Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz pohár #10 üzenetére

    Pedig az.
    Amivel semmi gond nincs, hiszen a multis-járműhasználatos-foglalós-megtartós stb játék nagyon jó, csak kéne fejlődni.
    Mert én szerettem-imádtam a BF1942-t, és az első Battlefronttal is sokat játszottam (amiről mind tudtuk, hogy egy SW skin a BF koncepcióra, de jó volt és a SW univerzum miatt módjával újszerű is, így senki sem szólta le emiatt), de ez 11 éve volt.
    A 42 pedig 13, ha jól gondolom.
    Ehhez képest csak grafikában sikerült fejlődni.

    Én a 42 kapcsán kezdtem el fantáziálni a setup hosszútávú életképességéről és továbbfejlődésének lehetséges állomásairól, mellé gyakorlatilag készpénznek vettem, hogy a technika akkori fejlődési üteme mellett 10 év múlva lesz az ilyen játékokban:
    - teljes környezeti rombolhatóság
    - normális fizika a járműveknek,karaktereknek, tárgyaknak, páncélszimuláció, törésmodell, aerodinamika
    - valósághű, fizikán-kémián alapuló égésmegjelenítés, ez alapján számolt sebzések
    - légáramlatokat lekövető füstszimuláció (és úgy összességében valamirevaló részecskefizika), hogy végre a füst is valódi szimulációs elem lehessen, ne csak eye-candy
    - akár több száz fős giga-mapok
    - csaták, melyek magukban foglalnak akár szárazföldi, vízi, és űrben játszódó küzdelmet egyszerre
    - értelmes skillfa, számolatlan felszerelési tárgy, ezáltal a játékstílus finomhangolhatósága (hogy megérje ésszel játszani)
    - több, taktikusabb játékmód a kötelező árkád dara mellé

    Mi valósult meg?
    Semmi, zéró, nulla, nix.

    Az új Battlefront olyan unalmas és egysíkú és buta, hogy nézni is fárasztó.
    Igen, vannak szép pillanatai, tényleg látszik, hogy van benne lélek, csak nem kapott teret, mert csupán ennyire van igény.
    Napi 1 óra Star Warsos dara estére a konzumoknak, mert most azt lehet eladni.
    Kalap, kabát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák