Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    Megint irok, valasz nelkul, mert sokak feszegetik: egy digitalis kijelzon megvalositott mutatot mivel nehezebb leolvasni, mitn egy azonos meretu, ugyanott elhelyezett normal analog egyseget? mitol pontosabb egy analog muszer, mint egy ilyen displayre epitett? Es egyaltalan, kinek szokott a jelenlegi jarmuben a kijelzoje napfenyben furdeni? Minden jarmuvon arnyekoljak oket, mert a napfeny, tukrozodes a jelenlegi esetekben iso kozhat leolvashatatlansagot. Terssek megnezni a jarmuvek muszerfalat. S egy ilyen panelnek a jelenlegi, plusz plexias kijelzokkel szemben elonye lehet, hogy a kijelzo nem tukroz, ellenben a plexivel. A 3D megoldasnak szinten elonye lehet, hogy az apple docsahoz hasonloan akar ki is nagyithatja az aktualis sebesseget, mindeg,y hogy szamszeruleg,vagy mutatoval jelzi ki. Ahogy valaki emlitette, szinten megoldas, hogy anyu csak azt latja, ami erinti: sebesseg, esetleg fokozat szama, illetve illene valtani az alacsony fogyasztasert, mast nem, vagy mondjuk a korlatozasokat, apu8nak meg turbotolto tulnyomasatol kezdve vizhofokmeron, olajhofokmeron keresztul akar az abroncsok legnyomasaig mindent.

    Es felreertesek elkerulese vegett, nekem egyikkel sincs bajom, mindegyiknek megvan az ertelme, csak a felsorolt ellenervek elegge olyanok, hogy nem alljak meg a helyuket.

    Es a mai, kozeljovo piacrol par nem analog kijelzos jarmu:
    Renault Megane
    Kozelrol
    Citroen C4
    Citroen C6
    Picasso
    masik Citroen Picasso
    Toyota Prius

    Ebbo la megane amelyik a kozeljovo lesz, a tobbit forgalmazzak, a Picasso keppel vagoyk bizonytalan, melyik generaciohoz tartozik.

Új hozzászólás Aktív témák