Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
válasz #06658560 #22 üzenetére
Úgy tudom, hogy pl havas úton vagy ahol rossz a felfestés ott nem olyan megbízható. Ez amcsiban pl nem probléma, a legtöbb út elég jó és pl a felfestésekre nagyon figyelnek a legtöbb államban, mert ugye hülyére perelik az emberek a fenntartót ha nincs felfestés és baleset van.
Ettől függetlenül havas úton az ember sem szokott jó lenne elég csak itthon ha esik 10 centi hó és máris tucatjával mennek árokba az emberek
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
opr
veterán
válasz #06658560 #26 üzenetére
Wow! Nem rossz! Azt hittem, hogy havas/durvan esos idoben, szuk utakon, ahol a felfestes nem latszik/eleve hianyos, ezek a rendszerek meg siman elvereznek, de ezek szerint mar ezt is megoldottak.
Hat, akkor viszont mar tenyleg nincs sok hatra, csak hogy engedjek neki, hogy elkezdjen terjedni, meg hogy legyen valaki eleg bator hozza, hogy elsore bevallalja."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
gabor.79
aktív tag
válasz #06658560 #41 üzenetére
Én elhiszem, hogy vannak nagyon jó, működő önvezető autók. De sehol sem esik szó arról, hogy ez milyen fenntartási költséggel jár, mennyire biztonságos számítástechnikailag, ilyenek.
Melyik videóban mesélnek erről? Érdekelnének a számok.
Elhiszem, hogy az egyes szenzorok olcsóak. Mennyiért szerelik be őket és mennyi idő alatt? Szerelhetők egyesével, vagy pedig csak blokkonként? Mennyibe kerül a szakműhelyek felszerelése a megfelelő műszerekkel, célesközökkel, amikkel az önvezető autókat meg tudják vizsgálni? Mennyibe kerül a műhelyek ellátása ezekkel az új alkatrészekkel? Ki állja ezeknek a költségét?