Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Ubran #24 üzenetére

    Nem mondtam, hogy tökéletes, csak épp ez jutott eszembe és persze, hogy klisés de legalább kommunikál valamit kifelé, nem csak azért van ott hogy legyen ott valami, és ha lehet választani a rossz és a kevésbé rossz között akkor inkább a kevésbé rosszat választom.

    Akos96

    Trailer nélkül is lehet látni, hogy miben van potenciál és miben nincs. A forgatókönyveket általában egy egymondatos összefoglaló alapján szanálják, tehát egyetlen mondatban kell leírni a koncepciót, és ha ebben nem sikerül olyat produkálni ami megragadja a figyelmet akkor el sem olvassák hanem megy a kukába. Egyébként én nem kizárólag a trailer alapján írtam kritikát, megnéztem a weboldalon található infókat (ott elég sokat leírnak a storyról is) is illetve rágugliztam a címre. Az, hogy a trailerből nem derül ki túl sok info a játékkal kapcsolatban egy külön baki, hiszen a trailer pont azzal a céllal jön létre, hogy minél jobban felkeltse az érdeklődést a játék iránt és ezt ilyen módon elég nehéz elérni. Terjedelmi okokból nyilván főleg nem mélyenszántó gondolatokról kell szólnia, de irányt kell mutasson hogy milyen élmény vár arra aki megnézi/veszi a végterméket, azt az atmoszférát, miliőt kell megpróbálni kivonatolni és belesüríteni abba a fél perc-percbe amilyen a product lesz. Az a trailer amiben nem történik semmi, egy árva kavicsot nem tesznek odébb az milyen irányba mutat szerinted ?
    Ha már szóba került érdemes összevetni a T2 91-es trailerjével, hogy mennyi információ van abba sürítve és mennyi a másikba [link][link]

    -You just can't go around killing people.
    -Why ?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák