Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz gabor7th #15 üzenetére

    Mondjuk egy apró indie fejlesztő megoldotta ezeknek a legnagyobb részét UT2004 motorral a 2006-ban kiadott Red Orchestrában. Voltak leszakadó végtagok, részletes sérülésmodell járműveknek és embereknek is, valamennyire valósághű páncélszimuláció, az 1-ben szerintem még csak a járműveknél, de a 2-ben már az összes kézifegyvernél is valós ballisztikus pályán repülő lövedékek, ragdoll modell, meg miegymás. Cserébe sajnos a pálya nem volt rombolható, de még a későbbi RO/RS játékokban sem. Ha akarják meg lehet oldani, kérdés, hogy mennyire érzi úgy a fejlesztő, hogy ebbe az irányba kell elvinnie a játékot. Végülis hardcore-abb FPS-ekből is több tucatnyi van már, úgyhogy, bár mindig örülök, ha szélesedik a paletta, de amúgy elvagyok azzal a néhány címmel (RO/RS, Insurgency, DoI, Verdun/Tannenberg) amik megvannak. Így is van még pár cím a listámon, amiket kipróbáltam, vagy kipróbálnék (Hell Let Loose, Post Scriptum, Squad), de nincs rá időm, hogy játsszam velük.

Új hozzászólás Aktív témák