x720 (QAA)
Top Spin 4 = 1280x720 (QAA) 2D, 1024x720 (no AA) 3D
Transformers = 960x1080 (no AA)
Transformers: Revenge of the Fallen = 1120x720 (blur filter)
Transformers: War for Cybertron = 1024x600 (no AA)
Tron = 1280x720 (no AA)
Turning Point: Fall of Liberty = 1280x720 (no AA)
Turok = 1280x720 (no AA)
UEFA Euro 2008 = 1280x720 (no AA)
UFC 2009: Undisputed = 1280x720 (no AA in-game, 4xAA cutscenes)
Uncharted: Drake's Fortune = 1280x720 (2xAA)
Uncharted 2 = 1280x720 (2xAA)
Uncharted 3 =
Unreal Tournament III = 1280x720 (no AA)
Vanquish = 1024x720 (2xAA)
Viking: Battle for Asgard = 960x720 (2xAA) - AA buffers are merged to a 1920x720 framebuffer, which is then downscaled to 1280x720
Virtua Fighter 5 = 1024x1024 (no AA)
1024x768 en mode 1080p
Virtua Tennis 3 = 1920x1080 (2x AA)
Virtua Tennis 2009 = 1280x720 (QAA)
WWE 08 = ? 640x720 ? (2x AA) - les edges ont l'aparence du 1280x720 mais d'apres certain artefact il semble que ce soit le resultat de la fusion de 2 buffers MSAA 640x720
translation StefanS: "The edges give the impression of being 1280x720p, but because of a certain artifact it seems that it is the result of the fusion of 2 MSAA buffers of resolution 640x720"
WALL E = 1280x720 (no AA)
Wanted = 1120x640 (no AA)
Wheelman = 1280x720 (no AA)
Wolfenstein = 1280x720 (no AA)
World Series Of Poker 2008 = 1920x1080 (2xAA)
X-Men Origins: Wolverine = 1280x720 (no AA)
PSN GAMES
1942: Joint Strike = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
After Burner Climax = 1280x720 (no AA)
Battlefield 1943 = 1280x720 (no AA)
Blast Factor = 1920x1080 (no AA)
Bionic Commando: Rearmed = 1280x720 (no AA)
Calling All Cars (screenshot) = 1920x1080 (4x AA)
Commando 3 = 1280x720 (4xAA) or 1920x1080 (2xAA)
Dead Nation = 1280x720 (no AA)
Echochrome = 1920x1080 (2xAA)
Elefunk = 1920x1080 (4xAA)
Fat Princess = 1920x1080 (no AA)
Forbidden Siren = 1024x512 (4xAA)
Go Puzzle = 1920x1080
GTHD = 1440x1080 (no AA) - Vehicle selection is rendered at 1920x1080
Hard Corps: Uprising = 1280x720 (no AA)
High Velocity Bowling = 1920x1080 (no AA)
Lara Croft and The Guardian of Light = 1024x576 (QAA)
Locoroco Cocoreccho = 1920x1080 (2x AA)
Mainichi Issyo = 1440x1080 (4xAA)
Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080
Red Faction: Battlegrounds = 1280x720 (QAA)
Rocketmen = 1920x1080 (2xAA)
Rub'a'dub = 1600x1080 (no AA)
Snakeball = 1280x1080 (no AA)
Stacking = 1152x720 (custom edge filter)
Stardust HD = 1280x1080 (no AA) pre-update, 1920x1080 (no AA) or 1280x720 (4xAA) post-update
Sudoku = 1920x1080
Super Rub-a-Dub = 1600x1080
Tekken 5 Dark Resurrection (screenshot) = 1920x1080 (no AA), not always?
TMNT:TiT Re-shelled = 1280x720 (no AA)
Warhawk = 1280x720 (4xAA)
Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080 (2xAA)¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
tDr1v3r
veterán
a PS3 közel olyan teljesítményt ad le Full HD-ben, mint egy átlagos Gamer gép,
Remélem ezt te sem gondolod komolyan, vadászni kell a fullHD-s játékokat konzolra... szinte minden 720p-be megy, talán ha a GT5 meg a God of War 3 ami 1080p körül...
(#4) JohnnyHero: A konzolok kezdésnél "kicsit" fejlettebbek voltak, mint a PC-k... talán ha tavaly érték be hardverileg. (Körülbelül azóta vannak "butítások" a játékokban, ugye)Szerk: megelőzött egy gonoc bácsi, sokáig gépeltem. :<
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
mrhitoshi
veterán
Sorry, legyen HD, hiszen nem mindenki játszik PC-n se Full HD-ban. De ez még mindig nem jelenti azt, hogy váltani kellene. -->> katt
[ Szerkesztve ]
PS4
-
BiP
nagyúr
Ebből az alacsonyfelbontású videóból nehéz komoly következtetéseket levonni, de így saccra a Wii grafikában végre felnő a másik kettőhöz.
(#8) Keldor papa: link egyszerűbb lett volna.
-
Zsoccc
senior tag
Továbbra is szeretném hangsúlyozni, hogy nem a Wii továbbfejlesztéséről van szó egy plusz hardverrel, hanem egy új konzolról, aminek az irányítója használható lesz majd akár a Wii-vel is. A Wii U nem magát az irányítót jelenti, bár tény, hogy a Nintendo bemutatójából akár erre is lehetne következtetni.
-
Sirandrish
legenda
Szerintem a WII hardvere is bőven elég ha olyan a játék aminnek olyan hangulata van hogy beszarjak...ettől persze simán kircsi hogy fejlődik a Nintendo is
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Dr. Romano
veterán
Oké, asszem akkor lehet gyakorolni a konzol nevének kiejtését.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
BiP
nagyúr
Nem tudom, miért nekem jött a válasz, ezekkel tisztában vagyok.
Tudom, hogy ez egy újgenerációs konzol a nintendotól. A kontrollerről pedig csak a másik hírben esik szó
De én nem kevertem. Ott a doboz, meg a kijelzős kontroller, de ez látszik is.Egyedül az nem világos a számomra, hogy magában a kontrollerben milyen cucc van, önmagában mennyire használható, mint kézikonzol. Tehát pl. egy DS jellegű cucc, vagy CSAK kontrollernek használható.
[ Szerkesztve ]
-
dr_ace
aktív tag
"Tudom, hogy ez egy újgenerációs konzol a nintendotól."
szerintem nem jó kifejezés az, hogy új generációs. ha új generáció lenne, akkor a mostani generáción túl kéne mutatnia, felülmúlnia azt. de én ezt totál nem látom benne. én inkább "current generation"-nek mondanám, vagy nem is tudom minek
majd ha kijön 2-3 éven belül az új xbox meg új ps, akkor azokat fogjuk új generációként emlegetni, azokhoz képest fasorban sem lesz ez a gép, és akkor még nagyon finoman fogalmaztam... -
Inv1sus
addikt
Az a madár úgy repül, mintha aranyrudat kötöztek volna a lábára.
*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz JohnnyHero #4 üzenetére
hát bazz xbox-on az eőre renderelt videók néznek igy ki....
-
BiP
nagyúr
Tőlem lovagolhatunk a szavakon.
Ez egy új konzol. Teljesítményben meg úgy néz ki, elérte/utolérte az xbox/ps3-at. De a Wii-hez képest mindenképp nagy ugrás. Az ő házuk táján pedig új generáció.Most a kinect és a Move nagyon bekavar, mert egy fél ciklussal eltolja a generációváltást, szóval tényleg nincs igazán jó név rá, de szerintem nem is ez a lényeg. Én is csak azért írtam így, mert "megvádoltak" vele, hogy keverem.
Mire kijön az új xbox meg új ps, addigra (vagy 1-2 év késéssel) meg gondolom a Nintendo is kidob majd valami újat. És valószínűleg az is jól el fog maradni az akkori új gépekhez képest (bár kevésbé, mint majd ez a Wii U), de a Nintendonál a grafika mindig is másodlagos volt.
Közben látom, hogy Zsoccc beírta a reggeli gamepodos hírbe, hogy önmagában nem használható a kontroller.
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
Ez nem egy óriási teljesítmény... Nagyon pixeles, ráadásul valószínűleg ez is hasonló módon készült mint a GoW2 átvezető jelenetei, aminél szvsz nem is szebb;
Elgondolkoztam azon, hogy most ezek után vajon jönnek-e WiiU-ra a multiplatform játékok,de... Kilós hardverrel a kezemben nem hiszem hogy kényelmes lenne mondjuk Mortal Kombatozni... Multiban meg, jön át haver, vegyek neki egy 100ezres kiegészítő kontrollert? Sok buktát látok ebben... -
Zsoccc
senior tag
Jelenlegi infó alapján azt nem teheted meg vele, hogy elviszed otthonról, és mint egy hordozható konzolt használod, de azt elméletileg megteheted, hogy bevonulsz vele a hálószobába befekszel az ágyba, vagy éppen kimész a teraszra és ott játszol. Aztán lehet, hogy később ilyen-olyan minijátékokkal (go, sakk, mitudomén, amiket mutogattak is) használható lesz akár a buszon is. Még nagyon nem tisztázták le 100%-osan, hogy miként képzelik el.
-
Kumite
aktív tag
Engadget szerint meglepően könnyű a cucc, legalábbis sokkal könnyebb, mint amilyennek a mérete alapján tűnik. Kényelmes kézben tartani és jól is kezelhető.
Egy átvezető jelenet alapján megítélni a grafikai teljesítményt sem egy bölcs dolog... Főleg, hogy nem is pixeles, nem tudom Te ezt hol látod annak.
-
rumkola
veterán
ha ez nem render akkor azbesztmegb**ta durva
nem is értem azt, aki azt írja ez nem áll leejtős -
FefeeX
veterán
Ipad2 600 gramm. Nincsenek benne gombok, analóg karok, vékonyabb; az ergonómiáról meg szerintem egy PS3 vagy Box kontrollerhez képest... Na jó, kényelmes... Máshogy kényelmes egy ipad meg máshogy egy konzol kontroller...
Grafikai teljesítmény... Techdemo... Ha ennyi a max amit tudnak hozni (márpedig ugye ilyen bemutatókon olyanokat szoktak ellőni, amiket utána ritkán tud hozni a hardver, mert ezt a pár percet annyi ideig optimalizálják, mint egy studió egy egész játékot... A madarat meg ha nézed végig, meglátod, hogy sokszor pixelesedik. A napfény meg hatszög alakú.
Nem mondtam, hogy húdegáz, mivel a Wii-hez képest ez is nagy fejlődés, csak vannak akik szerint a jelenlegi generációt így meg úgy veri. Nos, egyelőre a látottak alapján szerintem meg nem.
-
FefeeX
veterán
válasz Cathfaern #32 üzenetére
Érintős kijelző kell, akksi kell - szerintem ezek már a súly kb 80%-át magyarázzák. Mondjuk az ipad alu burkolata is van pár gramm (max 50), ami műanyagban kevesebb. Az hogy 1-1 chippel (1-2gramm) kevesebb kell bele, az szerintem nem annyira érdekes. Lehet mondjuk talán spórolni ha rezisztív kijelzőt raknak bele, mert akkor nem kell üveg sem; azzal mondjuk egész jól lehet súlyt csökkenteni.
-
dr_ace
aktív tag
szerintem könnyen előfordulhat, hogy nem is ez a kontroller fog alapból járni a konzolhoz, hanem ez csak egy külön megvásárolható kiegészítő lesz (borsos áron). szerintem vagy járni fog hozzá vagy kapható lesz hozzá hagyományos kialakítású kontroller is, meg ne felejtsük el, hogy a wii remote-okat is kezeli ugye.
de ha tényleg nem ez a batár fog járni hozzá alapáron, akkor viszont elég nevetséges, hogy egy külön megvásárolható kiegészítőt még az előtt bemutatnak, hogy magáról a konzolról bármit is elárulnának... nagyon olyan szaga van a dolognak, hogy nem lettek készen időre a dolgokkal, ahogy szerették volna, de valamit muszáj volt bemutatni E3-n. -
DeFranco
nagyúr
Ez a kontroller visszafelé kompatibilis. Ez benne a zseniális. Kerüljön mondjuk 20k-ba a kontroller, 30k-ba a gép, 50k-ba a bundle.
A kazuár nem fogja lecserélni a régi wii-t, csak azért, mert kijött az új, de kiegészítőre szívesen költ, ezért megveszi ezt a kontrollert 20k-ért, az még sem egy komplett konzol ára, és tök funny új dolgokat lehet vele csinálni.
Egy idő után lecsengenek a régi játékok, az újak meg már az új konzolra jelennek meg, kazuárunk meg már beletett 20k-t a kontrollerbe, és innen csak 30k-t kellene költenie az új konzolra, és meg lenne oldva a váltás? Szerinted mit fog csinálni? Hát persze, hogy megveszi az új wii-t, amihez használhatja a régi gép kontrollerét meg ezt is, amit most mutogatnak, és 30k mégsem egy komplett konzol ára...
Mi a végeredmény? Vett még egy konzolt, amit egyébként nem tett volna meg. Tádámmm...
-
Kumite
aktív tag
"Ipad2 600 gramm"
Ebben csak annyi hardver van, amennyi a videó streameléshez és az irányítás-infók átadásához kell. Nincs benne 16giga memória, cpu, komolyabb grafikus mag, a kijelző nem multitouch, tehát biztos valami könnyebb hw kezeli, nem aluból van, nincs benne a felsorolt modulok kezeléséért felelős dolgok stsbtb. Persze nem lesz olyan könnyű, mint egy normál kontroller, de olyan nehéz sem, mint az ipad2. Az a pár műanyag gomb sem ad sok pluszt, de majd kiderül minden idővel.
Valahol félút lesz az ipad és egy normál kontroller között a súly kb. szerintem. De tuti nem lesz kényelmetlen."Lehet mondjuk talán spórolni ha rezisztív kijelzőt raknak bele"
Stylus van, multitouch nincs --> rezisztív benne a cucc."A madarat meg ha nézed végig, meglátod, hogy sokszor pixelesedik."
Azt ugye tudod, hogy a böngészőben lévő videó kb 320p-s, a tévéden meg 1080-as lesz?... A napfény meg nem pixeles, hanem hatszögűre csinálták meg a lens flare effektet.
Szerintem senki nem mondta, hogy a jelenlegi generációt így meg úgy veri. És ha veri is, azt akkor is csak exkluzív címeket lehet majd észrevehetően érzékelni, mivel egy cross-platform játékba nem fognak plusz több hónapos fejlesztést beleölni, hogy Wii U-n szebb legyen.[ Szerkesztve ]
-
Kumite
aktív tag
100000%, hogy ez lesz az alap kontroller. Sehol, egy szó sem esett arról, hogy ez egy kiegészítő lenne.
Az a nagy kérdés inkább szerintem, hogy a csomagba raknak-e alapból Wii Mote-ot és Nunchuk -ot. Szerintem erősen ajánlott lenne nekik, mert akkor van ez az új kontroller is és a motion cuccokat is megkapja a vásárló. Így a fejlesztők is tudják, hogy ha erre a konzolra fejlesztenek, akkor milyen perifériák állnak biztosan a user rendelkezésére, nem pedig opcionálisan kellene belefejleszteni a mozgásvezérelt irányítást, mint pl. ps move esetén.
Előállítási árban pedig max 3-5 ezerbe kerülne mindez nekik, amit a szokásos árrésük miatt akár nagylelkűen le is nyelhetnek minden egyes gépnél. -
FefeeX
veterán
válasz lumpen_stex #39 üzenetére
Látom magas értelmi színvonalon vagy, hogy egyből személyeskedni kezdesz elég csúnya módon, mikor valaki olyat mer írni ami neked nem tetszik...
Techdemót játékhoz hasonlítani olyan, mint a top mozifilmet a legalacsonyabb költségvetésű sorozattal.
-
dr_ace
aktív tag
az, hogy visszafelé kompatibilis az csak azt jelenti, hogy tudod vele irányítani a sima wii-t, vagy azt is, hogy ez a "kiküldi a video jelet a gép a kontroller kijelzőjére" típusú móka is menni fog vele? mert ez számomra nem derült ki a nintendo szedett-vedett bemutatójából, és nem lennék meglepve ha a régi wii hardveresen ez utóbbira képtelen lenne, de azért van pofájuk "backward compatible"-nek titulálni, hiszen irányítani azért lehet vele a régi wii-t.
ha esetleg én értettem félre valamit akkor sorry, de ez nekem tényleg nem egyértelmű, úgyhogy megköszönöm ha elmagyarázza valaki -
DeFranco
nagyúr
RE:#41: egyszerű a válasz, valószínűleg tévedtem. Egy másik WiiU topicban egy kolléga linkelt egy hírt, mi szerint nem lehet külön kapni majd csak a kontrollert
Valamit félreértettem, csak az van leírva, hogy ami most kapható, azok használhatóak lesznek az új géppel (kontrollerek, játékok). Hogy visszafelé is így lenne, azt tényleg nem láttam leírva. Elnézést.
szerk:re#43: dettó
[ Szerkesztve ]
-
Zsoccc
senior tag
Ez a külön veszek kontrollert nem fog működni! Nemrég olvastam, hogy ezt a kontrollert bizony nem fogja a Nintendo külön árusítani, kizárólag a géppel együtt lehet majd megvenni!!! Gondolom ezzel kívánják elkerülni azt, hogy a Wii tulajok csak egy ilyet vegyenek és még kihúzzák vele egy pár évig. Ha többen akarnak majd Wii U-val játszani akkor a korábbi Wii irányítókat lehet majd használni.
Bár elég valószínűnek tartom, hogy a megjelenés után valamikor fognak ezen változtatni. -
FefeeX
veterán
Most találtam specifikációkat...
6,2 zoll azért jóval kisebb a 9,3-nál, az üveg szintén kizárt a rezisztív kijelzés miatt... Szóval így már tuti nem lesz egy kilós Mondjuk bunyós játékokhoz még ez is sokkal jobb megoldás, mint a korábbi, nunchuck controller, mert az még ennyire sem áll kézre...Zsoccc: azokon nincs analóg kar, így sok multiplatform címhez nem lenne megfelelő az irányításhoz... Kéne egy harmadik típusú irányító is, amit lehet pluszban kapni, és hasonlít a másik két konzol irányítójára...
[ Szerkesztve ]
-
derapo
tag
Nekem tűnt csak Shenmue "fillingesnek" a video?
https://www.youtube.com/watch?v=etVHIG8i_Ls
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Ayn Odin 2 Pro
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 2./2. (R.-től,Z.-ig)
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel