Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlackSoft

    addikt

    válasz xtremez #20 üzenetére

    A jelenlegi konzolok még mindig messze vannak a PC-től. Hiába a sok innovatív ember, aki azt mondja, olyasmit tudnak, amit a PC-k nem, és ezért így jobb, meg úgy jobb (mármint a technológiai megvalósítás) ettől még nem fogják tudni azt amit a PC-k tudnak, viszont a konzolokat ha sorba kötnénk akkor sem tudnák...
    Ezért lehet olyasmit csinálni (grafikai elem) ami PC-n nagyon brutálul néz ki, viszont a konzol nem tudja, teljesen másként kellene rá kivitelezni, ezért ilyen esetben megoldás lehet az, hogy "oda bökünk" valamit, ami majd helyettesíti, mert a fene se akarja még egyszer ugyan azt megcsinálni teljesen más alapokon.

    Lehet hogy béna példa, de azt akarom ezzel az egésszel mondani, hogy ott van például az AMD-nek a Star Swarm demója. Mantle-el nagyon jól megy, DX alatt befosik többkártyás rendszer is. Miért? Mert úgy van technikailag megalkotva, hogy a DX nem bírja el. Viszont meg lehetne csinálni abszolút másképp ugyan azt a demót, ugyan úgy nézne ki minden egyes "pixelje" és kiválóan menne DX alatt. Hasonló helyzetet lehet előidézni PC vs konzol esetén is. Lehet olyan technológiákat felhasználni, ami az egyiken tökéletes lesz, de a másikon hogy ugyan olyan legyen, teljesen más alapokkal újra kellene csinálni. És ha beletesznek egy játékba ilyen elemeket, akkor másik platformra írás esetén borzasztóan hatékony egy kicsit visszavenni valamiből, minthogy újra kreálni annak a hardvernek megfelelőképpen...

    ---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

Új hozzászólás Aktív témák