Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ennyi.
Ha jól emlékszem Nemere ifjúsági scifijeire, ez a gameplay igencsak hozza azt a feelinget.
Fiatalok viccelődnek egymással csakúgy, mint bárki tenné manapság, nem kell keresni benne semmi filozófiai mondanivalót.
Azért remélem, nem 60€ lesz a kezdőár, mint a manapság divatos virtuális szemeteké.
Olyan 15-20€-t viszont megadnék érte. -
félisten
válasz [Prolixus] #19 üzenetére
-
félisten
Én azért remélem, lesz néhány nehezebb feladvány is, semmi szükség még egy butított, árkád, "nyomogasd a gombot és tegyél egymásra három ládát" - típusú játékra.
A környezet adja magát a dologhoz, remélem, tudják a srácok, mit csinálnak, és lesz számos pályaelem-tárgy-eszköz, amit használatba vehetünk majd.Kicsit szomorú egyébként, mennyire elvárják itt is sokan, hogy a játék nézzen ki úgy, működjön úgy, szóljon ugyanúgy, mint egy külföldi AAA produktum, mikor ugyanezek az emberek azon játékok fórumaiban verik a nyálukat, hogy mind egyforma, szabvány, rókabőr, fujnagykiadók, stb...
Mintha sokan elfelejtették volna használni a fantáziájukat.. vagy ki sem fejlesztették azt, mert gyerekkoruktól a grafikára vakultak, mert le lettek pakolva egy pc/konzol elé.
Aki viszont sokat olvasott kölyökként, kialakult a saját világa, ami alapján a képzelete megteremt akármit, amit olvas... az fogja értékelni ezt a címet (szerintem nekünk is készül)... mert itt nincs kinyalva a hátsója grafikával, post processel, eszetlen akciójelenetekkel, itt csak van egy rengeteg lehetőséget tartalmazó alapszituáció fiatalokkal, a fárasztó poénjaikkal, és a várható, emberi reakcióikkal.
A régi játékokban is ezt szeretem, nagyon sok olyan cím van, amit simán előveszek legalább évente, mert a hangulata beránt, úgy is, hogy csúnya a graf, hiszen annál többet bíz a képzeletre... ami pedig végtelen.Azokat sajnálom leginkább, akikben nem alakult ki ez... náluk ugyanis az egész gamer piac ki fog fulladni rövidesen, mert grafikában, ingerekben már egy ideje elég fejlett játékokat kapunk, mindent megkapsz, fotoreál grafikát, eszement akciót, játékokat, amik során egy pillanatra sem kell magadra maradnod az élménnyel, mert minden pillanatban ezer inger ér... elsorvaszt mindent, képzeletet, hangulatot.. ez persze csak az én meglátásom.
Szóval, ha olvassák a fejlesztők, hajrá. Hangulat kell, minél hosszabb végigjátszás, sok feladvány, a karakterek közötti kémia működjön, és kész. Lövöldözést nem kérünk.
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
-
félisten
válasz VinoRosso #132 üzenetére
Splinter Cell (nagyon sokat fejlődött a belterek terén is, rengeteg apró tárgy, rendezetlen, organikus, használtnak látszó helyszínek, Remember Me, szerintem techdemonak is beillene helyenként, a lepukkant részek állat hangulatosak, és Neo Paris újgazdag része is igen részletes a maga sterilitásában.
-
félisten
válasz [Prolixus] #134 üzenetére
Én észre sem vettem a kritériumot.
De kétségkívül igaz, hogy az UE pont az az engine, amibe szerintem kb mindenki masszívan beletúrt, aki igazán szép látványt akart kihozni belőle. Már akinek volt pénze ugye arra a vélhetően nem kevés munkaórára, amibe ezek a modok fájtak a fejlesztőknek.
Kis kiadó aligha engedhet meg magának ilyet.. de még ha egy mod nélkül is használnak egy adott motort, azt nagyon jól kell ismerniük a fejlesztőknek, hogy igazán ütős legyen a produktum vizuálisan.. vagy akár csak hangulatos. utóbbi nagyobb kihívás.
És akkor még a művészeti rendezőn múlik a dolog másik fele, és a pályadizájnon... szóval nem egyszerű a történet szerintem, még olyan motorral sem, ami alapvetően jól kezelhető.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen