Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
válasz
sanyirigo #2448 üzenetére
Ezt szerintem otthon nem tudod helyrerakni, de nem hinném hogy a szerviz ezt nem végzi el ingyenesen, mármint a javítást.
(#2449) -=Libria=-
Nem figyeltem minden hozzászólást.
(#2450) Ferenc.v
Driver nincs telepítve, tedd fel ezzel a drivert, majd próbáld elölről kezdeni a frissítési procedurát.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
Nem minden készülék ilyen, ha az lenne már az összeset visszahordták volna a szervizbe, vagy boltokba stb..
Itt a fórumon van/volt mondjuk ~25-30 user aki panaszkodott a készülékre (igen van aki a szerviz felé jelzi, vagy a boltba ahol vette, tehát azt se tudja mi az a prohardver) ebből a kemény mag durván 5 ember folyamatosan leírja hogy problémája van a készülékkel.Ettől függetlenül foglalkoznak a problémával, viszont a Restore-al való újrahúzás csak amiről én tudok/javasoltam 10 emberből 8-nak megoldotta ezeket a problémáit, ez meg nyilván nem a véletlen műve.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
Ferenc.v #2450 üzenetére
Szia!
Megkaptam a pirvit, de az aláírásom elolvasása után, inkább itt folytassuk nyilvánosan.
Tehát az adott drivercsomag nem jó, a készülék továbbra sem csinál semmit.
Próbáld meg ezt:
Akkor most kapcsold be a tabletet, dugd össze a PC-vel, indítsd el a flashelő alkalmazást, de ne nyomj rá semmi gombra (elvileg rózsaszínben világít az első kocka)
Majd nyisd meg a Vezérlőpult-Rendszer-Eszközkezelő fület, és most hogy látod ezt az eszközkezelő ablakot, nyomj rá a switch gombra, és írd le mi történt. (elvileg egy ismeretlen eszköz kellene megjelenjen, és ahhoz tudod a drivert telepíteni)
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
kadarcsaba77 #2568 üzenetére
Aki wifi probléma miatt adja le a szervizben, annak bevizsgálják a készülékét, illetve a mintadarabbal össze is hasonlítják az eredményt, mivel azonos hálózati körülmények között tesztelik, így ha a leadott gép valóban problémás, azt javítják, vagy cserélik.
Illetve minden szervizben az az első lépés hogy szoftverfrissítést végeznek (ha van elérhető friss szoftver akkor azt, ha nincs, akkor az utolsó hivatalos rendszerszoftver) és a teszteket így végzik el.
-
kelzsoca
félisten
válasz
pető bá' #2570 üzenetére
Persze, ha csak a fórumokat nézzük, ahol egyébként is jobbára azok írnak, akiknek problémájuk van a termékkel, akkor lehet olvasni pár hozzászólást a wifivel kapcsolatosan, hogy ezekből mennyi a valós panasz, azt nehéz eldönteni, mert kizárni csak a szervizbe juttatást követően lehetne, persze csak akkor ha a termék eljutna a szervizhez.
-
-
kelzsoca
félisten
Ez egy Samsung, vagy bármely más gyártó szervizében is így működik, a lényege annyi, hogy nem egy user által belakott szoftvert fognak tesztelgetni, hiszen ott számos egyéb tényező befolyásolhatja a működést, elpiszkált beállítások, módosított fájlok, utólag telepített alkalmazások stb..
Tehát a kiindulási alap mindig a szűz és gyári rendszerszoftver.
-
kelzsoca
félisten
-
kelzsoca
félisten
válasz
Khaosz55 #2754 üzenetére
Jó úton haladsz egyébként, sokan itt megijednek, hogy kikapcsol a tablet, pedig csak download módba kerül, természetesen ha nincs a megfelelő illesztőprogram telepítve, nem fog átváltani zöldre a kis négyzet.
Az első hozzászólásban található információk alapján sikeresen tudod telepíteni a drivert.
-
kelzsoca
félisten
válasz
body007 #2764 üzenetére
Rendben, köszi az infókat.
(#2765) zsudvari
Nem lehet megfogni ezt a problémát, valószínűleg egy frissen készített szoftverrel már nem lenne gond, a gyártó vizsgálja egyébként, kérdés hogy javított 4.2-es szoftver, vagy KitKat érkezik -e hamarabb a készülékre.
Talán az lenne a legjobb, ha mindkettő befutna.[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
Khaosz55 #2784 üzenetére
Ugye nem windows 8.1 alatt próbálkozol?
Próbálj ki másik USB portot, illetve ha USB3-as porttal próbálkozol, és van rá lehetőség nézz meg egy USB2-es portot is, ne legyen toldó vagy HUB a pc és a tablet között, illetve ha asztali gép, kerüld az előlapi portokat, mindig a hátsó kivezetésekkel dolgozz.Fekete képernyő és a Toll-ban a lila átvált fehérre. Ha upgradet nyomok akkor meg kiírja, hogy nincs készülék kapcsolva.
Amikor lila, nyomj a Switch gombra, ez után a Vezérlőpult-Rendszer-Eszközkezelő részhez menj, és nézd meg nincs e ismeretlen eszköz a listában, ha van ahhoz telepítsd a drivert.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
Khaosz55 #2792 üzenetére
Megpróbálom a hátlapi USB-t.
Mindig a hátlapi portot kell használni, ha ez nem oldja meg, akkor próbáld meg a kikapcsolt állapotból indítást.
Mikor a switch-re nyomok az eszköz kezelő listában nem jelenik meg ismeretlen eszköz.
A listában van olyan eszköz hogy rockusb?
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
zsudvari #2915 üzenetére
Fontos, hogy külön kell választani az utólag telepített alkalmazások okozta esetleges problémákat, és az Android operációs rendszer problémáit, a leírtak alapján konkrétan a Chrome böngészővel vannak problémák.
Továbbá a szoftvert mindig érdemes 0-ról belakni, tehát nem túl szerencsés dolog backupból visszaállítani semmit se, ettől függetlenül sokan használnak valamiféle backup szoftvert, és kényelmi, vagy egyéb okokból használják is, de ez sok esetben okozhat problémát.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
zsudvari #2920 üzenetére
Ez értelmetlen kérdés, bármelyiken, akár egy Mac OS X alatt is lefagyhat a rendszer, de ha érdekel fagyott már böngészés közben az Ubuntu is, tehát látom másképp kell leírni:
Jelenleg a 100qcr gyári 4.2.2 esetén előfordulnak fagyások, random újraindulások és kikapcsolások, érkezik rá a szoftver.
Gyártótól, márkától, ártól és mindentől függetlenül lehetnek olyan problémák amiket egy, vagy több utólag telepített alkalmazás okozhat, vagy annak frissítése, erre számos példát láttam már az évek alatt, és a nagy nevek is képesek hibázni, voltak már gondok a Chrome-al, a YouTube-al, Skype-al stb..
Erre írtam, hogy érdemes különválasztani a problémákat.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
4.2 frissítés várható, a 4.4-es szoftver azért még odébb lehet, tekintve hogy a kínaiak hamarosan leállnak új évet ünnepelni, és vagy 2 hétig valószínűleg nem gondolnak semmi másra csak a szeretteikre, tehát inkább ~március a reálisabb, de ez csak az én meglátásom, hivatalos információ nem áll rendelkezésre.
-
kelzsoca
félisten
Érdemes követni a topicot, akár párhuzamosan a gyártói fórummal, és fognak érkezni visszajelzések a szoftverrel kapcsolatosan, mint ahogy már 1-2 visszajelzés történt is.
Ettől függetlenül szerintem rendben van.(#2956) FET-MEN
(#2957) SaniRemélem megoldódnak a random kikapcsolások és lassulások.
Teszteljétek minél többen, ha bárhol elakadtok a telepítéssel, driver felrakással, akkor is nyugodtan írjatok ide, vagy a hivatalos fórumba, amelyik jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
Nem, minden utólag telepített alkalmazás, a felhasználói adatok, és minden beállítás törlésre kerül, tehát a készülék gyári állapotba kerül.
Amennyiben fontos adatok-alkalmazások vannak a készüléken azt érdemes a frissítés előtt menteni, erre többféle alkalmazást is találni, a felhasználók általában a Titanium Backup és a My Backup alkalmazást favorizálják mentésre. -
kelzsoca
félisten
válasz
Pierre75 #2968 üzenetére
Amennyiben nincs problémád a szoftverrel, nem szükséges frissítened.
(#2969) air
Ki találta ki ezt egyébként hogy bármiféle wifi firmware is lesz frissítve?
Mert van ilyen valóban, de semmi ilyenről nincs szó.
(#2967) zsudvari
Nem kötelező felrakni senkinek, viszont a minél több felhasználói visszajelzés az jól jönne azért.
[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz
Sanyika865 #2995 üzenetére
A firmware letöltése után visszaellenőrizted a fájl sértetlenségét? (MD5 hash) milyen operációs rendszert használsz, milyen számítógép? asztali vagy notebook, USB 2.0 vagy USB 3.0-ás portot használsz? a tablet és a PC között közvetlen kapcsolat van -e, tehát nem használsz toldó vagy usb hubot esetleg? Másik számítógéppel próbáltál -e már frissítést végezni, vagy másik USB kábellel próbálkoztál -e?
Asztali PC esetén mindenképpen a hátlapi USB portok egyikét használd, soha ne frissíts előlapi USB-n keresztül.
-
kelzsoca
félisten
válasz
Khaosz55 #3004 üzenetére
Összekötöd a tabot a PC-vel, elindítod az alkalmazâst, a kis kocka lila színben világít, rányomsz a switch gombra, a tab látszólag kikapcsol, ha ennél a pontnál nem világít zölden a kis négyzet, akkor elmész a Vezérlőpult-Rendszer-Eszközkezelő részhez és ismeretlen eszköz néven keresed a tabot, majd ehhez telepíted az illesztőprogramot!
Új hozzászólás Aktív témák
ma Remek minőségű kijelzővel és négymagos processzorral érkezik a WayteQ legújabb táblagépe, a működési sebességgel azonban gondok akadnak.