Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Ezzel a cikkel most nagyon nem értek egyet. Itt megint a DX11-et hibáztatják, miközben tök egyértelmű, hogy semmi köze hozzá, itt egész egyszerűen arról van szó, hogy inkompetens banda egy végtelenül trehány munkát végzett. Ennél még az Ubi ukrán stúdiója is sokkal-sokkal jobb minőséget tud, pedig tőlük is rettegnek a tapasztalt PC játékosok.
    Érdemes szemügyre venni több nagy stúdió open-sandbox játékait és minimális IQ-val rögtön rájön az ember, hogy ezt a Warner k*rta el, de nagyon, nem kellett volna ennyire durván lesz*rni a PC portot.

    Érdekes, az Ubi is sokkal jobb PC portokat csinál ennél a förtelemnél. Nézzük meg mit művelt a Rockstar: talán minden idők legnagyobb open-sandbox játéka a GTA 5, a PC verzió nem csak, hogy elég jól néz ki, de hibátlanul fut DX11 alatt, mert kellő mértékkel foglalkoztak a PC porttal.

    Ez a cikk jelen formájában teljesen felesleges és irreleváns, mert NEM a DX11 az oka, itt nem fog segíteni a DX12, sőt, egy ilyen szerencsétlen bandánál inkább ne használjanak low-level API-t, mert abból percenkénti OS crash lesz garantáltan, vagy még az ilyen zsenik akár a fájlrendszert is tönkretehetik!

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #18 üzenetére

    Pontosan erről van szó, nem többről. Leginkább ezzel van a gond:

    "a Batman: Arkham Knight annyira kinőtte a DirectX 11-et"

    Nem, nem nőtte ki, ezt a vizuális szintet DirectX 9 alatt is gond nélkül lehet hozni, ehhez még csak DX 11 sem kell!

    "Ugyanakkor ez valóban nagyon drága, és a PC-s portolás költsége sokkal alacsonyabb lehetne, ha nem kellene a DirectX 11 elavult működéséhez igazodni, mivel az nagyon sok módosítást igényel a kódban."

    Pénzt és időt kell szánni egy tisztességes PC verzióhoz, amire a Warner a legkisebb mértékben sem hajlandó.

    "Például a DirectX 12-re való áttéréssel nem csak sokkal olcsóbb lehetne a portolás, hanem kiszámíthatóbb lenne a várható teljesítmény is"
    Teljesen felesleges itt ez az információ, mert ez minden egyes olyan fejlesztőstúdióra igaz, ahol van legalább egy motor-programozó.

    Amúgy az olcsó vs. drága APi is érdekes dolog, ugyanis hogy lehet az, hogy a kisebb, független és nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodó stúdiók több, mint egy évet csak a DX 11 Render-t csiszolják tökéletesre? Nekik bőven nincs annyi pénzük, mint a nagyoknak, de mégis hosszú időt és viszonylag sok pénzt ölnek a DX11-be, mert jelenleg még mindig megéri, ha nem akarod agyonszopatni a saját felhasználóidat!

    Igazából az egész hírt egyetlen mondattal el lehetne intézni.

    #27: Nézz utána alaposabban a low-level hátrányainak, még Abu is írt róla, hogy ha kellő mértékben rossz a kód, akkor nem csak az egész OS omolhat össze, de szélsőséges esetben akár az egész fájlrendszert is magával viheti. Nézd el nekem, hogy nem keresem most ki neked!

    Engine? Egy módosított Unreal Engine 3-ról beszélünk. Csak 10 éves, nem nagy ügy. Hogy lehet az, hogy egy 8 fős kis csapat 1000-szer jobb munkát végez ugyanezzel a motorral, mint egy nagy stúdió? Azért, mert a nagy stúdió számára nem lényeges a PC port minősége, míg a kis stúdiónak nagyon fontos, mert utóbbi nem engedheti meg magának, hogy szanaszét szopassa saját felhasználóit, de a nagy megteheti és lám meg is tették, nem először, de most viszont szélsőséges mértékkel.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    A javításba beszállt a Rocksteady és az NVIDIA is.

    Úgy tűnik itt nem csak pénzből és időből volt hiány, hanem szakemberből is. Ennyit az Iron Galaxy-ról. Bár én így se számítok semmi jóra.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Crytek #116 üzenetére

    "PC-s eladást nem igen szoktak nyilvánosságra hozni."

    Ez így ebben a formában nem igaz. Több olyan stúdió van, amely rendszeresen nyilvánosságra hozza az adatokat, bár itt elsősorban kisebb, független fejlesztőkre kell gondolni, akik olyan PC-exkluzív játékokat készítenek, melyek max 24 óra alatt profitot termelnek. :D

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Crytek #186 üzenetére

    Biztos vagy ebben? A Colossal Order már több, mint egymillió példányt adott el a Cities Skylines-ból, a The Astronauts több, mint 300.000 példányt adott el a Vanishing of Ethan Carter-ből, a SteamSpy becslése szerint pedig az SCS kb. 2 millió példányt adott el az ETS2-ből és akkor az Early Access címekről még nem is beszéltünk.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák