Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pilóta

    nagyúr

    válasz rottenbull #13 üzenetére

    Igen, mondjuk ez pont az a világ, ahová majdnem felesleges az élőszereplős dolog, mert amúgy is CGI lenne 99%. Ma már elképesztő munkát végeznek a CGI-al, jó iró/forgatókönyvíró viszont nagyon hiányzik (lásd Trónok harca utolsó évad, amikor már nem Martin írta...)

    Aki él és nem boldog, az téved!

  • aginor

    addikt

    válasz rottenbull #13 üzenetére

    Mondták ezt már sok mindenre, de tehetséges rendezők időről időre cáfolják. ;) Lovecraftból és Kingből is láttam már jó filmet. Előbbi az álmok a boszorkányházban feldolgozása volt (amúgy most is készül egy 3 részes "sorozat" Lovecraftból, az első a Szín az űrből, ha jól emlékszem. Kingből pedig többet is (Ragyogás, Köd, a régi Az, Carry), de a Madarak is egy Bloch történet volt eredetileg, ha már a Lovecrafti bűvkörben vagyunk. De Conanból sem nagyon láttál értelmes produktumot, pedig az sem megvalósíthatatlan, ahogy a Witcherre is azt mondták, hogy nem filmesíthető meg jól.
    Az animáció valóban lehet egy jó középút, leginkább azért mert gazdaságos tud maradni, de ez viszont sokszor elvesz a brutalitásból, mivel "rajzolva" nem lehet olyan sokkolóan ábrázolni dolgokat, mint egy hagyományos filmben. Én azt gondolom, hogy sok díszlettel és némi cgi-al megtámogatott élőszereplős mű az igazi, bár baromi drága, és jelentős kockázatot is rejt, tehát nem fogják bevállalni olyan könnyen. De pl. a Ravenor trilógia egészen baráti áron kihozható lenne hagyományos díszlettechnikával, mivel elég kevés olyan jelenet van benne, amihez komoly cgi kell.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák